[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku
maly22 - 21-09-2013, 16:59 Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku witam jestem nowy i nei znalazłem podobnego tematu mam galanta 1998 rok 2.0 TD postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc
diabelll - 21-09-2013, 17:21
w dieslu chcesz moc podnosić ? jeszcze tym boj się Boga
milo - 21-09-2013, 17:42
W seryjnym zderzaku nie za bardzo zmiescisz intercooler , ale w zderzaku z avance jak najbardziej
| maly22 napisał/a: | | postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot |
Ciekawe jak oszukasz ecu wystarczy że podniesiesz ciśnienie doładowania a na seryjnej da sie na 100% tylko silnik dostanie czkawki -czujnik cisnienia doładowania
Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd...
Owczar - 22-09-2013, 18:16
| milo napisał/a: | | Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd... |
Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii.
milo - 22-09-2013, 19:02
| Owczar napisał/a: | | Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii. |
A co to wyscigówka
Owczar - 22-09-2013, 19:08
Nie musi być wyścigówką, ale że jazda po autostradzie go zabija i w ogólnym rozrachunku powinno się jechać mniej niż 140 to lekka przesada. Nie mówie już o dynamicznym rozpędzaniu. Ewidentnie głowica nie radzi sobie z odprowadzaniem ciepła i nierównomiernie się nagrzewa, a w ostateczności pęka.
milo - 22-09-2013, 19:33
Jak kto woli sa przeciwnicy i zwolennicy , gdzie mozna jechac 140
To sie juz robi dyskusja nie zwiazana z tematem
Owczar - 22-09-2013, 19:41
Ależ jak najbardziej z tematem. Zanim autor tematu wyrzuci kasę w błoto, warto by dowiedział się, że to nie ma sensu. A więcej niż 140 można jechać po niemieckiej autostradzie
milo - 22-09-2013, 19:52
Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem
Owczar - 22-09-2013, 20:08
Aż tak źle nie jest. Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy.
Andrew - 24-09-2013, 07:37
| milo napisał/a: | | Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem |
Potwierdzam
| Owczar napisał/a: | | Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy. |
To fakt. Ale patrząc na to co się w dzisiejszych czasach dzieje na drogach, to taka jazda jest najbezpieczniejsza
milo - 13-11-2014, 15:44
| maly22 napisał/a: | | postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc |
Intercooler 550x140x65 zmontowany w zderzaku avance idealnie pasuje bez demontażu zderzaka ciśnienie doładowania już od niższych obrotów , seryjny mocno się grzał i za małą ma przepustowość po prostu puchnie
Dread87 - 17-11-2014, 16:56
Zmienilo to cokolwiek?
milo - 17-11-2014, 18:52
| Dread87 napisał/a: | | Zmienilo to cokolwiek? |
Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie
Lepsza dynamika
robertdg - 17-11-2014, 19:08
| milo napisał/a: | | Dread87 napisał/a: | | Zmienilo to cokolwiek? |
Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie
Lepsza dynamika | Zachęcasz do Swapu z V6 na TD
|
|
|