Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
18-10-2007, 00:39
Jakie tarcze?
Autor Wiadomość
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 19:54   Jakie tarcze?

mam dylemat natury technicznej.czy ktos wie jakiej srednicy sa tarcze w colcie 1.5GLXi 90r? w sklepie pytaja czy 236 czy 242 mm.w tej chwili sa zalozone te mniejsze(tak podaje katalog) ale klocek wystaje ponad tarcze,mi to sie nie podoba.jesli ktos z Was zna ten temat prosilbym o porade.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2007, 20:08   

:evil: w 90 roku byla zmiana w hamulcach. Trzeba po numerze VIN sprawdzic
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 20:21   

i ta zmiana niezle namieszala.w/g VIN wychodzi ze mniejsze,a fachowcy ze sklepow tylko drapia sie po glowach,sami nie wiedza.chyba zdejme kolo i sproboje wymierzyc czy wejdzie ta wieksza.na krawedzi tarczy powinien zostawac rant,a u mnie klocek wystaje ponad tarcze,wiec gdzies jest kicha
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2007, 20:22   

Moze klocek za duzy?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2007, 20:27   

tez o tym myslalem,ale jest taki jak podaje madra ksiazka.tak czy inaczej w sklepie kazdy zadaje te same pytnia.VIN niewiele mowi
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-01-2007, 20:50   

Napewno w Coltach C5x 1.3 zmiana była w maju 90 roku. Bardzo prawdopodobne, że z 1.5 było tak samo. Teraz zależy tylko z jakiego miesiąca masz autko?
 
 
Tomasz82 
Mitsumaniak


Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 677
Skąd: RAWA MAZ
Wysłany: 28-01-2007, 21:41   

to jest tak do maja sa takie tarcze 229 srednica 13 grubosc oraz 243 srednica 13 grubosc,a po zmianie 236 srednica 18 grubosc tarcze wentylowane oraz 234 srednica 13 grubosc.wszystko srednica piasty 86,

[ Dodano: 28-01-2007, 21:45 ]
to jest tak do maja sa takie tarcze 229 srednica 13 grubosc oraz 243 srednica 13 grubosc,a po zmianie 236 srednica 18 grubosc tarcze wentylowane oraz 234 srednica 13 grubosc tarcze zwykle nie wetylowane.wszystko srednica piasty 86,
_________________
Colt c58 gti 2.0

Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-01-2007, 08:16   

zalezy od producenta - do maja 1990 tarcze maja srednicy - 242 mm, pozniej 236 mm, grubosc tarczy wentylowanej zawsze 18 mm;
ale w katalogu zdaje sie ATE podaje srednice nawet 229 jak pisal Tomasz82, wiec wszystko zalezy od producenta tarcz

tez mialem teraz problem z doborem tarcz i zdalem sie na Japaneze, ktory dobral 242 mm

zreszta - w Galancie bylo to samo - po maju '90 wstawili mniejsze
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-01-2007, 11:28   

Kupić z układu hamulcowego coś do Colta '90 co będzie pasowało to sztuka jeśli najpierw się nie pomierzy. Po VIN'ie też nie umieją.
-inne tarcze
-inne okładziny hamulcowe z tyłu (węższe lub szersze), bęben pewnie też
-inna średnica tłoczka w zacisku --> inna gumka reparaturka

a - tarczę sprzęgła też mi kazali mierzyć :wink:
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 31-01-2007, 19:52   

Podepne sie pod temacik :)

Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???

A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? :D
_________________
 
 
 
tomaszu
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 20:10   

Kleju napisał/a:
Podepne sie pod temacik :)

Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???

A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? :D


takie tarcze maja sens przy naprawde ostrym jezdzeniu,przy jezdzie codziennej mozesz sie rozczarowac.chyba ze nie masz w co ladowac kasy.
a tarcze z tylu...hamulce z tylu nie musza byc tak kozackie jak z przodu,bebny tez sprostaja.chyba ze jestes entuzjasta tuningu:)
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 31-01-2007, 20:55   

tomaszu napisał/a:
Kleju napisał/a:
Podepne sie pod temacik :)

Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???

A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? :D


takie tarcze maja sens przy naprawde ostrym jezdzeniu,przy jezdzie codziennej mozesz sie rozczarowac.chyba ze nie masz w co ladowac kasy.
a tarcze z tylu...hamulce z tylu nie musza byc tak kozackie jak z przodu,bebny tez sprostaja.chyba ze jestes entuzjasta tuningu:)


hmm ale nie chodzi mi o jakies mega wyczynowe. Takie jak mozna spotkac do 400zl. Strasznie mi sie podobaja tarcze z tylu!!! Jeszcze jak sa alusy a te juz nie dlugo bedzie czas zakladac 8)
_________________
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-02-2007, 10:29   

W zasadzie tarcze z tyłu mają sens bytu przy ABS i krektorze siły. W przeciwnym razie skuteczniejsze są bębny.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.