Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adaho_krak
07-07-2007, 09:49
tuning 1g
Autor Wiadomość
norris99
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2007, 00:06   tuning 1g

Witam posiadam eclipse g1 93', chcialem sie dowiedziec gdzie moge kupic jakies czesc tuningowe typu spojlery i inne bo na allegro nic niema?
 
 
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2007, 18:41   

Witam , a co chcesz w 1g tuningować?Spoiler oryginalny , progi też .Wszystko jest OK.
Wszelkie dokładki to jakieś kiczowate żywiczne profile...Szkoda kasy...
Co innego zainwestować w porządniejsze zawieszenie/amorki + sprężyny/ ,hamulce,moze zmiana oryginalnego wolanta na produkt OMP,Sparco ,czy nawet Raida...
Ale to już Twój wybór...
 
 
benio
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2007, 23:09   

Zreszta wszelkie czesci tuningowe do 1G nie latwo dostac. Zainwestuj w ladne fele,zawieszenie,szybki ciemne zrob;)
Ja ostatnio nad kubelkami sie zastanawialem bo cos mnie plecy bola od tych zwyklych siedzen :mrgreen: :twisted: [/list]
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-01-2007, 23:16   

moim zdaniem najladniejszy eclips 1g po tuningu .







jak widac

fele z tego co mi wiadomo 18 lub 19 dokladnie nie pamietam :)

tarcze hamulcowe nawiercane oraz nacinane, gwintowane zawieszenie ( fajna sprawa :) tak nam zakrecil, ze auto wogule nie chcialo sie ugiac, po czym po odkreceniu ladnie amortyzowalo :) )

zmieniony kolorek i z tego co mi wiadomo w planach zmiana serduszka :mrgreen: :twisted:

poprostu cud,miod , malina
 
 
FIGARA
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 10:29   

Moim skromnym zdaniem Eclipse 1 G wygląda najładniej w orginale.
W życiu nie zmieniłabym tylnych lamp - orginały są rewelacyjne!
Podzielam zdanie MCREC, lepiej zainwestować w lepsze zawieszenie itd.
Ja u siebie właśnie zmieniłam zawieszenie, tłumik, zrobiłam czarne szyby, teraz będę oddawać do chromowania alufelgi :D i to tyle. :D :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-01-2007, 11:31   

Rafal_Szczecin napisał/a:
fele z tego co mi wiadomo 18 lub 19 dokladnie nie pamietam :)

przesada - wtedy smiesznie wygladaja w nich malutkie tarcze hamulcowe, wrecz kuriozalnie - co widac na fotkach
zgadzam sie tez co do tylnych lamp - te z fotek Rafala sa... hmmm takie sobie
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-01-2007, 13:33   

No i wcale nie wygląda super. Przeciętnie powiedziałbym nawet. Popieram koleżankę i kolegę w temacie tylnych lamp. Paskudne.
_________________

 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 28-01-2007, 11:08   

Krzyzak napisał/a:
zgadzam sie tez co do tylnych lamp - te z fotek Rafala sa... hmmm takie sobie

Mi się takie lampy podobają ,ale pod warunkiem ,że na środkowej blendzie nie ma świateł (czarna lub chromowana powierzchnia-zależy od lamp) lub blenda jest zrobiona pod kolor nadwozia :wink: Wtedy jest good :mrgreen:
 
 
 
