Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem lancera po awarii rozrzadu
Autor Wiadomość
Cuker 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant GLS TD '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: Bytom
Wysłany: 27-04-2013, 19:27   Problem z odpaleniem lancera po awarii rozrzadu

Witam!!
Mam problem z odpaleniem lancerka kombi 4WD 1.6 16V z 1995 roku, a mianowicie zatarla sie pompa wody i scielo wszystkie zęby z paska rozrzadu i sie przestawil i zlamalo 3 koniki z klawiatury na zaworach wydechowych i nic wiecej. po wymianie pompy i klawiatury wydechowej ustawieniu rozrzadu wg. ksiazki serwisowej auto nie chce odpalic.paliwo podaje iskra na swiecach jest ale nie chce zapalic co moze byc tego przyczyna??? Aparatem zaplonowym przestawialem w rozne strony i nic juz nie wiem co moze byc jeszcze uszkodzone, glowicy nie sciagalem bo mam nadzieje ze tam jest wszystko cale zawory tez wygladaja na cale nie powyginane.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-04-2013, 22:02   

A te zawory czyli ich szczelność to jak sprawdzałeś? Jak masz już wszystko poskładane to sprawdź kompresję, jeśli na którychś cylindrach nie będzie wystarczającego ciśnienia sprężania, to jednak zawory są krzywe.
 
 
Cuker 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant GLS TD '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: Bytom
Wysłany: 27-04-2013, 22:04   

a moze mi ktos wytlumaczyc jak ustawic zaplon?? bo nie bardzo sie orientuje w tej kwesti

[ Dodano: 30-04-2013, 14:40 ]
moze mi ktos powiedziec czemu przy odpalaniu slychac tak jakby strzelal w kolektor ssacy??czy to moze byc oznaka ze zawory sa krzywe??czy moze co innego. nie mam jak sprawdzic kompresji wiec moze ktos mi cos doradzi albo podpowie
 
 
 
CB4W_00 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4+LPG/Colt 1,3+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 290
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 02-05-2013, 08:59   

Na allegro jest miernik kompresji.
Wykręcasz świece i wkręcasz w miejsce świecy manometr z odpowiednią końcówką(krućcem).
Druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz jakie jest ciśnienie i jakie rozrzuty na poszczególnych cylindrach.
Jeżeli ciśnienie jest ok to raczej będzie źle ustawiony zapłon.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11139
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-05-2013, 11:36   

Możesz to sprawdzić w sposób warsztatowy :wink: Wystarczy w miejsce wykręconej świecy włożyć śrubokręt rączką w kierunku cylindra,i kręcić rozrusznikiem.Jeśli ciśnienie jest ok.to będzie śrubokręt podbijało do góry.Jeśli zawory są pogięte,to bez problemu utrzymasz śrubokręt w gnieździe świecy.
Dodrze by było,co by śrubokręt był okrągły,to wtedy szczelnie zatka otwór.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.