Grandis Ogólne - Grandis Mivec a instalacja gazowa
gołąb - 13-02-2014, 09:50 Temat postu: Grandis Mivec a instalacja gazowa Witam Jak w tytule. Jaką instalkę do polecicie grandisa, co z butlą w miejscu dojazdówki- czy da się i jak to będzie wyglądać,
Czy ktoś poleci jakiś warsztat w okolicach Warszawy (ewentualnie Wrocławia, bo też czasem bywam)
Powoli się przymierzam
magicadm - 14-02-2014, 00:18
Hej
Nie słuchaj rad dobrych wujków od 'niegazawoania MIVECów'.
To co ja mam i działa bez zarzutu.
Komputer STAG
Wtryski HANA - bezwzlęgnie nic taniego!!!!!! Najlepiej Green lub BLUE. wtryski u mnie pojedyncze - na 5 cm równych przewodach. Nawierty w kolektorze na 3,5mm.
Reduktor u mnie NIKO 250 - tłokowy, nie membranowy. Drogi ale bardzo stabilny.
Co do butli...w miejscu dojazdówki będzie strasnie wyglagać, jakbyś szufladę ciągnał i rysował nią. Szczerze odradzam - widziałem kilka takich masakr
Ja mam 40 -tkę za lewy fotelem i jest zupełnie OK. Wystarcza na ok300km - ale to nie Sahara
Wlew oczywiście tylko pod klapką - pamiętaj o dobrej konserwacji nawiertu - bo zardzewieje.
co do monatażu - brałbym kogokolwiek z listy autoryzowanych STAGA. Gadałęm z jednym z Modlińskiej i bardzo rozsądnie gadał - poleciłem go kumplowi do M6 w automacie i jest zadowolony.
Ja swoją instalację przerabiałem sam po poprzednim 'miszczu' - takim co twierdził, że w MIVEC na gazie musi się palić CHECK
gołąb - 14-02-2014, 06:55
Powiedz, na dzień dzisiejszy ile taki zestaw o którym piszesz może kosztować: wtryski hana, reduktor tłokowy, komp staga i cała reszta (słowem kpl. instalka z montażem)
[ Dodano: 14-02-2014, 06:56 ]
we Wrocławiu pacjent zalecał mi Brc
skull - 14-02-2014, 22:56
Ja mam LPi Vialle to są kozak instalacje,ale w Polszi jeszcze w fazie raczkującej
macia13 - 17-02-2014, 11:31
Cześć, ja od około3 lat mam założona instalację BRC Sequent 24, obniżany zbiornik w miejscu dojazdów ki, mieści się w nim +/- 45L co średnio starcza na 300 km. Generalnie auto na gazie jeździ całkiem dobrze, niestety check świeci się nieustannie . Mechanik z innego serwisu niż ten, w którym zakładano instalację sugerował wymianę reduktora na większy. Dodatkowo ponieważ zdarzyło się , że szurnąłem parę razy butlą o wysokie spowalniacze, podwyższyłem o kilka cm prześwit z tyłu i teraz problem znikł. Średnia spalania to 15 l, czyżby mój wóz palił ponadprzeciętnie
gołąb - 17-02-2014, 17:52
Mógłbyś wstawić jakieś foto jak to wygląda z tyłu auta. Jak nie tutaj to na maila. Pliiiiz
magicadm - 17-02-2014, 20:57
macia13 napisał/a: | niestety check świeci się nieustannie |
A u mnie nie świeci się
Niewierzących, ze 'nie da się' - zapraszam na oględziny
Jaki masz reduktor?
Masz problem najprawdopodobniej z dziadowskimi (zbyt wolnymi i mało precyzyjnymi) wtryskiwaczami.
Moją instalkę wyceniam na jakieś 3 tysie.
