[2.8 TD] PAJERO 2 2.8 '95 - CIĘŻKO ODPALA |
Autor |
Wiadomość |
ZYGA
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO 2 2.8 "95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2013 Posty: 3 Skąd: CHOJNICE
|
Wysłany: 27-10-2013, 10:21 [2.8 TD] PAJERO 2 2.8 '95 - CIĘŻKO ODPALA
|
|
|
Witam wszystkich. Jako młody miłośnik Pajero mam problem. Pajero 2.8 TD '95. Podczas porannego odpalania muszę przed odpaleniem "ręcznie popompować pompką paliwo" w przeciwnym razie mogę "kręcić rozrusznikiem" aż do rozładowania. Po sugestii mechanika założyłem dwa zaworki przeciw cofaniu się paliwa. Przy filtrze paliwowym gdzie znajduje się ręczna pompka paliwa. Nic nie pomogło - dodam, że gdy nie "popompuję" autko zakopci białym dymem jakbym rozpalał mokrą trawą w piecu . Wydaje mi sie jak na drugi dzień autko "zassie" paliwo to tego problemu nie ma - jednak po kilku dniach bez jazdy - problem ponownie znika. Trafiłem na forum z uwagi na to że mój mechanik najchętniej wymieniłby cały silnik A to jest nie potrzebne, ( wymiany eksploatacyjne na bieżąco, nowe świece NGK, oleje, płyny itp). Jestem laikiem i ratuję się Waszym doświadczeniem aby cieszyć się moim Pajero, a nie lamentować i szukać pomocy u pseudo mechaników. KOLEDZY POMÓŻCIE |
_________________ THOMAS |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27-10-2013, 11:27
|
|
|
Witaj,witaj Do wymiany sławetny simering w pompie paliwowej. Tak na wszelki wypadek przejrzyj całą instalację paliwową zaczynając od smoka w baku->> dojście jest łatwe po przez "wziernik" w części ładunkowej pod dywanikiem. Sugerował bym przy tej operacji wymianę wszystkich przewodów paliwowych od zbiornika do filtra na olejo odporne gumowe->> łatwo się układa.
Na początek prosty test->> bańka z paliwem przed filtrem paliwowym i zobacz jak będzie zapalał, no oczywiście po odpowietrzeniu.
Czy jesteś pewien świec żarowych, ich działaniu ??? Spróbuj na krótko podłączyć->> uważaj nie trzymaj za długo na grzaniu aby świece się nie upaliły. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
ZYGA
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO 2 2.8 "95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2013 Posty: 3 Skąd: CHOJNICE
|
Wysłany: 27-10-2013, 22:02
|
|
|
Waldku, dziękuję za wręcz błyskawiczną odpowiedź. Już mówię - świec jestem pewien - tak jak pisałem na drugi dzień po "zassaniu" paliwa autko po rozgrzaniu świec i zasygnalizowaniu tyknięcia pali na jedno kopytko przy pierwszym przekręceniu - jak nówka. Aku jest nowe niewymienione na BOSCHA. Kupiłem Pajero i się w nim zakochałem - silnik pracuje ładnie a jak pieknie mruczy mmm.... Tylko ten problem po długim postoju z odpalaniem i pompowaniem. Dodam, że jak odpalę to muszę jeszcze kilkakrotnie po pompować tak aby paliwo "doszło " do serca - ... i po chwili pracuje normalnie. Czy w sklepie z częściami jest możliwy zestaw naprawczy do takiej pompy i czy mechanik po rozkręceniu nie spaprze roboty ? Daj znać przyjacielu |
_________________ THOMAS |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27-10-2013, 23:49
|
|
|
Wystarczy kupić sam zimering za niewielkie pieniądze np w sklepie e-pajero. Jeśli mechanik chciał zmieniać silnik to może sobie nie poradzić z ponownym zamontowaniem poprawnie pompy. No chyba że się postara i będzie uważał najlepiej jak zrobi znaki i na te znaki dokładnie ustawi pompę. Może warto podjechać do Bytowa do Zbyszka zbyszekm2. ->>>> sklep (e-pajero) i warsztat. Powodzenia |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-10-2013, 08:00
|
|
|
Zyga masz pod samym nosem chyba najlepszy zakład mechaniczny specjalizujący się właśnie w Pajero. Ja nie wiem na co czekasz i narażasz się w końcu na wymianę silnika. Gdybym miał tak blisko nie szukałbym mózgu w d.... tylko grzałbym do Bytowa. |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28-10-2013, 08:55
|
|
|
Może boi się, że zostawi tam wartość samochodu |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-10-2013, 10:03
|
|
|
Czartunio, nie jest tak źle, koszt z uszczelniaczem to ok 30 paczek papierosów. Pozdrawiam cię serdecznie:). |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ZYGA
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO 2 2.8 "95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2013 Posty: 3 Skąd: CHOJNICE
|
Wysłany: 29-10-2013, 16:41
|
|
|
CHŁOPAKI - TAHNKJUWERYMACZ DZIAŁAM !!!! |
_________________ THOMAS |
|
|
|
 |
mariozet74
Nowy Forumowicz Mario Mitsu
Auto: Pajero 2.8 turbo d 3 dzwiowy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2019 Posty: 8 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 31-03-2021, 22:45
|
|
|
ZYGA, Zyga miałem to samo pomogło mi wymiana filtra paliwa i auto nówka !bez żadnego odpowietrzania jak inni pierdzielą 130 KM jak nic! anie 125! tylko napełnij filtr paliwem..wiadomo ropą dobrej jakości. Pozdrawiam mariozet74
|
|
|
|
 |
|