Outlander I GEN Techniczne - (I 2.0) Wymiana płynu chłodniczego
bruno131313 - 06-11-2013, 20:24 Temat postu: (I 2.0) Wymiana płynu chłodniczego Witam
Zbliża się zima i postanowiłem wymienić płyn w chłodnicy.
Chciałbym się dowiedzieć czy po spuszczeniu płynu i nalaniu nowego trzeba coś odpowietrzać albo jak trzeba to zrobić. Z góry dziękuje za pomoc.
krzychu - 07-11-2013, 06:59
Ja nie odpowietrzałem. Spuszcza się odłączając i wyciągając zbiorniczek (wyczyścić), a z silnika to od strony grodzi zaraz jak się kończy to zaokrąglenie i zaczyna obudowa cylindrów to tam jest kurek. U mnie go nie widać, trzeba wymacać chyba na imbusa jest. Ale to wszystko z pamięci w menualu to wszystko jest.
elektryk - 07-11-2013, 22:27
Jak ja spuścisz z silnika to spuść też z chłodzenia przekładni. Dostęp bajeczny, jak wejdziesz pod samochód to szukasz "najniższą" część napędu i tam będzie rurka prowadząca od góry ze śrubą "przelotową", rozmiar 17 albo 19. Nic nie trzeba odkręcać więcej ani zdejmować.
Szescionogi - 21-06-2019, 13:42
Odkopuję temat.
W instrukcji jest napisane że do zabezpieczenia korka spustowego w bloku silnika należy użyć kleju do gwintów 3M nr 4171. Na jakimś forum terenówek wyczytałem że to raczej uszczelniacz niż klej. Wie ktoś jaki był by dla niego zamiennik łatwiej dostępny u nas?
jaroo0 - 23-06-2019, 15:35
Jeżeli chodzi o sam klej do gwintów to zapewne każdy. Nie drogi jest z K2 prolok medium. Tutaj wibracji i pracy nie ma, wiec wystarczy średni.
Szescionogi - 25-06-2019, 13:01
jaroo0 napisał/a: | Jeżeli chodzi o sam klej do gwintów to zapewne każdy. Nie drogi jest z K2 prolok medium. Tutaj wibracji i pracy nie ma, wiec wystarczy średni. |
OK. Dzięki za podpowiedź.
|
|
|