Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2,5V6 Ostrów Maz. 1999r, sprzedany
Creinar - 28-05-2014, 22:24 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2,5V6 Ostrów Maz. 1999r, sprzedany Witam wszystkich,
Od lat, szukając samochodu dla siebie, wracam do tego samego modelu i jest to właśnie Mitsubishi Galant z tej serii.
Trafiłem ostatnio na poniższe ogłoszenie, ale jako że nie jestem specjalistą od motoryzacji i entuzjazm z pewnością zaciemnia mi umysł pomyślałem że spytam was co myślicie o tym egzemplarzu.
Uważacie że auto warte jest tej ceny?
Czy dobrze mi się wydaje, że do ceny trzeba doliczyć wszelkie opłaty za sprowadzenie?
Co właściwie znaczy "Nardi Torino"? