To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Problem z odpaleniem lancera po awarii rozrzadu

Cuker - 27-04-2013, 19:27
Temat postu: Problem z odpaleniem lancera po awarii rozrzadu
Witam!!
Mam problem z odpaleniem lancerka kombi 4WD 1.6 16V z 1995 roku, a mianowicie zatarla sie pompa wody i scielo wszystkie zęby z paska rozrzadu i sie przestawil i zlamalo 3 koniki z klawiatury na zaworach wydechowych i nic wiecej. po wymianie pompy i klawiatury wydechowej ustawieniu rozrzadu wg. ksiazki serwisowej auto nie chce odpalic.paliwo podaje iskra na swiecach jest ale nie chce zapalic co moze byc tego przyczyna??? Aparatem zaplonowym przestawialem w rozne strony i nic juz nie wiem co moze byc jeszcze uszkodzone, glowicy nie sciagalem bo mam nadzieje ze tam jest wszystko cale zawory tez wygladaja na cale nie powyginane.

plecho1 - 27-04-2013, 22:02

A te zawory czyli ich szczelność to jak sprawdzałeś? Jak masz już wszystko poskładane to sprawdź kompresję, jeśli na którychś cylindrach nie będzie wystarczającego ciśnienia sprężania, to jednak zawory są krzywe.
Cuker - 27-04-2013, 22:04

a moze mi ktos wytlumaczyc jak ustawic zaplon?? bo nie bardzo sie orientuje w tej kwesti

[ Dodano: 30-04-2013, 14:40 ]
moze mi ktos powiedziec czemu przy odpalaniu slychac tak jakby strzelal w kolektor ssacy??czy to moze byc oznaka ze zawory sa krzywe??czy moze co innego. nie mam jak sprawdzic kompresji wiec moze ktos mi cos doradzi albo podpowie

CB4W_00 - 02-05-2013, 08:59

Na allegro jest miernik kompresji.
Wykręcasz świece i wkręcasz w miejsce świecy manometr z odpowiednią końcówką(krućcem).
Druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz jakie jest ciśnienie i jakie rozrzuty na poszczególnych cylindrach.
Jeżeli ciśnienie jest ok to raczej będzie źle ustawiony zapłon.

jacek11 - 03-05-2013, 11:36

Możesz to sprawdzić w sposób warsztatowy :wink: Wystarczy w miejsce wykręconej świecy włożyć śrubokręt rączką w kierunku cylindra,i kręcić rozrusznikiem.Jeśli ciśnienie jest ok.to będzie śrubokręt podbijało do góry.Jeśli zawory są pogięte,to bez problemu utrzymasz śrubokręt w gnieździe świecy.
Dodrze by było,co by śrubokręt był okrągły,to wtedy szczelnie zatka otwór.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group