[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Przegub zewnętrzny
Dominick - 28-08-2013, 14:39 Temat postu: [EAxx] Przegub zewnętrzny Cześć, jak w temacie jaki przegub nadaje sie do gala 1998 2,5 tzn ile ząbków i wymiary bo z tego co wiem sa 2 rodzaje a nie chce wtopić, z góry dzieki za info.PZDR
milo - 28-08-2013, 14:55
Po 98 roku przeguby miały 27 zebów
Dominick - 28-08-2013, 15:04
thx!
[ Dodano: 28-08-2013, 15:10 ]
śr. flanszy [mm]: 54
PierścieńABS O [mm]: 78
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 24
Ilość zębów, obręcz ABS: 43
To będzie to??
milo - 28-08-2013, 15:34
Ja pisałem o przegubie przy skrzyni
Tu masz wiecej http://www.iparts.pl/czes...71-77-1897.html
Dominick - 28-08-2013, 15:42
no własnie byłem na tej stronie i mnie co nieco wybilo z tropu bo tam przeguby roznia sie iloscia uzebienia wew. od sttrony koła natomiast IC katalog podaje zew 25 wew 24 i takie tez funkcjonuje na allegro do gala 2,5 także przychylam sie ku tej wersji
milo - 28-08-2013, 15:44
Najlepiej sprawdzic na swoim aucie jak jest i takie kupić
Dominick - 28-08-2013, 15:48
heh, wiadomo, nie bede sie na razie szarpal z zakupem nowych zamienie prawa/lewa i zobacze czy zaszla jakas zmiana przy okazji obadam zeby i ew zakupie nowe przeguby
kropp - 29-08-2013, 15:13
Dominick ja na Twoim miejscu bym go wymontował i sprawdził naocznie, ponieważ milo pisze o 27 zębach, ja w swoim wymieniałem i miał 24 zęby (koniec 1997r.) a wcześniej kupiłem, który ma 29 zębów, nie pasował i leży na półce a też jest do galanta EA. Tak więc bynajmniej dziwny temat z tymi przegubami jest. pzdr[/b]
ssemek85 - 24-07-2014, 10:23 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Przegub zewnętrzny Witam!
Założyłem nowy temat, ponieważ nie mogę nic znaleźć o przegubach zewnętrznych. Jeżeli już coś jest w związku z moim pytaniem to proszę o pokierowanie.
Czy ktoś może polecić przegub zewnętrzny dobrej firmy (24 frezy wewnętrzne, 25 frezów zewnętrznych)? Od stycznia zamęczyłem już dwa przeguby JACOPARTS, po 160 zł czyli nie z tych najtańszych, a jedyne jakie były dostępne. W tej chwili nie mogę w Lublinie kupić nic innego więc zostaje mi używana półoś z miejmy nadzieję dobrym oryginalnym przegubem. I moje drugie pytanie: Czy półoś od 2.0, 2.0 TD, 2.4 będzie pasowała do 2.5, skrzynia w manualu? Znalazłem jeszcze przeguby firmy FEBEST której z polecenia Klubu już kilka rzeczy kupowałem. Czy ktoś wie jaka jest jakość i wytrzymałość tych przegubów? Czy ktoś je montował?
arturj123 - 24-07-2014, 10:33
Rozważ używkę z całą półośką - ok. 100 zł. W Galantach rzadko padają zewnętrzne przeguby.
ssemek85 - 24-07-2014, 11:38
mój przegub nie padł. łozysko padło ale półoś tak stała w piaście że nie szło tego ani na prasie ani grzanie. no i w końcu BOSCH z tarczą 230mm uciołem piastę razem z nim. żeby odzyskać zwrotnice. łozysko i tak miało iść nowe więc do kupiłem przegub no i la la. przez miesiac, po miesiącu wydawało mi sie ze zaczyna pykac. po dwóch juz była masakra wiec wymieniłem znów na nowy no bo czasem tak sie trafi. no i scenariusz ten sam.. co do półosi używki u mnie nigdzie nie maja juz dzwoniłem. na allegro są ale do 2,5 cięzki temat albo uszkodzony przegub. dlatego pytam czy ktos moze się orientuje jak jest z polośami z tego modelu tylko inny silnik. skrzynia manual. półoś lewa- krótka.
zarow - 29-07-2014, 21:47
Dołączam się do pytania.. Czy przeguby i półosie były takie same w różnych silnikach i skrzyniach?
milo - 29-07-2014, 23:17
zarow napisał/a: | Czy przeguby i półosie były takie same w różnych silnikach i skrzyniach? |
Takie same... były tylko zmiany od 98 r
Dread87 - 30-07-2014, 07:28
milo, niestety nieprawda. Przy swapie chcialem zostawic polosie z Diesla i niesety nie pasowaly do manualnej z V6
milo - 30-07-2014, 14:30
Dread87 napisał/a: | Przy swapie chcialem zostawic polosie z Diesla i niesety nie pasowaly do manualnej z V6 |
Jak była wcześniej wymieniana skrzynia na młodszą lub na odwrót to tak się dzieje ze nie pasuje
|
|
|