To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Zdechł i nie chce zapalić.

Carollus - 21-08-2013, 16:07
Temat postu: [EA2A/W 2.0] Zdechł i nie chce zapalić.
Wyjeżdżałem moim Galantem 2.0 z zakrętu wkręciłem go do mniej więcej 5-6tys obrotów, po czym zgasł i już nie chciał zapalić... Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki oraz stan benzyny i wszystko jest w porządku. Co to może być? Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc.
ivan1977 - 21-08-2013, 16:23

wydaję mi się że urwał ci sie pasek i sciął czujnik położenia wałka rozbierz obudowe rozrządu i bedzie wiadomo
Carollus - 21-08-2013, 16:44

Sprawdziłem i wszystko pod obudową jest ok.
Pieraś - 21-08-2013, 17:53

Co znaczy nie chce zapalić.
Kręcić kręci??

Sprawdź przekaźniki ... ja w Peugeot 205 miałem raz tak, że przed szlabanem wyłączyłem silnik i już nie włączyłem - kręcił ale nie chciał załapać, okazało się, że jakiś przekaźnik, który puszczał gdzieś dalej prąd się skończył (w Pugu był przy szybie od strony kierowcy).

Carollus - 21-08-2013, 19:36

Kręci.
Powód jest taki, że nie ma iskry, prawdopodobnie cewki. Właśnie sprawdzam przekaźniki. Czy ktoś wie jak sprawdzić czy cewka działa? Lub może jest jeszcze inny powód czemu nie ma iskry?

[ Dodano: 21-08-2013, 19:58 ]
przekaznik md113566(ikona akumulatora) nie dziala i nie mam pojecia od czego on jest. pomozcie

Pieraś - 21-08-2013, 20:32

Wujek google przekierowal mnie do allegro, a tam aukcje mowia, ze to przekaznik od alternatora.

Czyli co kreci ale po samym wlaczeniu zaplonu lampka od baterii na desce nie zapala w ogole?

Carollus - 21-08-2013, 20:37

Wszystkie kontrolki normalnie się świecą.
deejay - 21-08-2013, 21:31

Carollus napisał/a:
Sprawdziłem i wszystko pod obudową jest ok.


Którą obudowę demontowałeś :?: , jeśli tylko ta górną to dalej nic nie wiesz czy pasek rozrzadu i pasek balansu jest ok. Musisz dostać sie do czujnika położenia wału korbowego ktory znajduje sie pod kołem pasowym i dolna osłona paska rozrzadu.


Carollus - 22-08-2013, 14:09

No nie zdejmowałem bo nie mam takiej możliwości pod domem. Wiem ze w ogóle nie ma iskry. Przekaźniki są ok, bo przekładałem z drugiego galanta, bezpieczniki również. Wydaje mi się, że mogą to być cewki, ale nie mam pewności. Jak można sprawdzić czy cewka działa?
arturj123 - 22-08-2013, 21:18

Raczej nie możliwe, że padły nagle dwie fajkocewki...
OBERST - 22-08-2013, 21:35

Carollus napisał/a:
Wszystkie kontrolki normalnie się świecą.

Na pewno kontrolki świecą się normalnie , nie mruga czasem kontrolka check engine albo ABS ?

Carollus - 22-08-2013, 22:05

No tak, jak się dłużej kręci to zapala się pomarańczowa kontrolka z silnikiem. Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi...
ivan1977 - 22-08-2013, 22:05

Carollus napisał/a:
No nie zdejmowałem bo nie mam takiej możliwości pod domem. Wiem ze w ogóle nie ma iskry. Przekaźniki są ok, bo przekładałem z drugiego galanta, bezpieczniki również. Wydaje mi się, że mogą to być cewki, ale nie mam pewności. Jak można sprawdzić czy cewka działa?


Kolego jak napisałem zdejmij osłone rozrządu i nie kombinuj z fajkocewkami 2 naraz nie padają na 99% zerwał ci sie pasek balansowy i scieło czujnik położenia dlatego nie ma iskry

OBERST - 22-08-2013, 22:32

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245

Sprawdź kody błędów .

Carollus - 22-08-2013, 23:15

ok dzięki jutro się tym zajmę i napisze co znalazlem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group