To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - jaka jest różnica w silnikach 4D68 i 4D68T

Pafcom - 06-02-2014, 21:06
Temat postu: jaka jest różnica w silnikach 4D68 i 4D68T
Witam,

Mam problem ponieważ jutro jadę po słupek silnika o oznaczeniu 4D68 z 96 roku, (u mnie przekręciły się panewki :( ), mój galant jest z 99 roku i zapewne ma oznaczenie silnika 4D68T. Teraz pytanie, jakie są różnice i czy głowica z wersji bez turbo, będzie pasować do mnie, żeby poprzykręcać wszystkie peryferia?

Pomocy koledzy bo nie chcę wywalić w błoto ponad 1000 zł.

Dzięki za rady i pozdrawiam.

Owczar - 06-02-2014, 21:12

To całkiem różne silniki. Było już o tym kilka razy pisane.
robertdg - 06-02-2014, 21:19

Sam słupek ma drobne róznice w osprzęcie, nie wiem czy będa kompatybilne dla wersji po 97 roku, głowice nie będa pasowac zamiennie
Pafcom - 06-02-2014, 21:39

Czyli raczej nie pasuję, jej, a na allegro nie ma 4d68T w rozsądnej cenie.. :( co robić?
Łysy88 - 07-02-2014, 00:14

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem - swapuj na 2.5 v6 :D
milo - 07-02-2014, 16:26

robertdg napisał/a:
Sam słupek ma drobne róznice w osprzęcie, nie wiem czy będa kompatybilne dla wersji po 97 roku, głowice nie będa pasowac zamiennie

Głowica będzie pasować z 2.0 td nawet 1.8 td tylko po małych przeróbkach
Sam blok z 96 r do skrzyni nie będzie pasował z 98 r
Pafcom napisał/a:
Teraz pytanie, jakie są różnice i czy głowica z wersji bez turbo, będzie pasować do mnie, żeby poprzykręcać wszystkie peryferia?

Galanta bez turbo nie było były tylko Lancery 1,8 D 2,0 D

[ Dodano: 07-02-2014, 16:30 ]
Pafcom poczytaj tu co pisze Damooo http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602

motoslaw - 07-02-2014, 18:40

Witaj Pafcom jakbys potrzebowal blok silnika z 2000r 4d68 to sluze pomoca niestety glowicy i osprzetu nie posiadam ale w przyszlym tygodniu bede posiadal drugiego miska z 4 d68 bo moj stoi rozbity i bede go rozbieral na czesc i robil przekladki klamotow :P pozdrawiam
Pafcom - 11-02-2014, 20:46

Dziękuję za pomoc koledzy, udało mi się kupić silnik 4d68t, a co się okazało ktoś już zmieniał w moim aucie silnik, który okazał się starym modelem z 95 roku. Teraz mam problem z vacum-pompą, ponieważ słupek dostałem bez niej ale mam alternator z vacum ze starego silnika który jakoś dopasowałem do nowego słupka, więc teraz muszę zaślepić dość duży otwór po vacum-pompie w głowicy. Co do samego bloku to wszystko pasuję oprócz otworu w nowszym bloku(z tyłu od strony alternatora, na środku), chyba będę go musiał zaślepić. Kolektor i turbina pasuje i skrzynia biegów też (KOLEGA WYŻEJ PISAŁ ŻE NIE BĘDZIE PASOWAĆ, ALE NIE NAPISAŁ DLACZEGO), otwory na śruby i pierścienie centrujące są w tych samych pozycjach, więc ją tylko przykręciłem do nowego bloku.
Pod koniec tygodnia powinienem już wrzucić silnik i pierwsze testy..
Napisze co z tego wyszło, tymczasem pozdrawiam wszystkich



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group