To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Nowe tarcze - biją?

Dominick - 27-08-2013, 12:13
Temat postu: Nowe tarcze - biją?
Zakupiłem TRW 1000km i klapa, bicie na zimnych a na ciepłych.... Zawieszenie nowe, zbieżnosc git, półosie git, felgi i opony nowe, piasty git i teraz pytanie czy możliwe że dopasowane błędnie tarcze w IC 26 mm a powinny być 24mm do galanta 1998 2.5 przegrzały sie ze wzgledu na zbyt małe odległości w zaciskach? zaciski nasmarowane chodza elegancko, tarcze i piasty były oczyszczone.
Fragu - 27-08-2013, 13:11

Czyli rozumiem, że masz tarcze 276mm i zaciski 2 tłoczkowe?

Może montaż tarcz nieprawidłowy? Nie zaliczyłeś jakiejś kałuży na zgrzanych tarczach?

Dominick - 27-08-2013, 14:38

tak jest 276 i 2 tloczkowe, kaluzy nie zaliczylem, bardziej mi chodzi o to czy ta roznica w grubosci tarcz moze miec istotny wplyw czy raczej mam szukac winy gdzie indziej
Hugo - 27-08-2013, 23:34

Bicie piast było sprawdzane?
krzychu - 28-08-2013, 06:57

Jak złożyłeś i było za ciasno tak, że klocek ciągle ocierał o tarczę to mógł oczywiście przegrzać tarczę i ją zwichrować.

Tarcze 26mm są w Lancerze CS 1,6. Więc pewnie od niego masz tarcze. Do Twojego istotnie są 24mm.

Moim zdaniem zdemontuj, przetoczyć, klocki papierem ściernym poprzecznie przejechać i jeszcze raz zamontować sprawdzając przy montażu, czy koło się swobodnie obraca i przez pierwsze 200km jechać wolniej i mniej i rzadziej hamować.

Dominick - 28-08-2013, 10:50

Po wielogodzinnych rozmyslaniach nad tematem doszedlem do wniosku że może przeguby zewnetrzne trzeba by wymienic jako ze oslony po zakupie auta byly w tragicznym stanie a ja wymienilem wszystkie wachacze i tuleje, kola i opony sa nowe po zamianie przod tyl kola przy 120 zaczynaja bic bez wzgledu ktora para, na lukach bicie czasami wieksze czasami mniejsze a czasami wogole nie czuc i przy ruszaniu slychac pojedyncze stukniecie choc terkotania na skreconych nie zaobserwowalem reasumując drgania ida przez piaste na tarcze i kolo a to skutkuje wichrowaniem tarcz które drgaja w zaciskach osadzonych na zwrotnicy. Luzu w piastach nie wyczułem ani dygnie.Dobrze kombinuje?

[ Dodano: 28-08-2013, 11:04 ]
za zuzytymi przegubami swiadczy jeszcze fakt ze obie sprezyny z przodu byly pekniete a po zmianie katow przeguby dostaja w d. jeszcze bardziej w ten desen kombinuje, moze ktos ma podobne doswiadczenia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group