To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - [EA2W] Znaczny wzrost spalania LPG

Łysy88 - 26-10-2013, 16:56
Temat postu: [EA2W] Znaczny wzrost spalania LPG
Witajcie,


od jakiś 3 ostatnich tankowań zanotowałem znacznie podniesione spalanie. Jak wcześniej na zbiorniku (wchodzi ok 30 litrów) przejeżdżałem ok 250-260 km to teraz do 200 ledwo dobijam. W zasadzie w setupie nic się nie zmieniło, tyle że ogarnąłem dwa wycieki z instalacji - pierwszy to przy czujniku ciśnienia gazu była poluzowana obejma i przy trójniku zasilania wodą też była poluzowana obejma i uciekał płyn chłodniczy. Po tym spodziewałem się że będzie lepiej a w zasadzie jest gorzej... Świece nowe, kable nowe, filtry nowe, reduktor regenerowany jakieś 3 miesiące temu, wtryski wymieniane też wtedy... Samochód jeździ dobrze, zero niepokojących objawów.


Proszę o pomoc.

plecho1 - 26-10-2013, 19:55

A jakie masz wtryski, ile na nich przejechałeś, czy coś zmieniałeś w ustawieniach mnożnika?
Łysy88 - 26-10-2013, 20:48

RegFasty, ale na nich miałem o wiele mniejsze spalanie. Mnożnik ustawiłem po zmianie wtrysków i zrobieniu reduktora. Od tamtej pory nie zaglądałem bo mi się kabel rozsypał.. Dziś zamówiłem nowy.
plecho1 - 26-10-2013, 22:32

Może też być winna sonda lambda, najlepiej było by nagrać oscyloskop z jazdy.
Łysy88 - 26-10-2013, 22:41

No właśnie sonda też była wtedy wymieniana - faktycznie była martwa ale wjechała nowa. Tak jak mówie, samochód oprócz spalania nie ma żadnych objawów awarii. No może jest minimalnie słabszy, i tak się zastanawiam że jak wyeliminowałem ten wyciek przy czujniku ciśnienia to może odczytuje teraz większe ciśnienie i go zalewa...
plecho1 - 26-10-2013, 22:53

Dlatego przydał by się oscyloskop z jazdy.
Łysy88 - 26-10-2013, 23:21

Pewnie we wtorek przyjdzie kabel do staga to coś nagram. Najpierw ustawie mnożnik na nowo.
plecho1 - 27-10-2013, 06:33

A ustawiasz na podstawie mapek czy korekt benzynowych ze sterownika silnika?
Łysy88 - 27-10-2013, 17:30

Mapek, a jest gdzieś opisany ten drugi sposób?
plecho1 - 27-10-2013, 19:04

Podglądasz korekty paliwowe w sterowniku silnika programem Evoscan łącząc się kablem VAG KKL przełączając raz na benzynę i spowrotem na LPG. Wartości czy na benzynie czy na gazie muszą być takie same.
Łysy88 - 28-10-2013, 09:35

I tu jest pies pogrzebany. Niem mam kabla a i jak się kiedyś interesowałem takim kablem bo wiem że były problemy ze współpracującym z galantem. Zostanie mi ustawienie na mapki chyba, ewentualnie na czasy wtrysków benzyny z softu staga.
plecho1 - 28-10-2013, 17:40

Taki kabel kosztuje 40 - 50 zł z przesyłką.
Marcino - 28-10-2013, 21:45

plecho1 napisał/a:
Taki kabel kosztuje 40 - 50 zł z przesyłką.

a w 97 też pojedzie?

plecho1 - 28-10-2013, 21:50

Cytat:
a w 97 też pojedzie?
Raczej tak. Tu macie temat o tym kablu i o Evoscanie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Marcino - 28-10-2013, 23:27

podziękował, chyba zadziałam, bo chce spróbować innym ustawieniem niż tylko po mapce.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group