To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] PAJERO 2 2.8 '95 - CIĘŻKO ODPALA

ZYGA - 27-10-2013, 10:21
Temat postu: [2.8 TD] PAJERO 2 2.8 '95 - CIĘŻKO ODPALA
Witam wszystkich. Jako młody miłośnik Pajero mam problem. Pajero 2.8 TD '95. Podczas porannego odpalania muszę przed odpaleniem "ręcznie popompować pompką paliwo" w przeciwnym razie mogę "kręcić rozrusznikiem" aż do rozładowania. Po sugestii mechanika założyłem dwa zaworki przeciw cofaniu się paliwa. Przy filtrze paliwowym gdzie znajduje się ręczna pompka paliwa. Nic nie pomogło - dodam, że gdy nie "popompuję" autko zakopci białym dymem jakbym rozpalał mokrą trawą w piecu :) . Wydaje mi sie jak na drugi dzień autko "zassie" paliwo to tego problemu nie ma - jednak po kilku dniach bez jazdy - problem ponownie znika. Trafiłem na forum z uwagi na to że mój mechanik najchętniej wymieniłby cały silnik :) A to jest nie potrzebne, ( wymiany eksploatacyjne na bieżąco, nowe świece NGK, oleje, płyny itp). Jestem laikiem i ratuję się Waszym doświadczeniem aby cieszyć się moim Pajero, a nie lamentować i szukać pomocy u pseudo mechaników. KOLEDZY POMÓŻCIE :)
jawaldek - 27-10-2013, 11:27

Witaj,witaj :) Do wymiany sławetny simering w pompie paliwowej. Tak na wszelki wypadek przejrzyj całą instalację paliwową zaczynając od smoka w baku->> dojście jest łatwe po przez "wziernik" w części ładunkowej pod dywanikiem. Sugerował bym przy tej operacji wymianę wszystkich przewodów paliwowych od zbiornika do filtra na olejo odporne gumowe->> łatwo się układa.
Na początek prosty test->> bańka z paliwem przed filtrem paliwowym i zobacz jak będzie zapalał, no oczywiście po odpowietrzeniu.
Czy jesteś pewien świec żarowych, ich działaniu ??? Spróbuj na krótko podłączyć->> uważaj nie trzymaj za długo na grzaniu aby świece się nie upaliły.

ZYGA - 27-10-2013, 22:02

Waldku, dziękuję za wręcz błyskawiczną odpowiedź. Już mówię - świec jestem pewien - tak jak pisałem na drugi dzień po "zassaniu" paliwa autko po rozgrzaniu świec i zasygnalizowaniu tyknięcia pali na jedno kopytko przy pierwszym przekręceniu - jak nówka. :) Aku jest nowe niewymienione na BOSCHA. Kupiłem Pajero i się w nim zakochałem - silnik pracuje ładnie a jak pieknie mruczy mmm.... Tylko ten problem po długim postoju z odpalaniem i pompowaniem. Dodam, że jak odpalę to muszę jeszcze kilkakrotnie po pompować tak aby paliwo "doszło " do serca - ... i po chwili pracuje normalnie. :) Czy w sklepie z częściami jest możliwy zestaw naprawczy do takiej pompy i czy mechanik po rozkręceniu nie spaprze roboty ? Daj znać przyjacielu :)
jawaldek - 27-10-2013, 23:49

Wystarczy kupić sam zimering za niewielkie pieniądze np w sklepie e-pajero. Jeśli mechanik chciał zmieniać :mrgreen: silnik to może sobie nie poradzić z ponownym zamontowaniem poprawnie pompy. No chyba że się postara i będzie uważał :mrgreen: najlepiej jak zrobi znaki i na te znaki dokładnie ustawi pompę. Może warto podjechać do Bytowa do Zbyszka zbyszekm2. ->>>> sklep (e-pajero) i warsztat. Powodzenia
TangoKK - 28-10-2013, 08:00

Zyga masz pod samym nosem chyba najlepszy zakład mechaniczny specjalizujący się właśnie w Pajero. Ja nie wiem na co czekasz i narażasz się w końcu na wymianę silnika. Gdybym miał tak blisko nie szukałbym mózgu w d.... tylko grzałbym do Bytowa. :mrgreen:
czortunio - 28-10-2013, 08:55

Może boi się, że zostawi tam wartość samochodu :mrgreen:
zbyszekm2 - 28-10-2013, 10:03

Czartunio, nie jest tak źle, koszt z uszczelniaczem to ok 30 paczek papierosów. Pozdrawiam cię serdecznie:).
ZYGA - 29-10-2013, 16:41

CHŁOPAKI - TAHNKJUWERYMACZ :) DZIAŁAM !!!!
mariozet74 - 31-03-2021, 22:45

ZYGA, Zyga miałem to samo pomogło mi wymiana filtra paliwa i auto nówka !bez żadnego odpowietrzania jak inni pierdzielą 130 KM jak nic! anie 125! :wink: tylko napełnij filtr paliwem..wiadomo ropą dobrej jakości. Pozdrawiam mariozet74
:lol: :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group