Przesunięty przez: karolgt 18-10-2007, 00:39 |
Jakie tarcze? |
Autor |
Wiadomość |
tomaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 19:54 Jakie tarcze?
|
|
|
mam dylemat natury technicznej.czy ktos wie jakiej srednicy sa tarcze w colcie 1.5GLXi 90r? w sklepie pytaja czy 236 czy 242 mm.w tej chwili sa zalozone te mniejsze(tak podaje katalog) ale klocek wystaje ponad tarcze,mi to sie nie podoba.jesli ktos z Was zna ten temat prosilbym o porade. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2007, 20:08
|
|
|
w 90 roku byla zmiana w hamulcach. Trzeba po numerze VIN sprawdzic |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tomaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 20:21
|
|
|
i ta zmiana niezle namieszala.w/g VIN wychodzi ze mniejsze,a fachowcy ze sklepow tylko drapia sie po glowach,sami nie wiedza.chyba zdejme kolo i sproboje wymierzyc czy wejdzie ta wieksza.na krawedzi tarczy powinien zostawac rant,a u mnie klocek wystaje ponad tarcze,wiec gdzies jest kicha |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2007, 20:22
|
|
|
Moze klocek za duzy? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tomaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2007, 20:27
|
|
|
tez o tym myslalem,ale jest taki jak podaje madra ksiazka.tak czy inaczej w sklepie kazdy zadaje te same pytnia.VIN niewiele mowi |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-01-2007, 20:50
|
|
|
Napewno w Coltach C5x 1.3 zmiana była w maju 90 roku. Bardzo prawdopodobne, że z 1.5 było tak samo. Teraz zależy tylko z jakiego miesiąca masz autko? |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 28-01-2007, 21:41
|
|
|
to jest tak do maja sa takie tarcze 229 srednica 13 grubosc oraz 243 srednica 13 grubosc,a po zmianie 236 srednica 18 grubosc tarcze wentylowane oraz 234 srednica 13 grubosc.wszystko srednica piasty 86,
[ Dodano: 28-01-2007, 21:45 ]
to jest tak do maja sa takie tarcze 229 srednica 13 grubosc oraz 243 srednica 13 grubosc,a po zmianie 236 srednica 18 grubosc tarcze wentylowane oraz 234 srednica 13 grubosc tarcze zwykle nie wetylowane.wszystko srednica piasty 86, |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-01-2007, 08:16
|
|
|
zalezy od producenta - do maja 1990 tarcze maja srednicy - 242 mm, pozniej 236 mm, grubosc tarczy wentylowanej zawsze 18 mm;
ale w katalogu zdaje sie ATE podaje srednice nawet 229 jak pisal Tomasz82, wiec wszystko zalezy od producenta tarcz
tez mialem teraz problem z doborem tarcz i zdalem sie na Japaneze, ktory dobral 242 mm
zreszta - w Galancie bylo to samo - po maju '90 wstawili mniejsze |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-01-2007, 11:28
|
|
|
Kupić z układu hamulcowego coś do Colta '90 co będzie pasowało to sztuka jeśli najpierw się nie pomierzy. Po VIN'ie też nie umieją.
-inne tarcze
-inne okładziny hamulcowe z tyłu (węższe lub szersze), bęben pewnie też
-inna średnica tłoczka w zacisku --> inna gumka reparaturka
a - tarczę sprzęgła też mi kazali mierzyć |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 31-01-2007, 19:52
|
|
|
Podepne sie pod temacik
Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???
A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? |
_________________
  |
|
|
|
 |
tomaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 31-01-2007, 20:10
|
|
|
Kleju napisał/a: | Podepne sie pod temacik
Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???
A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? |
takie tarcze maja sens przy naprawde ostrym jezdzeniu,przy jezdzie codziennej mozesz sie rozczarowac.chyba ze nie masz w co ladowac kasy.
a tarcze z tylu...hamulce z tylu nie musza byc tak kozackie jak z przodu,bebny tez sprostaja.chyba ze jestes entuzjasta tuningu:) |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 31-01-2007, 20:55
|
|
|
tomaszu napisał/a: | Kleju napisał/a: | Podepne sie pod temacik
Tak sie zastanawiam czy warto kupic do przodu tarcze nawiercane ewentualnie nacinane??? Czy dostane takie do colta CAO??? Zaraz tez od razu zmiana klockow. Co myslicie czy sie oplaca???
A jeszcze jedno pytanko ile by kosztowalo przelozenie tylniego zawieszenia tego co zamiast bebnow ma tarcze??? i czy jest sens oprocz efektu wizualnego? |
takie tarcze maja sens przy naprawde ostrym jezdzeniu,przy jezdzie codziennej mozesz sie rozczarowac.chyba ze nie masz w co ladowac kasy.
a tarcze z tylu...hamulce z tylu nie musza byc tak kozackie jak z przodu,bebny tez sprostaja.chyba ze jestes entuzjasta tuningu:) |
hmm ale nie chodzi mi o jakies mega wyczynowe. Takie jak mozna spotkac do 400zl. Strasznie mi sie podobaja tarcze z tylu!!! Jeszcze jak sa alusy a te juz nie dlugo bedzie czas zakladac |
_________________
  |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-02-2007, 10:29
|
|
|
W zasadzie tarcze z tyłu mają sens bytu przy ABS i krektorze siły. W przeciwnym razie skuteczniejsze są bębny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|