Z Wołomina masz kawałek do mnie - możesz popatrzeć jak to wygląda.
macia13 - 18-02-2014, 09:33
Instalacja BRC była zakładana na Ostrobramskiej w Warszawie w Energy Gaz Polska (taka polecili) Z początku były same kłopoty, samochód co chwila przerywał, palił na dwa gary, szarpało silnikiem, choinka na desce itp. Check przy tym wszystkim to pestka. Musiałem przyjeżdżać do nich z Garwolina ze 3 razy. Najpierw stwierdzili, że problemem na 100% sa cewki i kazali kupić nowe, kupiłem 2 (całe szczęście, że używane) i oczywiście okazało się, że to nie to, dopiero potem stwierdzili, że to może być problem z kablami instalacji, porozpinali i spięli od nowa, pomogło, ale kasę za cewki szlag trafił. Nigdy nie byli w stanie ustawić instalacji by check nie zapalał się po kilku kilometrach i twierdzili, że tak musi być . Dałem sobie z nimi spokój i generalnie nie polecam.
Teraz zapewne nie uległbym czarowi dobrych opinii i przynajmniej początkowo bardzo miłej obsługi, ale teraz już za późno i raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?!
gołąb - 18-02-2014, 10:29
Macia13 , ponawiam prośbę o zdjęcia z za samochodu tej zewnętrznej butli. Prooooszę Cię
macia13 - 18-02-2014, 10:31
OK, ale dopiero wieczorem lub jutro przed południem
gołąb - 18-02-2014, 11:11
Generalnie się nie pali, prośba tylko, aby w zapomnienie nie poszło
magicadm - 18-02-2014, 20:13
macia13 napisał/a: | raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?! |
Zbyt uboga mieszanka=zwiększona temperatura spalania=koniec głowicy, tłoków itp
Niestety trafiłeś na specjalistów od gazowania VW GOLF 3
PS
Jaki kod błędów piszę się w ECU?
marco06 - 18-02-2014, 23:48
Mam instalację Landi Omegas, butle też, w miejscu zapasówki, może nie wygląda najlepiej, ale nie wyobrażam sobie zajmowania bagażnika, bo ani coś włożyć, nie mówiąc o złożeniu foteli. Butla była zabezpieczona od spodu blachą nierdzewką, ale zdjąłem bo źle wyglądało.
[ Dodano: 18-02-2014, 23:52 ]
macia13 napisał/a: | Cześć, ja od około3 lat mam założona instalację BRC Sequent 24, obniżany zbiornik w miejscu dojazdów ki, mieści się w nim +/- 45L co średnio starcza na 300 km. Generalnie auto na gazie jeździ całkiem dobrze, niestety check świeci się nieustannie . Mechanik z innego serwisu niż ten, w którym zakładano instalację sugerował wymianę reduktora na większy. Dodatkowo ponieważ zdarzyło się , że szurnąłem parę razy butlą o wysokie spowalniacze, podwyższyłem o kilka cm prześwit z tyłu i teraz problem znikł. Średnia spalania to 15 l, czyżby mój wóz palił ponadprzeciętnie |
A ja się martwiłem, że mój spala średnio 13l i szukałem powodów tak "duzego" spalania
U mnie też pali się Check, ale jeden wtrysk niedomaga i będę wymieniał wszystkie i mam nadzieję, że problem zniknie.
macia13 - 19-02-2014, 13:08
magicadm napisał/a: | macia13 napisał/a: | raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?! |
Zbyt uboga mieszanka=zwiększona temperatura spalania=koniec głowicy, tłoków itp
Niestety trafiłeś na specjalistów od gazowania VW GOLF 3
PS
Jaki kod błędów piszę się w ECU? |
Kody sprawdzę w sobotę.
Generalnie co byś w takim razie radził.
Przypominam, że średnie spalanie to 15L
magicadm - 19-02-2014, 20:09
macia13 napisał/a: | Generalnie co byś w takim razie radził. |
polecam dokładnie to samo co mam (pisałem wcześniej) - bo działa bez zapalonego Checka i ESP-off
Niestety wielu ludzi daje się robić w balona gazownikom-chałturnikom, którym zależy tylko na złapaniu klienta i wciskają kit w stylu: musi się świecić.
Szukając najtańszej instalacji zawsze będziemy nakarmieni g..wnem
PS
Jeżeli pali sie Check od początku=od początku instalacja była do d... nie ważne jak bardzo była Landi czy BRC itp
|
|
|