To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - 1.8 GDI -zamiast mrugac kod błędu - mruga ciągle bez przerwy

cezare - 07-03-2014, 18:38
Temat postu: 1.8 GDI -zamiast mrugac kod błędu - mruga ciągle bez przerwy
to co to za błąd ? ...

objawy - szarpanie - jakby odcinanie paliwa po wyżej 2 tys obrotów.. nie wyjdę obrotomierzem poza ten zakres... ledwo dopyrkałem do domu ...

po wymianie pompy wysokiego Ciśnienia na inną używkę - chodził pięknie parę godzin.. i nagle objaw brak mocy .. etc .. szarpanie..

filterki czyste
pompa w baku - nowa
filtr w baku nowy
układ paliwowy caly czyszczony maszyną liquid molly
świece wymienione
fajki wymienione
przepustnica czysta
lambda nowa
ecu nie zgłasza błędów - a mogę sterować przekaźnikami - włączm wentylator / pompę paliwa etc,.

po wymianie wczoraj pompy na nową ( używkę ) chodził pięknie .. obroty spadły na 650 bez drgań .. bez nauki obrotów .. cód miód ... dziś pojeździłem trochę po mieście .. ale spokojnie - bez szaleństw.. i nagle ni stąd ni z pietruszki ZONK.

jakieś sugestie ?

wcześniej przed wymianą pompy MRYGAŁ te swoje 56 - obecnie mryga jakby jednościami - ale cały czas... bez przerwy.

plecho1 - 07-03-2014, 19:45

Jak mruga jednostajnie to jakby nie było błędów.
cezare - 07-03-2014, 19:57

plecho1 napisał/a:
Jak mruga jednostajnie to jakby nie było błędów.

mruga jedostajnie - jakby co pól sekundy .. i po podłączeniu pod evoscana też błedów nie wypisuje .. ( ale evoscan z moim ECU tak sobie wspołpracuje ) ... właśnei mechanicy zmieniają pompę na starą ... tam checkengine się świecił .. - obroty spadały na 650 i stały -ale dało się jeździć .. normalnie ... na swiatłach koło 1k rpm zapalał się CHECK i wszystko .. przegazówka i leciał dalej .. normalnie - problemem było spalanie - na postoju w 20 min z 5 litrów potrafił wessać...wg komputera .. a w mieście miast 10l to i czasami na kompie widziałem w korkach 21l/100

GDI masakra - SONY spoko JVC spoko - PS2 spoko PS3 spoko .. GDI - rozwalił mi mit o Japonii skutecznie ... biłbym ..

po wymianie pompy piękne spalanie 9.1 w mieście w korkach - i nagle mu odwiało ,... w jego japońską duszę... na zasadzie nie wiem o co chodzi ale nie wiem o co mi chodzi .. byle było krwisto ...


walczę z nim już kwartał .. jeszcze chwilka i go spalę..

mjsystem - 07-03-2014, 20:48

cezare napisał/a:
GDI masakra

GDI jest ok. Wymaga dobrego specjalisty. Żaden "Antek" z warsztatu z ulicy tylko fachowiec. Cała filozofia. Nawet najlepsze wynalazki można popsuć.
Temat do przeniesienia do działu Carisma :roll:

plecho1 - 07-03-2014, 22:00

Może winowajcą jest sam regulator ciśnienia a nie pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś, to warto zerknąć http://forum.mitsumaniaki...1285729#1285729
Jest tu chyba wszystko o problemach z ciśnieniem paliwa w Carismie GDI.

cezare - 08-03-2014, 09:20

plecho1 napisał/a:
Może winowajcą jest sam regulator ciśnienia a nie pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli jeszcze tego nie czytałeś, to warto zerknąć http://forum.mitsumaniaki...1285729#1285729
Jest tu chyba wszystko o problemach z ciśnieniem paliwa w Carismie GDI.


Witaj Plecho1 - oczywiscie ze czytałem ,... czytałem wszytko o cari i gdi - cały temat o evoscanie i regulatorach ciśnienia ... problem - bo mój GDI ma pompę wersja druga - bez tego tajemniczego regulatora ...

Ty pewnie mówisz o tej z linku : http://www.auto-most.ru/site/ency/engine/185.html

a moja to taka jak tutaj : http://mycarisma.ru/staty...isi-karizma-gdi

różni się napędem + moja nie ma śrubki regulatora ...

update z nocy : mechanicy kazali mi szukać nowych wtryskiwaczy .. bo ?
silnik po odłączeniu kostki sterującej wtryskami i włączeniu jej ponownie - odzyskuje wigor na kilka chwil - by .... po chwili było to samo ... ... no nie może to być, bo wtryskiwacze po czyszczeniu i na starej pompie zasuwały jak złoto ...

szkoda że nie mam AC na tego Pinina, wczoraj się tylko uchlałem "ze szczęścia" ..
na prawdę z tą nową pompą jeździł parę godzin tak jak powinien - i byłem przeszczęśliwy ... przez chwilkę. .... i ledwo dotoczyłem się do domu ..

na evoscanie na jałowym - ciśnienie piędzy 49-51 bar caly czas..

[ Dodano: 09-03-2014, 16:31 ]
a zachowuje się tak : https://www.dropbox.com/s...0309_145018.mp4



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group