Pajero II - Problem z odpalaniem Pajero 2.8
piotr11 - 03-07-2013, 14:03 Temat postu: Problem z odpalaniem Pajero 2.8 Witam wszystkich parę dni temu kupiłem pajero 2.8 z 99 r.Auto ciężko zapala,po dokładnych oględzinach znalazłem zamontowaną elektryczną pompkę paliwa przed filtrem paliwa. Jak odłączę tą pompkę to auto gaśnie.Poziom oleju również jest większy niż max.Czy w takim razie do wymiany będzie simering na pompie wtryskowej czy może coś innego. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
zbyszekm2 - 03-07-2013, 14:42
Prawdopodobnie układ paliwowy. Podstawa filtra paliwa, przewody paliwowe, ssak w zbiorniku ( przegniłe rurki nad ssakiem). A najprawdopodobniej uszczelniacz na pompie wtryskowej.
lukas 78 - 03-07-2013, 23:14
jeśli przybywa oleju to do problemów dodałbym lejące wtryski
a w dłuższej perspektywie dziurę w tłoku
Mirek1275 - 03-07-2013, 23:35
lukas 78 napisał/a: | jeśli przybywa oleju to do problemów dodałbym lejące wtryski
a w dłuższej perspektywie dziurę w tłoku |
Raczej przybywa oleju dzięki dodatkowej pompce paliwa.
Uszczelniacz na pompie na 99% do wymiany.
Najlepiej też sprawdzić dodatkowo cały układ zasilania w ON jak słusznie radzi zbyszekm2.
zbyszekm2 - 04-07-2013, 07:01
Poziom oleju rośnie bo przez uszkodzony uszczelniacz w pompie do staje się do silnika ON.
gołąb - 04-07-2013, 09:27
zbyszekm2 napisał/a: | Poziom oleju rośnie bo przez uszkodzony uszczelniacz w pompie do staje się do silnika ON. | zgadza się i wymieniaj simmering jak najszybciej, bo paliwo w oleju nie wróży nic dobrego
piotr11 - 22-07-2013, 09:39
Koledzy a co to może być że ciężko zapala jak jest ciepły? Jak jest zimny i świece grzeją to pali od razu.
[ Dodano: 22-07-2013, 09:41 ]
Dodam że pompa jest zrobiona.
zbyszekm2 - 22-07-2013, 09:59
Luzy zaworowe, albo głowica w pompie.
Sprawdź to tak, jak będzie ciepły wylej na pompę zimna wodę i wtedy sprawdź jak pali.
jawaldek - 22-07-2013, 10:47
piotr11 napisał/a: | Koledzy a co to może być że ciężko zapala jak jest ciepły? Jak jest zimny i świece grzeją to pali od razu.
[ Dodano: 22-07-2013, 09:41 ]
Dodam że pompa jest zrobiona. |
jak pompa zrobiona i po teście z zimną wodą na pompę paliwową nic się nie poprawi to ....kurcze ....chyba silnik do roboty. Po odpaleniu co się wydobywa z wlewu oleju po odkręceniu korka i jak zachowuje się płyn w chłodnicy przy pracującym silniku ??
piotr11 - 22-07-2013, 17:43
Polanie pompy wodą nie pomogło,przedmuchów praktycznie niema, z korka oleju.Pomaga za to podłączenie świec żarowych na krótko na 10 sekund,wtedy odpala ładnie.
zbyszekm2 - 22-07-2013, 19:16
Na ciepłym sulniku!? Musisz podgrzewać?
rico.1 - 22-07-2013, 21:33
piotr11 napisał/a: | Dodam że pompa jest zrobiona. | A orientujesz się co dokładnie? Takie objawy wyglądają na zły kąt wtrysku, albo kiepski stan sekcji podawczej w pompie.
piotr11 - 22-07-2013, 21:51
W pompie wymieniony był simering i coś było robione z pompką zasilającą.Tak po za tym podobno pompa była dobra.
rico.1 - 22-07-2013, 22:05
piotr11 napisał/a: | Tak po za tym podobno pompa była dobra. | A wierzysz w to? Skoro ktoś założył dodatkowo pompkę elektryczną, znaczy że coś w pompie wtryskowej musi być do bani. Zresztą widzisz sam, że po odłączeniu tej elektrycznej silnik gaśnie, a powinien bez problemu dalej pracować.
jawaldek - 23-07-2013, 00:00
piotr11 napisał/a: | W pompie wymieniony był simering i coś było robione z pompką zasilającą.Tak po za tym podobno pompa była dobra. | jak dołożyli pompkę zasilającą to .... zmień warsztat. Jest to pewien "patent" na krótki czas skutkujący przybywaniem oleju a raczej mieszanki oleju z paliwem w silniku. Ciężko jest dobrac tak pompkę aby nie dawała za dużego ciśnienia. Weź bańkę plastykową z paliwem i podłącz pomiędzy dodatkowa pompką a filtrem i uruchamiaj. odłącz tylko elektrycznie dodatkową pompkę abyś nie miał potopu.
|
|
|