To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE

BeNeK - 24-07-2013, 17:54
Temat postu: Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE
Pytanko do ludzi bardziej ogarniętych. co byście wybrali jeśli chodzi o zestaw Tarcze-klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus

Poradzicie coś ?
Niektórzy narzekają na mikoda inni zachwalają i rozgrzewają je do czerwoności w wyniku czego nie ma żadnych skrzywień etc. Ale skoro w tych samych pieniądzach mogę mieć któryś z w/w zestawów to warto to przemyśleć i posłuchać rad bardziej doświadczonych .
Mikoda GT INDY wygląda tak :


Reszta to zwykłe gładkie wentylowane tarcze hamulcowe. Czy podołają z innym niż standardowym , mocnym klockiem ?

radek79 - 24-07-2013, 20:40

BeNeK napisał/a:
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane)

miałem kiedyś takie tarcze w byłym gdi tylko chyba na czerwono malowane , jedynie co się poprawiło po założeniu to moje samopoczucie i wygląd :wink:

robertdg - 24-07-2013, 20:55

Kraft i Denckermann to najtańsze zamienniki pochodzenia niby niemieckiego, cokolwiek byś z nich nie wybrał to powinno wyjśc na to samo
BeNeK - 24-07-2013, 22:18

radek79, Ale nie pękały ani nie krzywiły się ?
Najbardziej chodzi mi o skuteczne odprowadzanie pyłu z klocków w czym mają pomagać te nacięcia co by ten cały pył nie zbierał się w zacisku :)

robertdg, Dziękówka !

Fajnie jak w temacie każdy z użytkowników pisał by jaki ma zestaw u siebie i jak się sprawuje. W przyszłości większość z nas będzie miała fajny podgląd na to co można kupić a czego lepiej unikać :)

Juiceman - 25-07-2013, 06:00

Miałem mikody na tarczy 256 GT nawiercane/nacinane - oczywiście dosyć szybko się pokrzywiły, później zmieniłęm na 267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD
michaello1988p - 02-09-2013, 19:17

Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo??
Juiceman - 02-09-2013, 20:00

zwrotnice, zaciski.
i9i - 02-09-2013, 20:06

Juiceman napisał/a:
267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD

Dowalę oftopem:
276mm

EDIT: jak już dżuss się poprawi to śmietnik :mrgreen:

Juiceman - 02-09-2013, 20:14

Nie będę się poprawiać:P

I faktycznie 276mmx26 najlepiej ;-)

sampler - 02-09-2013, 20:18

Ja mialem trw/road house 276/26+klocki remsa 30 tys i tarcze mialy delikatne bicie,
teraz 5 tys na JPN 276/26+remsa i jest idealnie. W odroznieniu od trw te same klocki nie maja tendencji do rowkowania powierzchni tarczy

fj_mike - 02-09-2013, 23:19

michaello1988p napisał/a:
Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo??

Juiceman napisał/a:
zwrotnice, zaciski.

Dwutłoczkowe powinny podejść P&P.

polaff - 02-09-2013, 23:24

fj_mike napisał/a:
Dwutłoczkowe powinny podejść P&P.
u mnie nie podeszły...
Marcino - 03-09-2013, 00:26

A ja z małych miałem tarcze SpeedMax - nacinane + Akebono, u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm. Jutro wlatuje 276/26mm + klocki JPN, na tarczach nie ma oznaczenia producenta wiec nie wiem co zakładam, kupiłem dawno temu od jednego forumowicza.
polaff - 03-09-2013, 06:15

Marcino napisał/a:
u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm
jak Wy to robicie? mi w galancie tarcze wytrzymały max 30kkm... i to z 10kkm zrobiłem z bijącymi.
sampler - 03-09-2013, 07:49

jak na trw to pewnie normalka. Z tego co slyszalem ich jakosc dramatycznie spadla


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group