Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE
Autor Wiadomość
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
  Wysłany: 24-07-2013, 17:54   Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE

Pytanko do ludzi bardziej ogarniętych. co byście wybrali jeśli chodzi o zestaw Tarcze-klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus

Poradzicie coś ?
Niektórzy narzekają na mikoda inni zachwalają i rozgrzewają je do czerwoności w wyniku czego nie ma żadnych skrzywień etc. Ale skoro w tych samych pieniądzach mogę mieć któryś z w/w zestawów to warto to przemyśleć i posłuchać rad bardziej doświadczonych .
Mikoda GT INDY wygląda tak :


Reszta to zwykłe gładkie wentylowane tarcze hamulcowe. Czy podołają z innym niż standardowym , mocnym klockiem ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 24-07-2013, 20:40   

BeNeK napisał/a:
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane)

miałem kiedyś takie tarcze w byłym gdi tylko chyba na czerwono malowane , jedynie co się poprawiło po założeniu to moje samopoczucie i wygląd :wink:
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-07-2013, 20:55   

Kraft i Denckermann to najtańsze zamienniki pochodzenia niby niemieckiego, cokolwiek byś z nich nie wybrał to powinno wyjśc na to samo
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 24-07-2013, 22:18   

radek79, Ale nie pękały ani nie krzywiły się ?
Najbardziej chodzi mi o skuteczne odprowadzanie pyłu z klocków w czym mają pomagać te nacięcia co by ten cały pył nie zbierał się w zacisku :)

robertdg, Dziękówka !

Fajnie jak w temacie każdy z użytkowników pisał by jaki ma zestaw u siebie i jak się sprawuje. W przyszłości większość z nas będzie miała fajny podgląd na to co można kupić a czego lepiej unikać :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 25-07-2013, 06:00   

Miałem mikody na tarczy 256 GT nawiercane/nacinane - oczywiście dosyć szybko się pokrzywiły, później zmieniłęm na 267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
michaello1988p 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant Sedan 2.5 v6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: Jasło/Łubno Szlacheckie
Wysłany: 02-09-2013, 19:17   

Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo??
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 02-09-2013, 20:00   

zwrotnice, zaciski.
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 02-09-2013, 20:06   

Juiceman napisał/a:
267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD

Dowalę oftopem:
276mm

EDIT: jak już dżuss się poprawi to śmietnik :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 02-09-2013, 20:14   

Nie będę się poprawiać:P

I faktycznie 276mmx26 najlepiej ;-)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-09-2013, 20:18   

Ja mialem trw/road house 276/26+klocki remsa 30 tys i tarcze mialy delikatne bicie,
teraz 5 tys na JPN 276/26+remsa i jest idealnie. W odroznieniu od trw te same klocki nie maja tendencji do rowkowania powierzchni tarczy
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 02-09-2013, 23:19   

michaello1988p napisał/a:
Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo??

Juiceman napisał/a:
zwrotnice, zaciski.

Dwutłoczkowe powinny podejść P&P.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 02-09-2013, 23:24   

fj_mike napisał/a:
Dwutłoczkowe powinny podejść P&P.
u mnie nie podeszły...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10705
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-09-2013, 00:26   

A ja z małych miałem tarcze SpeedMax - nacinane + Akebono, u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm. Jutro wlatuje 276/26mm + klocki JPN, na tarczach nie ma oznaczenia producenta wiec nie wiem co zakładam, kupiłem dawno temu od jednego forumowicza.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 03-09-2013, 06:15   

Marcino napisał/a:
u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm
jak Wy to robicie? mi w galancie tarcze wytrzymały max 30kkm... i to z 10kkm zrobiłem z bijącymi.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 03-09-2013, 07:49   

jak na trw to pewnie normalka. Z tego co slyszalem ich jakosc dramatycznie spadla
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.