Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] PAJERO 2 2.8 '95 - CIĘŻKO ODPALA
Autor Wiadomość
ZYGA 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 2 2.8 "95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 3
Skąd: CHOJNICE
Wysłany: 27-10-2013, 10:21   [2.8 TD] PAJERO 2 2.8 '95 - CIĘŻKO ODPALA

Witam wszystkich. Jako młody miłośnik Pajero mam problem. Pajero 2.8 TD '95. Podczas porannego odpalania muszę przed odpaleniem "ręcznie popompować pompką paliwo" w przeciwnym razie mogę "kręcić rozrusznikiem" aż do rozładowania. Po sugestii mechanika założyłem dwa zaworki przeciw cofaniu się paliwa. Przy filtrze paliwowym gdzie znajduje się ręczna pompka paliwa. Nic nie pomogło - dodam, że gdy nie "popompuję" autko zakopci białym dymem jakbym rozpalał mokrą trawą w piecu :) . Wydaje mi sie jak na drugi dzień autko "zassie" paliwo to tego problemu nie ma - jednak po kilku dniach bez jazdy - problem ponownie znika. Trafiłem na forum z uwagi na to że mój mechanik najchętniej wymieniłby cały silnik :) A to jest nie potrzebne, ( wymiany eksploatacyjne na bieżąco, nowe świece NGK, oleje, płyny itp). Jestem laikiem i ratuję się Waszym doświadczeniem aby cieszyć się moim Pajero, a nie lamentować i szukać pomocy u pseudo mechaników. KOLEDZY POMÓŻCIE :)
_________________
THOMAS
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-10-2013, 11:27   

Witaj,witaj :) Do wymiany sławetny simering w pompie paliwowej. Tak na wszelki wypadek przejrzyj całą instalację paliwową zaczynając od smoka w baku->> dojście jest łatwe po przez "wziernik" w części ładunkowej pod dywanikiem. Sugerował bym przy tej operacji wymianę wszystkich przewodów paliwowych od zbiornika do filtra na olejo odporne gumowe->> łatwo się układa.
Na początek prosty test->> bańka z paliwem przed filtrem paliwowym i zobacz jak będzie zapalał, no oczywiście po odpowietrzeniu.
Czy jesteś pewien świec żarowych, ich działaniu ??? Spróbuj na krótko podłączyć->> uważaj nie trzymaj za długo na grzaniu aby świece się nie upaliły.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
ZYGA 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 2 2.8 "95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 3
Skąd: CHOJNICE
Wysłany: 27-10-2013, 22:02   

Waldku, dziękuję za wręcz błyskawiczną odpowiedź. Już mówię - świec jestem pewien - tak jak pisałem na drugi dzień po "zassaniu" paliwa autko po rozgrzaniu świec i zasygnalizowaniu tyknięcia pali na jedno kopytko przy pierwszym przekręceniu - jak nówka. :) Aku jest nowe niewymienione na BOSCHA. Kupiłem Pajero i się w nim zakochałem - silnik pracuje ładnie a jak pieknie mruczy mmm.... Tylko ten problem po długim postoju z odpalaniem i pompowaniem. Dodam, że jak odpalę to muszę jeszcze kilkakrotnie po pompować tak aby paliwo "doszło " do serca - ... i po chwili pracuje normalnie. :) Czy w sklepie z częściami jest możliwy zestaw naprawczy do takiej pompy i czy mechanik po rozkręceniu nie spaprze roboty ? Daj znać przyjacielu :)
_________________
THOMAS
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-10-2013, 23:49   

Wystarczy kupić sam zimering za niewielkie pieniądze np w sklepie e-pajero. Jeśli mechanik chciał zmieniać :mrgreen: silnik to może sobie nie poradzić z ponownym zamontowaniem poprawnie pompy. No chyba że się postara i będzie uważał :mrgreen: najlepiej jak zrobi znaki i na te znaki dokładnie ustawi pompę. Może warto podjechać do Bytowa do Zbyszka zbyszekm2. ->>>> sklep (e-pajero) i warsztat. Powodzenia
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-10-2013, 08:00   

Zyga masz pod samym nosem chyba najlepszy zakład mechaniczny specjalizujący się właśnie w Pajero. Ja nie wiem na co czekasz i narażasz się w końcu na wymianę silnika. Gdybym miał tak blisko nie szukałbym mózgu w d.... tylko grzałbym do Bytowa. :mrgreen:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-10-2013, 08:55   

Może boi się, że zostawi tam wartość samochodu :mrgreen:
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-10-2013, 10:03   

Czartunio, nie jest tak źle, koszt z uszczelniaczem to ok 30 paczek papierosów. Pozdrawiam cię serdecznie:).
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ZYGA 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 2 2.8 "95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 3
Skąd: CHOJNICE
Wysłany: 29-10-2013, 16:41   

CHŁOPAKI - TAHNKJUWERYMACZ :) DZIAŁAM !!!!
_________________
THOMAS
 
 
mariozet74 
Nowy Forumowicz
Mario Mitsu

Auto: Pajero 2.8 turbo d 3 dzwiowy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 8
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 31-03-2021, 22:45   

ZYGA, Zyga miałem to samo pomogło mi wymiana filtra paliwa i auto nówka !bez żadnego odpowietrzania jak inni pierdzielą 130 KM jak nic! anie 125! :wink: tylko napełnij filtr paliwem..wiadomo ropą dobrej jakości. Pozdrawiam mariozet74
:lol: :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.