 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Grandis Mivec a instalacja gazowa |
Autor |
Wiadomość |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 13-02-2014, 09:50 Grandis Mivec a instalacja gazowa
|
|
|
Witam Jak w tytule. Jaką instalkę do polecicie grandisa, co z butlą w miejscu dojazdówki- czy da się i jak to będzie wyglądać,
Czy ktoś poleci jakiś warsztat w okolicach Warszawy (ewentualnie Wrocławia, bo też czasem bywam)
Powoli się przymierzam |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
magicadm
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2014, 00:18
|
|
|
Hej
Nie słuchaj rad dobrych wujków od 'niegazawoania MIVECów'.
To co ja mam i działa bez zarzutu.
Komputer STAG
Wtryski HANA - bezwzlęgnie nic taniego!!!!!! Najlepiej Green lub BLUE. wtryski u mnie pojedyncze - na 5 cm równych przewodach. Nawierty w kolektorze na 3,5mm.
Reduktor u mnie NIKO 250 - tłokowy, nie membranowy. Drogi ale bardzo stabilny.
Co do butli...w miejscu dojazdówki będzie strasnie wyglagać, jakbyś szufladę ciągnał i rysował nią. Szczerze odradzam - widziałem kilka takich masakr
Ja mam 40 -tkę za lewy fotelem i jest zupełnie OK. Wystarcza na ok300km - ale to nie Sahara
Wlew oczywiście tylko pod klapką - pamiętaj o dobrej konserwacji nawiertu - bo zardzewieje.
co do monatażu - brałbym kogokolwiek z listy autoryzowanych STAGA. Gadałęm z jednym z Modlińskiej i bardzo rozsądnie gadał - poleciłem go kumplowi do M6 w automacie i jest zadowolony.
Ja swoją instalację przerabiałem sam po poprzednim 'miszczu' - takim co twierdził, że w MIVEC na gazie musi się palić CHECK |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 14-02-2014, 06:55
|
|
|
Powiedz, na dzień dzisiejszy ile taki zestaw o którym piszesz może kosztować: wtryski hana, reduktor tłokowy, komp staga i cała reszta (słowem kpl. instalka z montażem)
[ Dodano: 14-02-2014, 06:56 ]
we Wrocławiu pacjent zalecał mi Brc |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 14-02-2014, 22:56
|
|
|
Ja mam LPi Vialle to są kozak instalacje,ale w Polszi jeszcze w fazie raczkującej |
_________________
 |
|
|
|
 |
macia13
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 17-02-2014, 11:31
|
|
|
Cześć, ja od około3 lat mam założona instalację BRC Sequent 24, obniżany zbiornik w miejscu dojazdów ki, mieści się w nim +/- 45L co średnio starcza na 300 km. Generalnie auto na gazie jeździ całkiem dobrze, niestety check świeci się nieustannie . Mechanik z innego serwisu niż ten, w którym zakładano instalację sugerował wymianę reduktora na większy. Dodatkowo ponieważ zdarzyło się , że szurnąłem parę razy butlą o wysokie spowalniacze, podwyższyłem o kilka cm prześwit z tyłu i teraz problem znikł. Średnia spalania to 15 l, czyżby mój wóz palił ponadprzeciętnie |
_________________ macia |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 17-02-2014, 17:52
|
|
|
Mógłbyś wstawić jakieś foto jak to wygląda z tyłu auta. Jak nie tutaj to na maila. Pliiiiz |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
magicadm
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-02-2014, 20:57
|
|
|
macia13 napisał/a: | niestety check świeci się nieustannie |
A u mnie nie świeci się
Niewierzących, ze 'nie da się' - zapraszam na oględziny
Jaki masz reduktor?
Masz problem najprawdopodobniej z dziadowskimi (zbyt wolnymi i mało precyzyjnymi) wtryskiwaczami.
Moją instalkę wyceniam na jakieś 3 tysie.
Z Wołomina masz kawałek do mnie - możesz popatrzeć jak to wygląda. |
|
|
|
 |
macia13
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 18-02-2014, 09:33
|
|
|
Instalacja BRC była zakładana na Ostrobramskiej w Warszawie w Energy Gaz Polska (taka polecili) Z początku były same kłopoty, samochód co chwila przerywał, palił na dwa gary, szarpało silnikiem, choinka na desce itp. Check przy tym wszystkim to pestka. Musiałem przyjeżdżać do nich z Garwolina ze 3 razy. Najpierw stwierdzili, że problemem na 100% sa cewki i kazali kupić nowe, kupiłem 2 (całe szczęście, że używane) i oczywiście okazało się, że to nie to, dopiero potem stwierdzili, że to może być problem z kablami instalacji, porozpinali i spięli od nowa, pomogło, ale kasę za cewki szlag trafił. Nigdy nie byli w stanie ustawić instalacji by check nie zapalał się po kilku kilometrach i twierdzili, że tak musi być . Dałem sobie z nimi spokój i generalnie nie polecam.
