To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Falowanie obrotów przy przyspieszaniu(Outlander 2.0 T + LPG)

kojak81 - 08-08-2013, 12:32
Temat postu: Falowanie obrotów przy przyspieszaniu(Outlander 2.0 T + LPG)
Witam,
zauważyłem dziwną rzecz przy przyspieszaniu moim Outkiem. Wciskam gaz do dechy obrotomierz wystrzeliwuje z 2,5k obrotow do 3k szybko spada do 2,5k i auto zaczyna wyrywnie przyspieszać - tak jakby nierówno silnik oddawał moc... Dzieje się tak jak i na gazie jak i na benzynie. Podobnie jest bez wzgledu na obroty czy wciskam gaz od 3k, 3,5k, 4k - obojetnie - obrotosciomierz wystrzeliwuje i opada.... Sprawa wrażenie - tak w moim odczuciu jakby (subiektywne odczucie) jakby ślizgało się sprzegło ??
Jak ruszam z jedynki nie zauważyłem tych skoków/falowania obrotów. Od dwójki i wyżej tak.
Co to może być? Turbina ?? Sprzęgło??
Pozdr.
Kojak81

Student - 09-08-2013, 06:49

sprzęgło, podjedź do mechanika niech ktoś się przejedzie samochodem co sie zna.
elektryk - 10-08-2013, 15:12

IMHO przy sprzęgle nie byłoby takiego wyrywania, bardziej jakieś powolne przyśpieszanie nawet przy wysokich obrotach. A próbowałeś na benzynce?
kojak81 - 10-08-2013, 15:38

Na benzynie jest tak samo.

[ Dodano: 12-08-2013, 14:10 ]
Sprzęgło poszło w drobny mak

kwi84567 - 13-08-2013, 12:17

Mam nadzieję że tylko sprzęgło i nic więcej. Mi kiedyś rozwaliło jeszcze skrzynie :evil:
Tu masz art. o podstawowych objawach zużytego sprzęgła, przeczytaj i zapamiętaj żeby nie mieć przerąbane kiedyś w trasie: http://www.centrumsprzegl...eglo-objawy,20/

kojak81 - 13-08-2013, 13:56

Dzieki za artykuł. Zdziwiła mnie ta awaria sprzęgła. Nigdzie na forach, opiniach itd. nie znalazłem informacji, że sprzęgło jest jakąś bolączką czy piętą achillesową w tym modelu.
Ciekawe.

elektryk - 13-08-2013, 19:51

kojak81 napisał/a:
Dzieki za artykuł. Zdziwiła mnie ta awaria sprzęgła. Nigdzie na forach, opiniach itd. nie znalazłem informacji, że sprzęgło jest jakąś bolączką czy piętą achillesową w tym modelu.
W O1 zużycie sprzęgła to standard, a w turbo tym bardziej. Auto jest dość ciężkie, potrzebuje momentu obrotowego żeby się poruszyć.
Hugo - 13-08-2013, 22:35

kojak81 napisał/a:
Zdziwiła mnie ta awaria sprzęgła. Nigdzie na forach, opiniach itd. nie znalazłem informacji, że sprzęgło jest jakąś bolączką czy piętą achillesową w tym modelu.
Nie musi być słabą stroną danego modelu żeby się zużyć. To element eksploatacyjny jak klocki hamulcowe czy opony.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group