[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Kontrolka ABS świeci się podczas ruszenia
Remington - 21-06-2013, 23:02 Temat postu: [EA2A/W 2.0] Kontrolka ABS świeci się podczas ruszenia Witam. Mam problem, otóż jak odpalę samochód to żadna kontrolka się nie świeci. Dopiero jak ujadę jakiś 1km to zapala się kontrolka ABS. Jeżeli zgaszę samochód i odpalę znowu to gaśnie aż do momentu jak wyżej opisałem... Od czego to może być? Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale mam do wymiany łożysko z tyłu i może to przez jakieś luzy tam ?
PS. nie usuwajcie mojego tematu po 1 odpowiedzi bo chce wiedzieć dokładnie co to, może ktoś miał taki sam przypadek
robertdg - 22-06-2013, 07:50
Wymrugaj błędy bedziesz wiedział co szwankuje http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
Remington - 22-06-2013, 18:14
Ale jak " wymrugać " ? Jedynie serwis czy można samemu ?
polaff - 22-06-2013, 18:58
Masz link do instrukcji. Musisz sie tylko odrobine wysilic i przeczytac!
Remington - 23-06-2013, 13:06
" podłączasz pin 1-y z 4-ym w złączu OBD2 i włączasz zapłon - kontrolka silnika wymruguje błędy równocześnie z ABS "
pytanie, jakie złącze " 1-y z 4-ym " i jakie to złącze " obd2 " ? Może ktoś poprostu wytłumaczyć jak to sprawdzić ? Bo dla mnie to czarna magia
robertdg - 23-06-2013, 13:23
Złacze OBD znajduje się za deską rozdzielczą po stronie kierowcy niedaleko prawej nogi, widać je od spodu deski, oznaczenie pinów i sposób odczytu błędów podane w powyzszym temacie.
Remington - 23-06-2013, 15:32
Chodzi o to szare tak ? Czyli wziąć jakiś kabelek, złączyć 1-szy z 4-tym pinem i dać do czerwonego i zczytać błędy tak ?
robertdg - 23-06-2013, 15:50
Nie szare a czarne jak dobrze pamiętam, do zwarcia pinów wystarczy agrafka, etc, spinasz te piny, przekrecasz zapłon i kontrolki mrugają, liczysz krótkie i długie mrugnięcia, sekwencja się powtarza
leszekh - 24-06-2013, 19:34
Jeżeli masz różne rozmiary opon (przód i tył) to dzieją się cuda z błędami i ABSem
swinks_UK - 25-06-2013, 00:40
Nie wiem po co drążyć temat na razie. Wygląda na to, że odpowiedź padła wraz z zadanym pytaniem: łożysko.
Przytarte łożysko nagrzewa skutecznie czujnik abs, który odmawia współpracy. Przy wymianie piasty, sprawdź koronkę absu no i podmień czujnik.
Powinno załatwić sprawę.
|
|
|