To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - Jakie tarcze?

Anonymous - 28-01-2007, 19:54
Temat postu: Jakie tarcze?
mam dylemat natury technicznej.czy ktos wie jakiej srednicy sa tarcze w colcie 1.5GLXi 90r? w sklepie pytaja czy 236 czy 242 mm.w tej chwili sa zalozone te mniejsze(tak podaje katalog) ale klocek wystaje ponad tarcze,mi to sie nie podoba.jesli ktos z Was zna ten temat prosilbym o porade.
Hubeeert - 28-01-2007, 20:08

:evil: w 90 roku byla zmiana w hamulcach. Trzeba po numerze VIN sprawdzic
Anonymous - 28-01-2007, 20:21

i ta zmiana niezle namieszala.w/g VIN wychodzi ze mniejsze,a fachowcy ze sklepow tylko drapia sie po glowach,sami nie wiedza.chyba zdejme kolo i sproboje wymierzyc czy wejdzie ta wieksza.na krawedzi tarczy powinien zostawac rant,a u mnie klocek wystaje ponad tarcze,wiec gdzies jest kicha
Hubeeert - 28-01-2007, 20:22

Moze klocek za duzy?
Anonymous - 28-01-2007, 20:27

tez o tym myslalem,ale jest taki jak podaje madra ksiazka.tak czy inaczej w sklepie kazdy zadaje te same pytnia.VIN niewiele mowi
Hugo - 28-01-2007, 20:50

Napewno w Coltach C5x 1.3 zmiana była w maju 90 roku. Bardzo prawdopodobne, że z 1.5 było tak samo. Teraz zależy tylko z jakiego miesiąca masz autko?
Tomasz82 - 28-01-2007, 21:41

to jest tak do maja sa takie tarcze 229 srednica 13 grubosc oraz 243 srednica 13 grubosc,a po zmianie 236 srednica 18 grubosc tarcze wentylowane oraz 234 srednica 13 grubosc.wszystko srednica piasty 86,

[ Dodano: 28-01-2007, 21:45 ]
to jest tak do maja sa takie tarcze 229 srednica 13 grubosc oraz 243 srednica 13 grubosc,a po zmianie 236 srednica 18 grubosc tarcze wentylowane oraz 234 srednica 13 grubosc tarcze zwykle nie wetylowane.wszystko srednica piasty 86,

Krzyzak - 29-01-2007, 08:16

zalezy od producenta - do maja 1990 tarcze maja srednicy - 242 mm, pozniej 236 mm, grubosc tarczy wentylowanej zawsze 18 mm;
ale w katalogu zdaje sie ATE podaje srednice nawet 229 jak pisal Tomasz82, wiec wszystko zalezy od producenta tarcz

tez mialem teraz problem z doborem tarcz i zdalem sie na Japaneze, ktory dobral 242 mm

zreszta - w Galancie bylo to samo - po maju '90 wstawili mniejsze

josie - 29-01-2007, 11:28

Kupić z układu hamulcowego coś do Colta '90 co będzie pasowało to sztuka jeśli najpierw się nie pomierzy. Po VIN'ie też nie umieją.
-inne tarcze
-inne okładziny hamulcowe z tyłu (węższe lub szersze), bęben pewnie też
-inna średnica tłoczka w zacisku --> inna gumka reparaturka

a - tarczę sprzęgła też mi kazali mierzyć :wink:

Kleju - 31-01-2007, 19:52

Podepne sie pod temacik :)

Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???

A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? :D

Anonymous - 31-01-2007, 20:10

Kleju napisał/a:
Podepne sie pod temacik :)

Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???

A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? :D


takie tarcze maja sens przy naprawde ostrym jezdzeniu,przy jezdzie codziennej mozesz sie rozczarowac.chyba ze nie masz w co ladowac kasy.
a tarcze z tylu...hamulce z tylu nie musza byc tak kozackie jak z przodu,bebny tez sprostaja.chyba ze jestes entuzjasta tuningu:)

Kleju - 31-01-2007, 20:55

tomaszu napisał/a:
Kleju napisał/a:
Podepne sie pod temacik :)

Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???

A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? :D


takie tarcze maja sens przy naprawde ostrym jezdzeniu,przy jezdzie codziennej mozesz sie rozczarowac.chyba ze nie masz w co ladowac kasy.
a tarcze z tylu...hamulce z tylu nie musza byc tak kozackie jak z przodu,bebny tez sprostaja.chyba ze jestes entuzjasta tuningu:)


hmm ale nie chodzi mi o jakies mega wyczynowe. Takie jak mozna spotkac do 400zl. Strasznie mi sie podobaja tarcze z tylu!!! Jeszcze jak sa alusy a te juz nie dlugo bedzie czas zakladac 8)

Serek - 01-02-2007, 10:29

W zasadzie tarcze z tyłu mają sens bytu przy ABS i krektorze siły. W przeciwnym razie skuteczniejsze są bębny.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group