Teraz zapewne nie uległbym czarowi dobrych opinii i przynajmniej początkowo bardzo miłej obsługi, ale teraz już za późno i raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?! |
_________________ macia |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 18-02-2014, 10:29
|
|
|
Macia13 , ponawiam prośbę o zdjęcia z za samochodu tej zewnętrznej butli. Prooooszę Cię |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
macia13
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 18-02-2014, 10:31
|
|
|
OK, ale dopiero wieczorem lub jutro przed południem |
_________________ macia |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 18-02-2014, 11:11
|
|
|
Generalnie się nie pali, prośba tylko, aby w zapomnienie nie poszło |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
magicadm
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2014, 20:13
|
|
|
macia13 napisał/a: | raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?! |
Zbyt uboga mieszanka=zwiększona temperatura spalania=koniec głowicy, tłoków itp
Niestety trafiłeś na specjalistów od gazowania VW GOLF 3
PS
Jaki kod błędów piszę się w ECU? |
|
|
|
 |
marco06
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Grandis 2.4+LPG AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 84 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-02-2014, 23:48
|
|
|
Mam instalację Landi Omegas, butle też, w miejscu zapasówki, może nie wygląda najlepiej, ale nie wyobrażam sobie zajmowania bagażnika, bo ani coś włożyć, nie mówiąc o złożeniu foteli. Butla była zabezpieczona od spodu blachą nierdzewką, ale zdjąłem bo źle wyglądało.
[ Dodano: 18-02-2014, 23:52 ]
macia13 napisał/a: | Cześć, ja od około3 lat mam założona instalację BRC Sequent 24, obniżany zbiornik w miejscu dojazdów ki, mieści się w nim +/- 45L co średnio starcza na 300 km. Generalnie auto na gazie jeździ całkiem dobrze, niestety check świeci się nieustannie . Mechanik z innego serwisu niż ten, w którym zakładano instalację sugerował wymianę reduktora na większy. Dodatkowo ponieważ zdarzyło się , że szurnąłem parę razy butlą o wysokie spowalniacze, podwyższyłem o kilka cm prześwit z tyłu i teraz problem znikł. Średnia spalania to 15 l, czyżby mój wóz palił ponadprzeciętnie |
A ja się martwiłem, że mój spala średnio 13l i szukałem powodów tak "duzego" spalania
U mnie też pali się Check, ale jeden wtrysk niedomaga i będę wymieniał wszystkie i mam nadzieję, że problem zniknie. |
|
|
|
 |
macia13
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 MIVEC Automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 22 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 19-02-2014, 13:08
|
|
|
magicadm napisał/a: | macia13 napisał/a: | raczej nie chcę inwestować chyba, że obecny stan jest groźny dla auta ?! |
Zbyt uboga mieszanka=zwiększona temperatura spalania=koniec głowicy, tłoków itp
Niestety trafiłeś na specjalistów od gazowania VW GOLF 3
PS
Jaki kod błędów piszę się w ECU? |
Kody sprawdzę w sobotę.
Generalnie co byś w takim razie radził.
Przypominam, że średnie spalanie to 15L |
_________________ macia |
|
|
|
 |
magicadm
Forumowicz
Auto: Grandis 2.4 AT, śp Lancer CK1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 101 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-02-2014, 20:09
|
|
|
macia13 napisał/a: | Generalnie co byś w takim razie radził. |
polecam dokładnie to samo co mam (pisałem wcześniej) - bo działa bez zapalonego Checka i ESP-off
Niestety wielu ludzi daje się robić w balona gazownikom-chałturnikom, którym zależy tylko na złapaniu klienta i wciskają kit w stylu: musi się świecić.
Szukając najtańszej instalacji zawsze będziemy nakarmieni g..wnem
PS
Jeżeli pali sie Check od początku=od początku instalacja była do d... nie ważne jak bardzo była Landi czy BRC itp |
|
|
|
 |
|
|