To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku

maly22 - 21-09-2013, 17:59
Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Intercooler w seryjnym zderzaku
witam jestem nowy i nei znalazłem podobnego tematu mam galanta 1998 rok 2.0 TD postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc
diabelll - 21-09-2013, 18:21

w dieslu chcesz moc podnosić ? jeszcze tym boj się Boga :roll:
milo - 21-09-2013, 18:42

W seryjnym zderzaku nie za bardzo zmiescisz intercooler , ale w zderzaku z avance jak najbardziej
maly22 napisał/a:
postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot

Ciekawe jak oszukasz ecu :?: wystarczy że podniesiesz ciśnienie doładowania a na seryjnej da sie na 100% tylko silnik dostanie czkawki -czujnik cisnienia doładowania :!:
Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd...

Owczar - 22-09-2013, 19:16

milo napisał/a:
Jak chcesz zwiększyc moc to doprowadz zimne powietrze do kolektora i EGR do zaslepienia itd...


Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii.

milo - 22-09-2013, 20:02

Owczar napisał/a:
Jak chcesz zwiększyć moc to zmień na V6. Ten silnik to kupa, która nie wytrzymuje ostrej jazdy w serii.

A co to wyscigówka :?: :D

Owczar - 22-09-2013, 20:08

Nie musi być wyścigówką, ale że jazda po autostradzie go zabija i w ogólnym rozrachunku powinno się jechać mniej niż 140 to lekka przesada. Nie mówie już o dynamicznym rozpędzaniu. Ewidentnie głowica nie radzi sobie z odprowadzaniem ciepła i nierównomiernie się nagrzewa, a w ostateczności pęka.
milo - 22-09-2013, 20:33

Jak kto woli sa przeciwnicy i zwolennicy , gdzie mozna jechac 140 :shock:
To sie juz robi dyskusja nie zwiazana z tematem :D

Owczar - 22-09-2013, 20:41

Ależ jak najbardziej z tematem. Zanim autor tematu wyrzuci kasę w błoto, warto by dowiedział się, że to nie ma sensu. A więcej niż 140 można jechać po niemieckiej autostradzie :)
milo - 22-09-2013, 20:52

Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem
Owczar - 22-09-2013, 21:08

Aż tak źle nie jest. Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy.
Andrew - 24-09-2013, 08:37

milo napisał/a:
Hmm..nie jest tak żle z tym dieslem

Potwierdzam :wink:
Owczar napisał/a:
Ale to ewidentnie auto do spokojnej jazdy i nie do tunowania czy podnoszenia mocy.

To fakt. Ale patrząc na to co się w dzisiejszych czasach dzieje na drogach, to taka jazda jest najbezpieczniejsza :P

milo - 13-11-2014, 15:44

maly22 napisał/a:
postanowiłem troszku zwiekszyc moc wsadzic wieksze turbo inny dolot wiekszy intercooler i przelot mam problem z ickiem w przodzie jezeli kto montował coś takiego u siebie prosił bym o zdjęcia i pomoc

Intercooler 550x140x65 zmontowany w zderzaku avance idealnie pasuje bez demontażu zderzaka ciśnienie doładowania już od niższych obrotów , seryjny mocno się grzał i za małą ma przepustowość po prostu puchnie

Dread87 - 17-11-2014, 16:56

Zmienilo to cokolwiek?
milo - 17-11-2014, 18:52

Dread87 napisał/a:
Zmienilo to cokolwiek?

Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie :mrgreen:
Lepsza dynamika

robertdg - 17-11-2014, 19:08

milo napisał/a:
Dread87 napisał/a:
Zmienilo to cokolwiek?

Ciśnienie doładowania jest już od niższych obrotów
Temperatura powietrza doładowanego jest o wiele niższa nie grzeje się tak jak w seryjnym
Spadło spalanie :mrgreen:
Lepsza dynamika
Zachęcasz do Swapu z V6 na TD :?: :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group