[02-06]Lancer CS0 - kable zapłonowe do 1.6
Bojar - 01-10-2013, 19:48 Temat postu: kable zapłonowe do 1.6 Macie jakieś sprawdzone oprócz drogich oryginalnych ?
Niestety po zamontowaniu LPG wyszło, że moje są na wykończeniu
NGK RC-EM1202 ponoć nie pasują
Oprócz tego wyszukałem dostępne:
Blue Print - ADC41616
Santech 8508
Bosch 0 986 357 273
Beru 0300891082 (słabo dostępne)
Jakieś opinie
Iwonka - 05-10-2013, 21:03
Beru - raczej porzadne, Boscha nie znam, Sentech - polski producent, pewnie dlatego sa najtansze - najmniej posrednikow - ja bym wlasnie te zaryzykowal.
Z ciekawosci - ile kosztuja oryginaly, po jakim przebiegu sie poddaly i jak sie to objawia?
Bojar - 05-10-2013, 22:12
Wyszło po zainstalowaniu podtlenku gazotu Przebieg 80kkm
Lekkie poszarpywanie na wolnych obrotach i odpuszczaniu gazu.
Okazało się, że mają przebicia. Niewielkie ale mają
Oryginały ok 270-300pln.
Zaryzykuje Beru jak dostanę. Sentech ma bardzo rozbieżne opinie, Biorę pod uwagę jako drugi.
arti32 - 06-10-2013, 15:13 Temat postu: jak wymienić samemu kable Witam
Podpowiedzcie jak się dostać do kabli zapłonowych w 1.6 bo zamierzam samemu wymienić?
Jakiś schemat, specjalne klucze, skala trudności? Bo chyba czas na to bo prawie od 100 tyś nie wymieniana a jazda na gazie....
Pozdrawiam i dzięki z góry
Bojar - 06-10-2013, 17:48 Temat postu: Re: jak wymienić samemu kable
arti32 napisał/a: | Witam
Podpowiedzcie jak się dostać do kabli zapłonowych w 1.6 bo zamierzam samemu wymienić?
Jakiś schemat, specjalne klucze, skala trudności? Bo chyba czas na to bo prawie od 100 tyś nie wymieniana a jazda na gazie....
Pozdrawiam i dzięki z góry |
Hmmm trudne pytanie
Pewnie wystarczy odłączyć od świec i cewki. Są na wierzchu przecież.
Tylko, że w tym przypadku są 2 kable. Dwie świece zasilane są bezpośrednio z cewki
arti32 - 07-10-2013, 20:28
No właśnie nie są na wierzchu. W moich poprzednich autach było widać kable i świece już po uniesieniu maski natomiast w lancerze 1.6 nic nie widać z przodu.............(
Dlatego pytam co zdjąć jak się dostać?
Bojar - 08-10-2013, 15:07
Hmm chyba masz jakąś inna wersję. Odkręć plastik z góry i dojście jest bezproblemowe a kabelki niewielkie ale z długimi fajkami
arti32 - 08-10-2013, 19:41
Wydaje mi się że normalna wersja 1.6, tylko że wersja w gazie i tych kabli i przewodów jest więcej jest ciaśniej, ale się przyjże tak jak mówisz.
Dzieki
rydzu25 - 03-11-2013, 13:55
witam
I co znalazłeś te kable?
U mnie od jakiegoś czasu poszarpywało na wolnych obrotach i trudno było Lancerkowi wejść na obroty w czasie jazdy, więc decyzja by wymienić świece a po odkręceniu cewek i wyjęciu ich na zewnątrz okazało się, że wszystko do wymiany koszt około 450 zł.
Zabolało ale jak się nie wymieniało 5 lat to jakoś przeszło
Bojar - 03-11-2013, 14:12
Ja właśnie założyłem kable BERU. Pojeżdżę kilka dni i zdam relację co się poprawiło.
Nas gorąco to przeszło poszarpywanie na wolnych obrotach i lepiej się wkręca na wyższe
konradod - 13-01-2015, 12:57
Witam wiem że wyjde na idiote ale gdzie są kable i świece bo ślepy jestem i nie widze gdzieto jest masakra
rudi88 - 13-01-2015, 15:36
Przy pokrywie zaworów są dwa pudełeczka przykręcone, to cewki i pod nimi są dwie świece. Do dwóch pozostałych świec idą kable od tych cewek. Kabli zapłonowych typowych w innych autach nie ma.
herr_flick - 13-01-2015, 17:05
Fajki świec są schowane w pokrywie zaworów, od góry widac tylko krótki kabel, który kończy się na górze pokrywy. Jak pociągniesz to fajka wyjdzie. Ja kupiłem NGK i chyba dałem 190zl
konradod - 14-01-2015, 15:50
Dzięki za odzew pytam bo zbliża się 100tys km i trza wymienić a co do kabli to też myśle nat ngk bo jak zrobić to pożądnie i niech dalej służy.
rudi88 - 14-01-2015, 17:16
Kabli nigdy nie wymieniałem a przebieg już ponad 200,000. Świece wymieniam przy gazie co około 30,000 i kupuję Denso bo NGK się szybciej wypalały.
|
|
|