Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Grandis Mivec a instalacja gazowa
Autor Wiadomość
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 13-02-2014, 09:50   Grandis Mivec a instalacja gazowa

Witam Jak w tytule. Jaką instalkę do polecicie grandisa, co z butlą w miejscu dojazdówki- czy da się i jak to będzie wyglądać,
Czy ktoś poleci jakiś warsztat w okolicach Warszawy (ewentualnie Wrocławia, bo też czasem bywam)
Powoli się przymierzam
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
magicadm 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2014, 00:18   

Hej
Nie słuchaj rad dobrych wujków od 'niegazawoania MIVECów'.
To co ja mam i działa bez zarzutu.
Komputer STAG
Wtryski HANA - bezwzlęgnie nic taniego!!!!!! Najlepiej Green lub BLUE. wtryski u mnie pojedyncze - na 5 cm równych przewodach. Nawierty w kolektorze na 3,5mm.
Reduktor u mnie NIKO 250 - tłokowy, nie membranowy. Drogi ale bardzo stabilny.

Co do butli...w miejscu dojazdówki będzie strasnie wyglagać, jakbyś szufladę ciągnał i rysował nią. Szczerze odradzam - widziałem kilka takich masakr :|
Ja mam 40 -tkę za lewy fotelem i jest zupełnie OK. Wystarcza na ok300km - ale to nie Sahara :D

Wlew oczywiście tylko pod klapką - pamiętaj o dobrej konserwacji nawiertu - bo zardzewieje.

co do monatażu - brałbym kogokolwiek z listy autoryzowanych STAGA. Gadałęm z jednym z Modlińskiej i bardzo rozsądnie gadał - poleciłem go kumplowi do M6 w automacie i jest zadowolony.

Ja swoją instalację przerabiałem sam po poprzednim 'miszczu' - takim co twierdził, że w MIVEC na gazie musi się palić CHECK :D
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 14-02-2014, 06:55   

Powiedz, na dzień dzisiejszy ile taki zestaw o którym piszesz może kosztować: wtryski hana, reduktor tłokowy, komp staga i cała reszta (słowem kpl. instalka z montażem)

[ Dodano: 14-02-2014, 06:56 ]
we Wrocławiu pacjent zalecał mi Brc
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 14-02-2014, 22:56   

Ja mam LPi Vialle to są kozak instalacje,ale w Polszi jeszcze w fazie raczkującej :D
_________________

 
 
 
macia13 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Garwolin
Wysłany: 17-02-2014, 11:31   

Cześć, ja od około3 lat mam założona instalację BRC Sequent 24, obniżany zbiornik w miejscu dojazdów ki, mieści się w nim +/- 45L co średnio starcza na 300 km. Generalnie auto na gazie jeździ całkiem dobrze, niestety check świeci się nieustannie :( . Mechanik z innego serwisu niż ten, w którym zakładano instalację sugerował wymianę reduktora na większy. Dodatkowo ponieważ zdarzyło się , że szurnąłem parę razy butlą o wysokie spowalniacze, podwyższyłem o kilka cm prześwit z tyłu i teraz problem znikł. Średnia spalania to 15 l, czyżby mój wóz palił ponadprzeciętnie :?:
_________________
macia
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 17-02-2014, 17:52   

Mógłbyś wstawić jakieś foto jak to wygląda z tyłu auta. Jak nie tutaj to na maila. Pliiiiz
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
magicadm 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2014, 20:57   

macia13 napisał/a:
niestety check świeci się nieustannie :(

A u mnie nie świeci się :)
Niewierzących, ze 'nie da się' - zapraszam na oględziny :)

Jaki masz reduktor?

Masz problem najprawdopodobniej z dziadowskimi (zbyt wolnymi i mało precyzyjnymi) wtryskiwaczami.


