Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-07-2013, 17:54 Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE
|
|
|
Pytanko do ludzi bardziej ogarniętych. co byście wybrali jeśli chodzi o zestaw Tarcze-klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
Poradzicie coś ?
Niektórzy narzekają na mikoda inni zachwalają i rozgrzewają je do czerwoności w wyniku czego nie ma żadnych skrzywień etc. Ale skoro w tych samych pieniądzach mogę mieć któryś z w/w zestawów to warto to przemyśleć i posłuchać rad bardziej doświadczonych .
Mikoda GT INDY wygląda tak :
Reszta to zwykłe gładkie wentylowane tarcze hamulcowe. Czy podołają z innym niż standardowym , mocnym klockiem ? |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 24-07-2013, 20:40
|
|
|
BeNeK napisał/a: | 1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) |
miałem kiedyś takie tarcze w byłym gdi tylko chyba na czerwono malowane , jedynie co się poprawiło po założeniu to moje samopoczucie i wygląd |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-07-2013, 20:55
|
|
|
Kraft i Denckermann to najtańsze zamienniki pochodzenia niby niemieckiego, cokolwiek byś z nich nie wybrał to powinno wyjśc na to samo |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-07-2013, 22:18
|
|
|
radek79, Ale nie pękały ani nie krzywiły się ?
Najbardziej chodzi mi o skuteczne odprowadzanie pyłu z klocków w czym mają pomagać te nacięcia co by ten cały pył nie zbierał się w zacisku
robertdg, Dziękówka !
Fajnie jak w temacie każdy z użytkowników pisał by jaki ma zestaw u siebie i jak się sprawuje. W przyszłości większość z nas będzie miała fajny podgląd na to co można kupić a czego lepiej unikać |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 25-07-2013, 06:00
|
|
|
Miałem mikody na tarczy 256 GT nawiercane/nacinane - oczywiście dosyć szybko się pokrzywiły, później zmieniłęm na 267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
michaello1988p
Nowy Forumowicz
Auto: Galant Sedan 2.5 v6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2013 Posty: 1 Skąd: Jasło/Łubno Szlacheckie
|
Wysłany: 02-09-2013, 19:17
|
|
|
Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo?? |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 02-09-2013, 20:00
|
|
|
zwrotnice, zaciski. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 02-09-2013, 20:06
|
|
|
Juiceman napisał/a: | 267mm TRW i klocki Ferodo - bajka xD |
Dowalę oftopem:
276mm
EDIT: jak już dżuss się poprawi to śmietnik |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 02-09-2013, 20:14
|
|
|
Nie będę się poprawiać:P
I faktycznie 276mmx26 najlepiej |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 02-09-2013, 20:18
|
|
|
Ja mialem trw/road house 276/26+klocki remsa 30 tys i tarcze mialy delikatne bicie,
teraz 5 tys na JPN 276/26+remsa i jest idealnie. W odroznieniu od trw te same klocki nie maja tendencji do rowkowania powierzchni tarczy |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-09-2013, 23:19
|
|
|
michaello1988p napisał/a: | Juiceman, aby zmienić tarcze z 256 na 267 trzeba coś zmieniać dodatkowo?? |
Juiceman napisał/a: | zwrotnice, zaciski. |
Dwutłoczkowe powinny podejść P&P. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 02-09-2013, 23:24
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Dwutłoczkowe powinny podejść P&P. | u mnie nie podeszły... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-09-2013, 00:26
|
|
|
A ja z małych miałem tarcze SpeedMax - nacinane + Akebono, u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm. Jutro wlatuje 276/26mm + klocki JPN, na tarczach nie ma oznaczenia producenta wiec nie wiem co zakładam, kupiłem dawno temu od jednego forumowicza. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 03-09-2013, 06:15
|
|
|
Marcino napisał/a: | u mnie wytrzymały tarcze tak ponad 60kkm | jak Wy to robicie? mi w galancie tarcze wytrzymały max 30kkm... i to z 10kkm zrobiłem z bijącymi. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 03-09-2013, 07:49
|
|
|
jak na trw to pewnie normalka. Z tego co slyszalem ich jakosc dramatycznie spadla |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|