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-2007, 15:31   

Wtrącę jeszcze te moje 3 grosze...
Popieram Kolege z opinią o oryginalnych lampach Eclipsa 1g.Może sa i proste ,ale za to oryginalne ,wielkie i nigdzie juz takich spotkać nie można../no chyba ,że na innym Eclipsie .../
Widać tu zauroczenie amerykańską Corvette'ą....
Te dzisiejsze trendy ...róznego rodzaju ''kółka w kółkach'' , półksiężyce ,czy inne wyglądające jak zapalone palniki w kuchenkach gazowych...tylko upośledzaja jadącego za takimi,nnie wspominając o widoczności włączonego kierunkowskazu...
A felgi w tym stuningowanym..???No cóż -jeden woli córkę ,a drugi teściową..''
wszystko zależy do czego to auto ma służyć.Jeśli tylko do pokazywaniu na zlotach ,czy innych ''lotniskowych widowiskach''...może być.
A co na zwykłych drogach ,z koleinami ,dziurami...??
Co do inwestycji w zawieszenie - POPIERAM!!!
I hamulce też bym zmienił!!!Te wyglądają jak w modelach Burrago...
Choc przynać trzeba ,że autko wygląda atrakcyjnie i ładnie...ale to w dużej mierze zasługa projektanta tej sylwetki.
 
 
krzypolo 
Mitsumaniak


Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 958
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-06-2007, 15:26   a co myślicie o tym

znalazłem to na ebay:

body kit ebay - tutaj


trochę tani ten body kit ciekawe ile przesyłka ?co o tym myślicie ?


 
 
 
tyrel79
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2007, 23:35   Tuning

Mam pytanie, odnośnie tuningu silnika. Czy mozliwe byłoby sprężanie powietrza silnikiem elektrycznym, i czy nie łatwiejsze, tańsze byłoby to do wykonania? Chodzi mi o zastapienie w taki sposób turbospręzarki. Co myślicie o tym?
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 04-07-2007, 15:23   

E-chargrer (elektryczna sprężarka) z powodu praw fizyki (zasada zachowania energii) nie ma prawa działać. :-)

Moc oddana przez sprężarkę nigdy nie będzie większa od dostarczonej :-P proste
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 04-07-2007, 16:17   

HouseM, bardzo upraszczasz fizykę....... albo nie bierzesz pod uwagę parametru układu jakim jest sprawność..... Zauważ, że gazowe turbosprężarki też zabierają masę mocy, ale powodują, że silniki działają lepiej ;) - a jeszcze bliższy przykład (bo w turbo zaraz napiszesz, że to dzięki odzyskaniu energii ze spalin, co jest prawdą, ale tylko częściową ;) ) kompresory napędzane pasem z wału korbowego....... wg Twojej teorii też nie mają sensu, a dlaczegoś są bardzo popularne, nie tylko w kraju zdziecinniałych amerykanów.......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2007, 17:45   

Myśle ,że zarówno spreżarka mechaniczna /pasek od wału/ jak i sprężarka napędzana spalinami maja swoje wady i zalety.
Mechaniczna doładowuje juz przy nizszych obrotach ,a gazowa dopiero po wkreceniu sie na wyzsze ...
Dlatego tez stosowano juz takie rozwiazania jak podwójne doładowanie...
pakując pod maske jedna i drugą sprezarke.
 
 
tyrel79
[Usunięty]

Wysłany: 04-07-2007, 21:00   trabant

Ten pomysł przyszedł mi do głowy po przeczytaniu w internecie informacji na temat doładowania silnika w trabancie powietrzem z odkurzacza. Podobno ten trabant dostał niewiarygodnego kopa i wydarł do przodu. Odkurzacz ma moc 1,2KW. Gdyby silnik o takiej mocy lub większej zastosować do spręzania powietrza w cylindrach zasilając go dodatkowym źródłem napięcia zamontowanym w samochodzie, a może dałoby się tak z alternatora? Nie wiem jaką alternator wytwarza moc i jaki ma zapas tej mocy. Ale możnaby tak zamontować jakąś dodatkowa pradnicę napędzaną z wału korbowego. Niech nasz cały układ pochłonie tak 5 KW a da dodatkowe 40 KW to jesteśmy do przodu nie? :badgrin: :-X Może sprawność tego układu nie będzie tak dobra jak turbo ale tańsza i łatwiejsza do zastosowania :ANAL:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.