Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Mitsubishi Galant Niemiec + LPG 2001/2002
onager1 - 18-06-2013, 23:53 Temat postu: [EAx 97-04] Mitsubishi Galant Niemiec + LPG 2001/2002 Witam. jestem nowy chciałbym kupic kombi galant. Słyszałem o jego niezawodności i wytrzymałym silniku. Chciałbym byście mi podpowiedzieli o tym samochodzie czy jest dobry. na co zwrócić uwage w czasie oględzin. A może ktoś z forumowiczów już go oglądał? Z góry dzięki
http://otomoto.pl/mitsubi...-C29061581.html
Marcino - 18-06-2013, 23:59
Jakiegoś linka zapodaj i temat ustaw jak ma być
misza116 - 19-06-2013, 07:16
Może i godne uwagi, ale ja omijam cwaniaków szerokim łukiem... Kilo wosku i fota w lesie...za samo to powinno się wieszać
plecho1 - 19-06-2013, 08:26
Jeśli auto ma niemiecki gaz, to raczej ma większy przebieg. Na zachodzie montuje się gaz jeśli planuje się jeździć min. 30000 km rocznie. Cena szczerze mówiąc jakaś niska, gość kupił tam auto, przetransportował do Polski, co też kosztuje od około 500zł do nawet 1500zł i jeszcze chce na nim zarobić pewnie z 2000 zł. Na zachodzie aut za darmo nie dają dobre sztuki cenią się tam tak samo jak w Polsce. Ja osobiście w to auto bym się nie pchał.
Marcino - 19-06-2013, 09:57
misza116 napisał/a: | Kilo wosku i fota w lesie...za samo to powinno się wieszać |
No własnie dlaczego fotki są robione w lesie?
Co do auta... ciekawe co za lpg i jak to serwisować?
Jak jest purchel na nadkolu to zaraz wypadnie dziura,
Tomek - 19-06-2013, 10:02
Marcino napisał/a: |
No własnie dlaczego fotki są robione w lesie? |
bo w lesie nie widać tej dziury w drzwiach pasażera
o mniejszych wgniotkach nie wspominając
wosk i las (szczególnie na ciemnych autach) to standardowa sztuczka handlarzyny
[ Dodano: 19-06-2013, 10:05 ]
podsumowując
2.0 golas, ale z LPG, opłacony
i to wszystko za 9300 zł
jak się szuka kłopotów to można się pokusić
onager1 - 19-06-2013, 11:29
Własnie napisałem by wysłął zdjęcia lepsze. A co powiecie na to?:
http://allegro.pl/mitsubi...3335475023.html
Nie wiem czy dobrze mówię ale raczej duży plus bo osoba prywatna
misza116 - 19-06-2013, 12:05
Tym się sam interesowałem, ale spróbuj do gościa zadzwonić
geggor - 19-06-2013, 15:36
Witam wszystkich serdecznie, jestem tu nowy.
Oglądam do kupienia Galanta z silnikiem 2.0 (136 koni) z 1997 roku i grubo zastanawiam się nad tym czy by go nie zagazować, ale pojęcia nie mam jak ten silnik znosi LPG ani jaką wybrać dla niego instalację żeby miśka nie skrzywdzić ale też i nie dać za ostro po kieszeni.
Muszę policzyć ile będę musiał wydać na instalację żeby na niej jeszcze konkretnie pojeździć i na ile kłopotliwe będzie ewentualne regulowanie zaworów. Czy w nim się reguluje płytkami, czy wymienia całe popychacze:?:
Czy możecie coś podpowiedzieć?
A może to było omawiane już gdzieś na forum, ale ja nie umiałem znaleźć?
Dzięki!
plecho1 - 19-06-2013, 15:46
geggor, poczytaj ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5341 Na pewno znajdziesz w nim wszystko co Cie interesuje.
fj_mike - 19-06-2013, 21:11
onager1, jedno auto na temat oraz post zgodnie z : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40247
Zamykam. Robi się bałagan.
[ Dodano: 19-06-2013, 21:13 ]
geggor napisał/a: | Czy w nim się reguluje płytkami, czy wymienia całe popychacze:?: |
Wymienia popychacze.
geggor napisał/a: | A może to było omawiane już gdzieś na forum, ale ja nie umiałem znaleźć? |
Polecam FAQ: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
|
|
|