 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4 |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 07-04-2013, 11:57 Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4
|
|
|
Przymierzam się do wymiany wahaczy tylnych prostych ze sworzniem w moim VR-4.
Na początku myślałem,że są takie same ale różnica prawdopodobnie jest jest w tulei a właściwie w zakresie jej pracy.W moim aucie ten wahacz chodzi dość luźno w przód i tył.
Nie wiem czy powinno tak być?W drugim aucie te elementy stoją sztywno i nie można ich
ruszyć.Teraz już sam nie wiem jaki zakres ruchów mają te w VR-4.
Inne wahacze też mają inne tuleje np:tylny prosty do którego przykręcony jest łącznik stabilizatora.
Porównanie:
tylny ze sworzniem
V6-MR162571
VR-4 MR325255
Tylny prosty
V6-MR223570
VR-4 MR244132
Tylny(podkowa)
V6-MR297537
VR-4 MR297537
Tylny z tą większą tuleją
V6-MR272760
VR-4 MB914381
Czy ktoś może to dokładnie wytłumaczyć?Może są też różnice w TYPE "S",a TYPE "V"? |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 07-04-2013, 15:40
|
|
|
ja wiem że wahacz tylny prosty jest inny, reszta pasuje z vki, przetestowane na moim przykładzie |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 07-04-2013, 15:51
|
|
|
danino88 napisał/a: | ja wiem że wahacz tylny prosty jest inny, reszta pasuje z vki, przetestowane na moim przykładzie |
To dlaczego niektóre wahacze mają inne oryginalne numery? |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-04-2013, 19:17 Re: Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | .W moim aucie ten wahacz chodzi dość luźno w przód i tył.
Nie wiem czy powinno tak być?W drugim aucie te elementy stoją sztywno i nie można ich
ruszyć.Teraz już sam nie wiem jaki zakres ruchów mają te w VR-4.
Inne wahacze też mają inne tuleje np:tylny prosty do którego przykręcony jest łącznik stabilizatora |
Ten luźny ma taki być
Masz AWD, dlatego ten wahacz jest skrętny.
Drugi wahacz o którym piszesz ma dłuższą tuleję, ze względu na róznice w sankach z n/a. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 07-04-2013, 19:29 Re: Różnice w tylnym zawieszeniu 2,5V6-VR4
|
|
|
Ten luźny ma taki być
Masz AWD, dlatego ten wahacz jest skrętny.
Drugi wahacz o którym piszesz ma dłuższą tuleję, ze względu na róznice w sankach z n/a.[/quote]
Czyli ten dość wyraźny luz jest normalny, a ja się martwiłem,że mam je do wymiany.
Pozostałe są takie same jak V6 oprócz tych co o nich mowa?[/quote]
Znalazłem w internecie film,który pokazuje zakres ruchów tej tulei:
http://s198.photobucket.c...H01076.mp4.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 07-04-2013, 21:35
|
|
|
powiem tak, u mnie w Julce jeden wahacz (ten z dużym luzem), reszta jest oryginalna od vki, zbieżność ustawiona i auto idzie prosto jak należy, więc nie wiem dlaczego mają inne numery |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-04-2013, 23:14
|
|
|
danino88 napisał/a: | powiem tak, u mnie w Julce jeden wahacz (ten z dużym luzem), reszta jest oryginalna od vki, zbieżność ustawiona i auto idzie prosto jak należy, więc nie wiem dlaczego mają inne numery |
powiem tak, głupoty piszesz, następujące wahacze są inne:
http://www.camskill.co.uk...R4_EC5A_EC5W_TT
http://www.camskill.co.uk...m_VR4_EC5A_EC5W |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 14-05-2016, 19:20
|
|
|
Wrzucam aktualne ceny zawieszenia tylnego do VR-4.Jeżeli ktoś wie gdzie taniej to kupić to
proszę o info.
MR297537 660zł oryginał
MR325256 380 zł oryginał
MR244132 950zł oryginał
MB914381 380zł oryginał
4056A019 300zł oryginał |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|