To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - [3.2 DID] Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...

osmoz - 19-05-2014, 17:45
Temat postu: [3.2 DID] Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...
Witam!
Od pol roku zmagam sie z problemem w moim Pajero. Rok po regeneracji pompy wtryskowej okazało się, ze auto ma takie same objawy jak przed regeneracja. Pompa poszla do serwisu BOSCHa gdzie byla robiona...stwierdzono uszkodzony rozdzielacz ( wiec go zrobilem)... pompa wrocila, a auto kopci i gasnie jak sie nagrzeje...Odwiedzilem Autoryzowany serwis gdzie powiedzieli: auto zerwalo łączność z komputerem diagnostycznym 4 razy, pompa wtryskowa pracuje prawidłowo, dawka paliwa ok, brak błędów...zalecili spr. ustawienia rozrzadu ( jest ok), szczelność cylindrów ( sprawdze na dniach) oraz elektryke...czy ma ktos jakis pomysl gdzie szukac??Moze ktoś poleci jakis warsztat w okolicach Wroclawia gdzie kompleksowo ogarną temat?Brak mi juz sił do tego auta:|

zbyszekm2 - 19-05-2014, 17:50

Jeśli to wersja z EGR na podciśnienie. Na przepustnicy jest śrubka do regulacji przepustnicy, sprawdź jak daleko jest wkręcona.
KrzysG - 19-05-2014, 22:28

Albo odetnij dolot do EGR i zobaczysz czy jest roznica.
osmoz - 20-05-2014, 09:54

Sprawdze dzis ta przepustnice...Egr mam zaslepiony od jakiegos czasu.
Georg - 20-05-2014, 15:39
Temat postu: Re: Anomalie po remoncie pompy wtryskowej...
osmoz napisał/a:
auto zerwalo łączność z komputerem diagnostycznym

Nad zrywaniem transmisji danych nie powinno się przechodzić do porządku dziennego...
Zasadniczo - zakładając sprawność obwodów OBD - zrywanie transmisji danych występuje w dwóch przypadkach: uszkodzenia na płycie sterownika oraz zakłóceń w zasilaniu sterownika; uszkodzenia czujników, nastawników i osprzętu silnika nie powodują rwania transmisji.
Przypadek uszkodzenia sterownika możemy sobie na razie darować, bo to inna bajka, natomiast wydolność zasilania płyty, czyli plusy ("30", "15") oraz masy, w tym wewnętrzną, łatwo sprawdzić - zrobi to każdy, nawet średnio zaawansowany elektronik mający do dyspozycji schemat połączeń ECU z instalacją auta.

- Pozdrawiam :wink:

zbyszekm2 - 20-05-2014, 16:35

Nie szukaj nic w sterowniku. Albo ktoś kręcił ta śrubą, albo coś z wiązka na pompie, albo któryś z czujników hala na pompie (sa dwa identyczne)
osmoz - 15-06-2014, 14:11

Przepustnica sprawdzona, wszystkie czujniki dzialaja poprawnie...wiazka na pompie jest ok...pozostalo sprawdzic szczelnosc cylindrow ;/ najgorsze jest to ze auto po odpaleniu dymi na bialo, a nie zostalo przegrzane ;| We wroclawiu brak specow gotowych podjac sie naprawy...
Bizi78 - 15-06-2014, 14:17

osmoz, spytaj usera deejay.
osmoz - 15-06-2014, 18:43

Dzięki;) Napisalem do niego...moze cos podpowie:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group