Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpalaniem Pajero 2.8
Autor Wiadomość
piotr11 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: śrem
Wysłany: 03-07-2013, 14:03   Problem z odpalaniem Pajero 2.8

Witam wszystkich parę dni temu kupiłem pajero 2.8 z 99 r.Auto ciężko zapala,po dokładnych oględzinach znalazłem zamontowaną elektryczną pompkę paliwa przed filtrem paliwa. Jak odłączę tą pompkę to auto gaśnie.Poziom oleju również jest większy niż max.Czy w takim razie do wymiany będzie simering na pompie wtryskowej czy może coś innego. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-07-2013, 14:42   

Prawdopodobnie układ paliwowy. Podstawa filtra paliwa, przewody paliwowe, ssak w zbiorniku ( przegniłe rurki nad ssakiem). A najprawdopodobniej uszczelniacz na pompie wtryskowej.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 03-07-2013, 23:14   

jeśli przybywa oleju to do problemów dodałbym lejące wtryski
a w dłuższej perspektywie dziurę w tłoku :wink:
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 03-07-2013, 23:35   

lukas 78 napisał/a:
jeśli przybywa oleju to do problemów dodałbym lejące wtryski
a w dłuższej perspektywie dziurę w tłoku :wink:


Raczej przybywa oleju dzięki dodatkowej pompce paliwa.
Uszczelniacz na pompie na 99% do wymiany.
Najlepiej też sprawdzić dodatkowo cały układ zasilania w ON jak słusznie radzi zbyszekm2.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-07-2013, 07:01   

Poziom oleju rośnie bo przez uszkodzony uszczelniacz w pompie do staje się do silnika ON.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 04-07-2013, 09:27   

zbyszekm2 napisał/a:
Poziom oleju rośnie bo przez uszkodzony uszczelniacz w pompie do staje się do silnika ON.
zgadza się i wymieniaj simmering jak najszybciej, bo paliwo w oleju nie wróży nic dobrego
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
piotr11 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: śrem
Wysłany: 22-07-2013, 09:39   

Koledzy a co to może być że ciężko zapala jak jest ciepły? Jak jest zimny i świece grzeją to pali od razu.

[ Dodano: 22-07-2013, 09:41 ]
Dodam że pompa jest zrobiona.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-07-2013, 09:59   

Luzy zaworowe, albo głowica w pompie.
Sprawdź to tak, jak będzie ciepły wylej na pompę zimna wodę i wtedy sprawdź jak pali.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 22-07-2013, 10:47   

piotr11 napisał/a:
Koledzy a co to może być że ciężko zapala jak jest ciepły? Jak jest zimny i świece grzeją to pali od razu.

[ Dodano: 22-07-2013, 09:41 ]
Dodam że pompa jest zrobiona.

jak pompa zrobiona i po teście z zimną wodą na pompę paliwową nic się nie poprawi to ....kurcze ....chyba silnik do roboty. Po odpaleniu co się wydobywa z wlewu oleju po odkręceniu korka i jak zachowuje się płyn w chłodnicy przy pracującym silniku ??
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
piotr11 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: śrem
Wysłany: 22-07-2013, 17:43   

Polanie pompy wodą nie pomogło,przedmuchów praktycznie niema, z korka oleju.Pomaga za to podłączenie świec żarowych na krótko na 10 sekund,wtedy odpala ładnie.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 22-07-2013, 19:16   

Na ciepłym sulniku!? Musisz podgrzewać?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 22-07-2013, 21:33   

piotr11 napisał/a:
Dodam że pompa jest zrobiona.
A orientujesz się co dokładnie? Takie objawy wyglądają na zły kąt wtrysku, albo kiepski stan sekcji podawczej w pompie.
 
 
piotr11 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 11
Skąd: śrem
Wysłany: 22-07-2013, 21:51   

W pompie wymieniony był simering i coś było robione z pompką zasilającą.Tak po za tym podobno pompa była dobra.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 22-07-2013, 22:05   

piotr11 napisał/a:
Tak po za tym podobno pompa była dobra.
A wierzysz w to? Skoro ktoś założył dodatkowo pompkę elektryczną, znaczy że coś w pompie wtryskowej musi być do bani. Zresztą widzisz sam, że po odłączeniu tej elektrycznej silnik gaśnie, a powinien bez problemu dalej pracować.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 23-07-2013, 00:00   

piotr11 napisał/a:
W pompie wymieniony był simering i coś było robione z pompką zasilającą.Tak po za tym podobno pompa była dobra.
jak dołożyli pompkę zasilającą to .... zmień warsztat. Jest to pewien "patent" na krótki czas skutkujący przybywaniem oleju a raczej mieszanki oleju z paliwem w silniku. Ciężko jest dobrac tak pompkę aby nie dawała za dużego ciśnienia. Weź bańkę plastykową z paliwem i podłącz pomiędzy dodatkowa pompką a filtrem i uruchamiaj. odłącz tylko elektrycznie dodatkową pompkę abyś nie miał potopu.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.