[92-96]Galant E5xA - Zbieżność tył??????Problem
Anonymous - 28-01-2007, 21:41 Temat postu: Zbieżność tył??????Problem Witka.Czy w galancie ustawia się zbieżność na tyle.Długi czas nie zaglądałem do opon aż do wymiany na zimówki i okazało się iż jedna opona na tyle jest całkiem zużyta(brak bieżnika od strony wewnętrznej) i teraz zastanawiam się jaka jest tego przyczyna!!a Wy co proponujecie sprawdzić najpierw??? Aha no i jadąc na śliskiej nawierzchni cały tył mi tańcuje wydaje mi się ze to wina tego koła tylko co jest nie tak?
Anonymous - 31-01-2007, 22:52
wlasnie tak - w tych galach obowiazuje geometria rowniez tylnej osi a zuzyta jedna strona opony zazwyczaj swiadczy wlasnie o tym, ze nalezy ustawic geometrie.
Anonymous - 01-02-2007, 19:46
Najpierw proponuje sprawdz amortyzator na tej stronie ,a następnie połączenia gumowe - moim zdaniem tu tkwi problem -może kiedyś zaliczyłeś o jedną dziure za dużo na naszych pięknych drogach.
Anonymous - 02-02-2007, 08:30
Amortyzator jest nowyma około 2 miesięcy a połączenie gumowe znaczy?????
Anonymous - 02-02-2007, 09:47
połączenia drążka reakcyjnego i wachacza
Anonymous - 02-02-2007, 22:38
Witka serdeczne dzięki za odpowiedzi!!!Tak ale to wszystko co piszesz świadczy o tym iż muszę wymienić tylni wahacz jeśli dobrze rozumie ?!Tylko który!Denerwuje mnie to że jest tyle wahaczy wymieniłem już trzy to jest 900 stów a to jeszcze nie koniec.Pali dużo jest drogie w utrzymaniu więc po co to trzymać!!!!!Czyżbym kupił złom????????
Anonymous - 03-02-2007, 19:29
Szkoda, że nie zacząłeś odpoczątku.
Najpierw szarpaki przód i tył (koszt 15zł), po nich dokładnie wiesz który element wymienić, a potem całkowita zbieżność pojazdu tzn przodu z tyłem. Większość przyzwyczaiła się, że zbieżność to ustawienie tylko kół przednich a tak nie jest. Żeby ustawić osiowość samochodu trzeba ustawić przód wspólnie z tyłem.
Anonymous - 04-02-2007, 00:24
Cytat: | Czyżbym kupił złom???????? |
Nie koniecznie zlom. Niestety te auta (jak i wiele innych) maja to do siebie ze nalezy o nie dbac a w szczegolnosci o zawieszenie (wielowachacz = wielokrotnie drozsze ) i jesli nie robil tego poprzedni wlasciciel no to Ty musisz troche pieniazkow w to wlozyc, juz ja cos o tym wiem...
Anonymous - 13-02-2007, 22:57
Wielo-wahacz no cóż auto zostało sprowadzone z Austrii rdzewieje co jest wynikiem nadmiaru soli w górach to jeszcze te wahacze.Nie tyle co wahacze co ta cena!!!A co znaczy wielokrotnie droższy??Bo chyba nie cena auta w tym roczniku bo jak teraz widze np.na allegro to za cenę 6000-7000 tysięcy kupisz w tym roczniku raczej chyba cena utrzymania to tak.Auto co prawda duże zajebiste i w tej cenie to masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ale silniczek pozazdrościć stuku tyle że tyle pali niby TDI i co z tego...
|
|
|