To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] dobor sprezyn -40

robert78 - 13-04-2014, 11:26
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] dobor sprezyn -40
panowie pytanie do tych co maja cari na glebie. chce posadzic moja cari na glebe myslalem o sprezynach JAMEX ale ostatnio doszly mnie sluchy ze pekaja czesto .Czekam na opinie i podpowiedzi na ten temat. Z gory dzieki mam cari GDI po lifcie
glina - 13-04-2014, 12:58

A czy Jamex to przypadkiem nie należy do grupy kapitałowej Cytryn & Gumiak? ;)

Tylko Eibach. Miałem i to był zestaw 1. klasa.
Używki chodzą taniej niż nowe Jameksy.

robert78 - 13-04-2014, 20:28

hmmm a inni co na ten temat maja do powiedzenia
kamil88 - 14-04-2014, 21:16

Jeździłem na APEX'ach -40 i odciętym dodatkowo jednym zwoju. Komfort był ;) a auto prowadziło się jak dla mnie genialnie :)

Za parę dni będę się mógł wypowiedzieć jak się jeździ na H&R -60 :D

Marcelinho - 09-05-2014, 09:38
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Ja jeżdżę teraz na -40 tylko że w Galancie.Ale jeśli chodzi o wybór sprężyn to brałem pod uwagę Jamex,FK i MTS.Jak powiedziałem mechanikowi Jamex to spojrzał krzywym wzrokiem :roll: i powiedział że lipa straszna.
mateelv - 11-05-2014, 14:36

Co za bzdury z tym pękaniem jamexów. Masz na forum dowód, że nic się z nimi nie dzieje. Od kilku lat jeździ na nich chociażby Shark, trochę krócej Robbson i na przykład od kilku miesięcy ja. Warto pytać się o komentarze z pierwszej ręki, ludzi którzy jeżdżą na nich w Carismach.
robert78 - 11-05-2014, 17:04

mateelv, no i wlasnie o to mi chodzi
mkm - 11-05-2014, 17:13

mateelv napisał/a:
Warto pytać się o komentarze z pierwszej ręki, ludzi którzy jeżdżą na nich w Carismach.

Czasem to bez sensu :roll:
kamil88 napisał/a:
-40 i odciętym dodatkowo jednym zwoju. Komfort był ;) a auto prowadziło się jak dla mnie genialnie :)

:roll:

RoBSoN_97 - 12-05-2014, 18:37

robert78 napisał/a:
o sprezynach JAMEX ale ostatnio doszly mnie sluchy ze pekaja czesto


Od kogo to słyszałeś?? Ja przy Carismie nie słyszałem, żeby pękła sprężyna Jamex...


Gdyby np. sprężyny Vogtland (-35mm) były w tej samej cenie co do Carismy II to bym kupił do swojej Cari I, a do Carismy przedliftowej sprężyny są ogólnie droższe..., ciekaw jestem dlaczego :?: :shock:
Jak ja kupowałem 2 lata temu do siebie to był o wiele mniejszy wybór...
Kupiłem nowy komplet amortyzatorów Bilstein B4 oraz Jamex -40mm. Przejechałem już na tym zestawie ponad 30 000 km i jestem bardzo zadowolony i nic się nie dzieje.

Cytat z autocarsu:
"Sprężyny EIBACH Mitubishi Carisma '95- Pro Kit E6022-140
EIBACH Pro-Kit Mitsudohi Carisma (DAO) 1.6, 1.9 D 07.95 - 900 kg/875 kg E6022-140 35 mm/35 mm"
Sprężyny za 650 zł nowe, tylko że nie pasuje do 1.8 a z tego co zauważyłem to większość Carism obniżonych ma silnik 1.8

glina - 12-05-2014, 23:16

do przedlifta sa drozsze bo coraz mniej ich
do np. golfa 4 zawsze beda tansze - wiekszy popyt, nizsza cena
marka nie gra roli, chodzi o ilosc na rynku

ogolnie do carismy jest malo czesci aftermarketowych zeby sobie móc pomodzić coś
eibach - marka chyba najlepsza w sprezynach, uzywki chodza bardzo niedrogo, ale dostepnosc bliska zeru
jamex itp. - nizsza cena, 'nowa' firma, nizej wypozycjonowana, ale duzo lepiej dostepne graty

nie slyszalem zeby jakakolwiek sprezyna mlodsza niz 5 lat pekla, ale pewnie jak sie poszuka to sie znajdzie
najwazniejsze zeby bylo bezpiecznie i zeby kierowca mial to co chce

ja mialem eibachy i runflaty low profile - wrocilem do stockowych sprezyn i stockowych opon pomimo kosztow - bo mam wieksza przyjemnosc z 'miekkiego' i wyzszego auta w codziennej jezdzie

polecam eibachy bo mialem i nie mam uwag - byly super, wyjalem je tylko dlatego ze komfort byl dla mnie wazniejszy niz szybsze wchodzenie w zakrety
ale i na oryginalnym zawieszeniu carisma jest dosc twardym autem - nie niskim, ale twardym - przynajmniej po lifcie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group