To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - Sigma,szarpie ,dławi się ,traci moc ,gaśnie ,trudno odpala

GóR3K - 17-04-2014, 09:38
Temat postu: Sigma,szarpie ,dławi się ,traci moc ,gaśnie ,trudno odpala
Mam nie małe problemy z moim miskiem ,mianowicie od jakiegoś czasu auto się dzwinie zachowuje,objawy mam takie: na zimnym silniku pali odrazu ,po jakims czasie zaczyna szarpac ,gasnie, za chwile jedzie dobrze zaraz znowu gasnie.na rozgrzanym bardzo trudno odpala za 10-20 razem ale po odpaleniu pracuje chwile i gasnie. podczas jazdy przy mocniejszym wcisnieciu tak jak by sie dławił,falują obroty,strzela z wydechu i na gazie i na benzynie,nowe swiece,przewody i palec z kopułką .Podmienialem przepływke.

Stawialem ,że to czujnik położenia wału ale Wojtas uświadomił mnie ,że w w 12v go nie ma. wiec co to może byc ? Padniety aparat zapłonowy ?pomóżcie bo juz mi ręce opadły :(

angelos - 17-04-2014, 13:40

zapłon dobrze ustawiony ?
GóR3K - 17-04-2014, 13:53

angelos napisał/a:
zapłon dobrze ustawiony ?

to teraz mnie oświećcie ? Problem pojawił się nagle .

wojtas - 17-04-2014, 15:52

Michał ogarnij się. Czy to jest dalszy ciąg tego tematu :Sigma nie wkreca sie na oborty i gasnie. Jeśli tak, czy zastosowałeś się do wskazówek?
Z tego co napisałeś w swoim temacie, oddałeś auto do mechanika "Dr zapłon", w celu? Interesuje mnie co zrobił.
GóR3K napisał/a:
pomóżcie bo juz mi ręce opadły

Opisuj jaśniej, co zostało z robione, w jakim czasie i przez kogo. Ja spróbowałbym podmienić jeszcze ECU, ale tak jak napisał syski:
syski napisał/a:
na odległość można sobie pilotem programy zmieniać a nie diagnozować usterki w aucie które nie wiadomo co przeszło kto w nim i czy cokolwiek serwisował

Działaj :!: Czekam na błędy które zarejestrowało ECU.

GóR3K - 17-04-2014, 16:13

wymiana rozrzadu uszczelniaczy walkow. koncowki drazkow.problem ktory opisalem pojawil mi sie w pazdzierniku .wymienilem swiece i przewody natomiast problem nie ustapil. zmienilem kopulke na nowa dalej to samo. w ecu sprawdzic w jakim stanie sa kondensatory? zczytac bledy i wtedy dzialac dalej ? najdzwiniejsze jest to ze na zimnym pali a na rozgrzanym czasami albo wogole. Sory wojtas ale juz mi rece opadaja bo malo komfortowe jest jezdzenir autem ktore sie nie przewidywalnie zachowuje.
wojtas - 17-04-2014, 16:15

GóR3K napisał/a:
w ecu sprawdzic w jakim stanie sa kondensatory? zczytac bledy i wtedy dzialac dalej

Tak

mmatulek - 17-04-2014, 19:19

Czy wymieniałeś cewkę WN? Może jest na wykończeniu.
GóR3K - 17-04-2014, 19:31

komp wymigał 4 długie jeden krótki czyli numer 41 błędu:

41.Injector(s)Possible causes: low or high injector coil resistance,connector or harness.

Tłumacz google tak przetłumaczył:.
41 Wtryskiwacz (-e) Możliwe przyczyny: niska lub wysoka rezystancja cewki wtryskiwacza, złączy lub przewodów.

jak to rozumieć ? coś ze sterowaniem wtryskami czy cewka wn ?

jesli cewka WN to gdzie kupic ? jakieś linki pomocnicze

ta będzie oki ? cewka z allegro

wojtas - 17-04-2014, 21:22

Masz modulator wtrysków gazu w instalacji LPG? Jeśli nie to ten błąd jest normalny. Cewkę najpierw sprawdź miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz w serwisówe (zanim coś kupisz :!: ) Ja na tą chwilę nie pamiętam wartości. Jeśli to faktycznie wszystkie błędy, to warto zajrzeć do ECU chociażby po to by wyeliminować jego winę i szukać przyczyny dalej.

[ Dodano: 18-04-2014, 07:24 ]
Tu masz wartości dla cewki:

GóR3K - 18-04-2014, 08:57

wojtas napisał/a:
Masz modulator wtrysków gazu w instalacji LPG? Jeśli nie to ten błąd jest normalny. Cewkę najpierw sprawdź miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz w serwisówe (zanim coś kupisz :!: ) Ja na tą chwilę nie pamiętam wartości. Jeśli to faktycznie wszystkie błędy, to warto zajrzeć do ECU chociażby po to by wyeliminować jego winę i szukać przyczyny dalej.

[ Dodano: 18-04-2014, 07:24 ]
Tu masz wartości dla cewki:
[url=https://lh6.googleusercontent.com/-2TV82aXlXL4/U1C1lm3D2oI/AAAAAAAADpQ/D9LUuhpdDTs/s1200/Rezystancja%2520cewki.PNG]Obrazek[/url]


modulatora nie mam ,oki sprawdze :) dzięki

mmatulek - 18-04-2014, 09:30

Tak, to ta cewka.
angelos - 18-04-2014, 09:56

GóR3K napisał/a:
wojtas napisał/a:
Masz modulator wtrysków gazu w instalacji LPG? Jeśli nie to ten błąd jest normalny. Cewkę najpierw sprawdź miernikiem, wartości rezystancji znajdziesz w serwisówe (zanim coś kupisz :!: ) Ja na tą chwilę nie pamiętam wartości. Jeśli to faktycznie wszystkie błędy, to warto zajrzeć do ECU chociażby po to by wyeliminować jego winę i szukać przyczyny dalej.

[ Dodano: 18-04-2014, 07:24 ]
Tu masz wartości dla cewki:
[url=https://lh6.googleusercontent.com/-2TV82aXlXL4/U1C1lm3D2oI/AAAAAAAADpQ/D9LUuhpdDTs/s1200/Rezystancja%2520cewki.PNG]Obrazek[/url]


modulatora nie mam ,oki sprawdze :) dzięki


a check engine sie swieci ?

GóR3K - 18-04-2014, 10:51

Wojtek ,problem jest chyba jednak z cewka oto wartości jakie mi podał miernik:
1.

2.

lukasz12 - 18-04-2014, 13:22

Wartości wydają się być w normie. Przy pomiarze uzwojenia pierwotnego (czyli te styki od strony mniejszej wtyczki) trzeba wziąć pod uwagę rezystację kabli w mierniku która zwykle dodaje 0.3-0.5 ohm.
GóR3K - 18-04-2014, 13:42

dobra biore sie za sprawdzenie ecu. a w jaki sposob sprawdzic aparat zaplonowy?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group