Eclipse - Techniczne - tuning 1g
Anonymous - 20-01-2007, 00:06 Temat postu: tuning 1g Witam posiadam eclipse g1 93', chcialem sie dowiedziec gdzie moge kupic jakies czesc tuningowe typu spojlery i inne bo na allegro nic niema?
Anonymous - 20-01-2007, 18:41
Witam , a co chcesz w 1g tuningować?Spoiler oryginalny , progi też .Wszystko jest OK.
Wszelkie dokładki to jakieś kiczowate żywiczne profile...Szkoda kasy...
Co innego zainwestować w porządniejsze zawieszenie/amorki + sprężyny/ ,hamulce,moze zmiana oryginalnego wolanta na produkt OMP,Sparco ,czy nawet Raida...
Ale to już Twój wybór...
Anonymous - 24-01-2007, 23:09
Zreszta wszelkie czesci tuningowe do 1G nie latwo dostac. Zainwestuj w ladne fele,zawieszenie,szybki ciemne zrob;)
Ja ostatnio nad kubelkami sie zastanawialem bo cos mnie plecy bola od tych zwyklych siedzen [/list]
Rafal_Szczecin - 24-01-2007, 23:16
moim zdaniem najladniejszy eclips 1g po tuningu .
jak widac
fele z tego co mi wiadomo 18 lub 19 dokladnie nie pamietam
tarcze hamulcowe nawiercane oraz nacinane, gwintowane zawieszenie ( fajna sprawa tak nam zakrecil, ze auto wogule nie chcialo sie ugiac, po czym po odkreceniu ladnie amortyzowalo )
zmieniony kolorek i z tego co mi wiadomo w planach zmiana serduszka
poprostu cud,miod , malina
Anonymous - 25-01-2007, 10:29
Moim skromnym zdaniem Eclipse 1 G wygląda najładniej w orginale.
W życiu nie zmieniłabym tylnych lamp - orginały są rewelacyjne!
Podzielam zdanie MCREC, lepiej zainwestować w lepsze zawieszenie itd.
Ja u siebie właśnie zmieniłam zawieszenie, tłumik, zrobiłam czarne szyby, teraz będę oddawać do chromowania alufelgi i to tyle.
Krzyzak - 25-01-2007, 11:31
Rafal_Szczecin napisał/a: | fele z tego co mi wiadomo 18 lub 19 dokladnie nie pamietam |
przesada - wtedy smiesznie wygladaja w nich malutkie tarcze hamulcowe, wrecz kuriozalnie - co widac na fotkach
zgadzam sie tez co do tylnych lamp - te z fotek Rafala sa... hmmm takie sobie
Serek - 25-01-2007, 13:33
No i wcale nie wygląda super. Przeciętnie powiedziałbym nawet. Popieram koleżankę i kolegę w temacie tylnych lamp. Paskudne.
Sz@kal - 28-01-2007, 11:08
Krzyzak napisał/a: | zgadzam sie tez co do tylnych lamp - te z fotek Rafala sa... hmmm takie sobie |
Mi się takie lampy podobają ,ale pod warunkiem ,że na środkowej blendzie nie ma świateł (czarna lub chromowana powierzchnia-zależy od lamp) lub blenda jest zrobiona pod kolor nadwozia Wtedy jest good
Anonymous - 29-01-2007, 15:31
Wtrącę jeszcze te moje 3 grosze...
Popieram Kolege z opinią o oryginalnych lampach Eclipsa 1g.Może sa i proste ,ale za to oryginalne ,wielkie i nigdzie juz takich spotkać nie można../no chyba ,że na innym Eclipsie .../
Widać tu zauroczenie amerykańską Corvette'ą....
Te dzisiejsze trendy ...róznego rodzaju ''kółka w kółkach'' , półksiężyce ,czy inne wyglądające jak zapalone palniki w kuchenkach gazowych...tylko upośledzaja jadącego za takimi,nnie wspominając o widoczności włączonego kierunkowskazu...
A felgi w tym stuningowanym..???No cóż -jeden woli córkę ,a drugi teściową..''
wszystko zależy do czego to auto ma służyć.Jeśli tylko do pokazywaniu na zlotach ,czy innych ''lotniskowych widowiskach''...może być.
A co na zwykłych drogach ,z koleinami ,dziurami...??
Co do inwestycji w zawieszenie - POPIERAM!!!
I hamulce też bym zmienił!!!Te wyglądają jak w modelach Burrago...
Choc przynać trzeba ,że autko wygląda atrakcyjnie i ładnie...ale to w dużej mierze zasługa projektanta tej sylwetki.
krzypolo - 15-06-2007, 15:26 Temat postu: a co myślicie o tym znalazłem to na ebay:
body kit ebay - tutaj
trochę tani ten body kit ciekawe ile przesyłka ?co o tym myślicie ?

Anonymous - 03-07-2007, 23:35 Temat postu: Tuning Mam pytanie, odnośnie tuningu silnika. Czy mozliwe byłoby sprężanie powietrza silnikiem elektrycznym, i czy nie łatwiejsze, tańsze byłoby to do wykonania? Chodzi mi o zastapienie w taki sposób turbospręzarki. Co myślicie o tym?
HouseM - 04-07-2007, 15:23
E-chargrer (elektryczna sprężarka) z powodu praw fizyki (zasada zachowania energii) nie ma prawa działać.
Moc oddana przez sprężarkę nigdy nie będzie większa od dostarczonej proste
Bartek - 04-07-2007, 16:17
HouseM, bardzo upraszczasz fizykę....... albo nie bierzesz pod uwagę parametru układu jakim jest sprawność..... Zauważ, że gazowe turbosprężarki też zabierają masę mocy, ale powodują, że silniki działają lepiej - a jeszcze bliższy przykład (bo w turbo zaraz napiszesz, że to dzięki odzyskaniu energii ze spalin, co jest prawdą, ale tylko częściową ) kompresory napędzane pasem z wału korbowego....... wg Twojej teorii też nie mają sensu, a dlaczegoś są bardzo popularne, nie tylko w kraju zdziecinniałych amerykanów.......
Anonymous - 04-07-2007, 17:45
Myśle ,że zarówno spreżarka mechaniczna /pasek od wału/ jak i sprężarka napędzana spalinami maja swoje wady i zalety.
Mechaniczna doładowuje juz przy nizszych obrotach ,a gazowa dopiero po wkreceniu sie na wyzsze ...
Dlatego tez stosowano juz takie rozwiazania jak podwójne doładowanie...
pakując pod maske jedna i drugą sprezarke.
Anonymous - 04-07-2007, 21:00 Temat postu: trabant Ten pomysł przyszedł mi do głowy po przeczytaniu w internecie informacji na temat doładowania silnika w trabancie powietrzem z odkurzacza. Podobno ten trabant dostał niewiarygodnego kopa i wydarł do przodu. Odkurzacz ma moc 1,2KW. Gdyby silnik o takiej mocy lub większej zastosować do spręzania powietrza w cylindrach zasilając go dodatkowym źródłem napięcia zamontowanym w samochodzie, a może dałoby się tak z alternatora? Nie wiem jaką alternator wytwarza moc i jaki ma zapas tej mocy. Ale możnaby tak zamontować jakąś dodatkowa pradnicę napędzaną z wału korbowego. Niech nasz cały układ pochłonie tak 5 KW a da dodatkowe 40 KW to jesteśmy do przodu nie? Może sprawność tego układu nie będzie tak dobra jak turbo ale tańsza i łatwiejsza do zastosowania
|
|
|