Galant - Ogólne - Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE
BeNeK - 24-07-2013, 17:54 Temat postu: Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE Pytanko do ludzi bardziej ogarniętych. co byście wybrali jeśli chodzi o zestaw Tarcze-klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
Poradzicie coś ?
Niektórzy narzekają na mikoda inni zachwalają i rozgrzewają je do czerwoności w wyniku czego nie ma żadnych skrzywień etc. Ale skoro w tych samych pieniądzach mogę mieć któryś z w/w zestawów to warto to przemyśleć i posłuchać rad bardziej doświadczonych .
Mikoda GT INDY wygląda tak :
Reszta to zwykłe gładkie wentylowane tarcze hamulcowe. Czy podołają z innym niż standardowym , mocnym klockiem ?
radek79 - 24-07-2013, 20:40
BeNeK napisał/a: | 1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) |
miałem kiedyś takie tarcze w byłym gdi tylko chyba na czerwono malowane , jedynie co się poprawiło po założeniu to moje samopoczucie i wygląd
robertdg - 24-07-2013, 20:55
Kraft i Denckermann to najtańsze zamienniki pochodzenia niby niemieckiego, cokolwiek byś z nich nie wybrał to powinno wyjśc na to samo
BeNeK - 24-07-2013, 22:18
radek79, Ale nie pękały ani nie krzywiły się ?
Najbardziej chodzi mi o skuteczne odprowadzanie pyłu z klocków w czym mają pomagać te nacięcia co by ten cały pył nie zbierał się w zacisku
robertdg, Dziękówka !
Fajnie jak w temacie każdy z użytkowników pisał by jaki ma zestaw u siebie i jak się sprawuje. W przyszłości większość z nas będzie miała fajny podgląd na to co można kupić a czego lepiej unikać
Juiceman - 25-07-2013, 06:00
Miałem mikody na tarczy 256 GT nawiercane/nacinane - oczywiście dosyć szybko się pokrzywiły, później zmieniłęm na 267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD
michaello1988p - 02-09-2013, 19:17
Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo??
Juiceman - 02-09-2013, 20:00
zwrotnice, zaciski.
i9i - 02-09-2013, 20:06
Juiceman napisał/a: | 267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD |
Dowalę oftopem:
276mm
EDIT: jak już dżuss się poprawi to śmietnik
Juiceman - 02-09-2013, 20:14
Nie będę się poprawiać:P
I faktycznie 276mmx26 najlepiej
sampler - 02-09-2013, 20:18
Ja mialem trw/road house 276/26+klocki remsa 30 tys i tarcze mialy delikatne bicie,
teraz 5 tys na JPN 276/26+remsa i jest idealnie. W odroznieniu od trw te same klocki nie maja tendencji do rowkowania powierzchni tarczy
fj_mike - 02-09-2013, 23:19
michaello1988p napisał/a: | Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo?? |
Juiceman napisał/a: | zwrotnice, zaciski. |
Dwutłoczkowe powinny podejść P&P.
polaff - 02-09-2013, 23:24
fj_mike napisał/a: | Dwutłoczkowe powinny podejść P&P. | u mnie nie podeszły...
Marcino - 03-09-2013, 00:26
A ja z małych miałem tarcze SpeedMax - nacinane + Akebono, u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm. Jutro wlatuje 276/26mm + klocki JPN, na tarczach nie ma oznaczenia producenta wiec nie wiem co zakładam, kupiłem dawno temu od jednego forumowicza.
polaff - 03-09-2013, 06:15
Marcino napisał/a: | u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm | jak Wy to robicie? mi w galancie tarcze wytrzymały max 30kkm... i to z 10kkm zrobiłem z bijącymi.
sampler - 03-09-2013, 07:49
jak na trw to pewnie normalka. Z tego co slyszalem ich jakosc dramatycznie spadla
|
|
|