Carisma - Techniczne - Problem z wyborem przewodów zapłonowych
mitsugn - 18-01-2014, 11:23 Temat postu: Problem z wyborem przewodów zapłonowych witam od jakiegos czasu w mojej carismie falują obroty na zimnym silniku oraz odczuwam ze inaczej silnik pracuje nawet na ciepłym , czasem przy zmianie biegow po dodaniu gazów raz szarpnie , postanowilem wymienic kable zapłonowe bo widać że ktoś przy nich grzebał i sa owinięte taśma izolacyjną , tylko problem tkwi w tym ze na 2 i 4 garku fajki są razem z cewką , czy ja muszę kupić kable z 2 fajkami czy normalnie 4 kable z fajkami ? ponizej zamieszczam zdjecie jak to u mnie wygląda prosze o pomoc
myśle o tanim zamienniku firmy SENTECH
barthez2183 - 18-01-2014, 12:01
mitsugn, u Ciebie przychodzą dwa kable i dwie cewki. Jeżeli to zdjęcie Twojego silnika to kable aż wołają o wymianę, chodzi mi o tą izolację na nich.
takie coś na przykład http://allegro.pl/mitsubi...3833358748.html
mitsugn - 18-01-2014, 12:20
tak to zdjęcie zrobiłem dziś żeby pokazać jak one u mnie wygladają.. i denerwuje mnie te falowanie obrotów i od kiedy kupiłem go przejechałem 4 tys km i coraz gorzej chodzi tzn nawet na ciepłym słysze różnice pracy silnika, czyli ogółem w zestawie powinny być dwa przewody z fajkami i dwie same fajki z dwoma przewodami? fajka z cewki jest wymienna tak?
barthez2183 - 18-01-2014, 14:13
Przychodzą dwa przewody i dwie cewki, fajki na cewce możesz wymienić same http://allegro.pl/70e5013...3821946197.html . Na Twoim miejscu zainwestowałbym jeszcze w świece.
glina - 18-01-2014, 14:38 Temat postu: Re: Problem z wyborem przewodów zapłonowych
mitsugn napisał/a: | witam od jakiegos czasu w mojej carismie falują obroty na zimnym silniku oraz odczuwam ze inaczej silnik pracuje nawet na ciepłym , czasem przy zmianie biegow po dodaniu gazów raz szarpnie , postanowilem wymienic kable zapłonowe bo widać że ktoś przy nich grzebał i sa owinięte taśma izolacyjną , tylko problem tkwi w tym ze na 2 i 4 garku fajki są razem z cewką , czy ja muszę kupić kable z 2 fajkami czy normalnie 4 kable z fajkami ? ponizej zamieszczam zdjecie jak to u mnie wygląda prosze o pomoc
[url=http://www.imageuplo....th.jpg]Obrazek[/url]
myśle o tanim zamienniku firmy SENTECH |
fajny masz nr VIN
eve1988 - 18-01-2014, 16:00
Ja kupowałem oddzielnie fajkocewke i za miesiac 2 przewody. Z własnego doświadczenia odradzam SENTECHY skusiła mnie niższa cena o połowe ale za to 2 razy oddawałem je na reklamacji bo iskry walily w pokrywe zaworów. lepiej dopłacic i kupić NGK.
mitsugn - 18-01-2014, 21:22
Heheh no VIN prosty;] , czyli wymiana kabli zapłonowych to jednak kosztuje kupe kasy bo trzeba kupić same fajki co ida do cewki i drugie to przewody z fajkami , NGK kosztują 250zł masakra
barthez2183 - 19-01-2014, 13:24
W katalogu intercars przewody ngk stoją po 140 zł, tu masz na alledrogo http://allegro.pl/przewod...3867273441.html
eve1988 - 19-01-2014, 20:58
Za 2 przewody dałem 120zł. Do tego silnika idą tylko 2 przewody i 2 fajkocewki. widząc po zdjęciu twoje przewody aż krzyczą aby je wymienić wymień najpierw przewody a jak się nie poprawi to bierz się za fajkocewki ale to już droższa impreza. Jeszcze raz mówie NGK bo SENTECHY nie dadza rady.
mitsugn - 05-02-2014, 15:56
wynmieniłem dwa przewody , i nadal szarpnie przy poczatku jazdy na kolejnym biegu ;/ a fajkocewki droga sprawa , moze da sie jakos sprawdzic czy one sa dobre?
eve1988 - 05-02-2014, 16:05
Jak widać na nich iskry to są do wymiany najlepiej to sprawdzic po zmroku delikatnie zraszając wodą.
A jakie przewody założyłeś?
sprawdź jeszcze świece bogą już być zurzyte. ja za fajkocewke 1 zapłaciłem 175zł firmy ERA i jest dobrze.
Bizi78 - 05-02-2014, 17:34
mitsugn napisał/a: | moze da sie jakos sprawdzic czy one sa dobre? |
Ściągnij z forum service manual i tam w pliku 16 masz opis sprawdzenia .
|
|
|