Moją instalkę wyceniam na jakieś 3 tysie.
Z Wołomina masz kawałek do mnie - możesz popatrzeć jak to wygląda.
 
 
macia13 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Garwolin
Wysłany: 18-02-2014, 09:33   

Instalacja BRC była zakładana na Ostrobramskiej w Warszawie w Energy Gaz Polska (taka polecili) Z początku były same kłopoty, samochód co chwila przerywał, palił na dwa gary, szarpało silnikiem, choinka na desce itp. Check przy tym wszystkim to pestka. Musiałem przyjeżdżać do nich z Garwolina ze 3 razy. Najpierw stwierdzili, że problemem na 100% sa cewki i kazali kupić nowe, kupiłem 2 (całe szczęście, że używane) i oczywiście okazało się, że to nie to, dopiero potem stwierdzili, że to może być problem z kablami instalacji, porozpinali i spięli od nowa, pomogło, ale kasę za cewki szlag trafił. Nigdy nie byli w stanie ustawić instalacji by check nie zapalał się po kilku kilometrach i twierdzili, że tak musi być :( . Dałem sobie z nimi spokój i generalnie nie polecam.
Teraz zapewne nie uległbym czarowi dobrych opinii i przynajmniej początkowo bardzo miłej obsługi, ale teraz już za późno i raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?!
_________________
macia
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 18-02-2014, 10:29   

Macia13 , ponawiam prośbę o zdjęcia z za samochodu tej zewnętrznej butli. Prooooszę Cię
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
macia13 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Garwolin
Wysłany: 18-02-2014, 10:31   

OK, ale dopiero wieczorem lub jutro przed południem :?
_________________
macia
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 18-02-2014, 11:11   

Generalnie się nie pali, prośba tylko, aby w zapomnienie nie poszło :p
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
magicadm 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2014, 20:13   

macia13 napisał/a:
raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?!

Zbyt uboga mieszanka=zwiększona temperatura spalania=koniec głowicy, tłoków itp

Niestety trafiłeś na specjalistów od gazowania VW GOLF 3 :|


PS
Jaki kod błędów piszę się w ECU?
 
 
marco06 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2.4+LPG AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-02-2014, 23:48   

Mam instalację Landi Omegas, butle też, w miejscu zapasówki, może nie wygląda najlepiej, ale nie wyobrażam sobie zajmowania bagażnika, bo ani coś włożyć, nie mówiąc o złożeniu foteli. Butla była zabezpieczona od spodu blachą nierdzewką, ale zdjąłem bo źle wyglądało.

[ Dodano: 18-02-2014, 23:52 ]
macia13 napisał/a:
Cześć, ja od około3 lat mam założona instalację BRC Sequent 24, obniżany zbiornik w miejscu dojazdów ki, mieści się w nim +/- 45L co średnio starcza na 300 km. Generalnie auto na gazie jeździ całkiem dobrze, niestety check świeci się nieustannie :( . Mechanik z innego serwisu niż ten, w którym zakładano instalację sugerował wymianę reduktora na większy. Dodatkowo ponieważ zdarzyło się , że szurnąłem parę razy butlą o wysokie spowalniacze, podwyższyłem o kilka cm prześwit z tyłu i teraz problem znikł. Średnia spalania to 15 l, czyżby mój wóz palił ponadprzeciętnie :?:


A ja się martwiłem, że mój spala średnio 13l i szukałem powodów tak "duzego" spalania :?
U mnie też pali się Check, ale jeden wtrysk niedomaga i będę wymieniał wszystkie i mam nadzieję, że problem zniknie.
 
 
macia13 
Nowy Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: Garwolin
  Wysłany: 19-02-2014, 13:08   

magicadm napisał/a:
macia13 napisał/a:
raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?!

Zbyt uboga mieszanka=zwiększona temperatura spalania=koniec głowicy, tłoków itp

Niestety trafiłeś na specjalistów od gazowania VW GOLF 3 :|


PS
Jaki kod błędów piszę się w ECU?


Kody sprawdzę w sobotę.
Generalnie co byś w takim razie radził.
Przypominam, że średnie spalanie to 15L :?
_________________
macia
 
 
magicadm 
Forumowicz

Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 101
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2014, 20:09   

macia13 napisał/a:
Generalnie co byś w takim razie radził.

polecam dokładnie to samo co mam (pisałem wcześniej) - bo działa bez zapalonego Checka i ESP-off

Niestety wielu ludzi daje się robić w balona gazownikom-chałturnikom, którym zależy tylko na złapaniu klienta i wciskają kit w stylu: musi się świecić.

Szukając najtańszej instalacji zawsze będziemy nakarmieni g..wnem :|

PS
Jeżeli pali sie Check od początku=od początku instalacja była do d... nie ważne jak bardzo była Landi czy BRC itp :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.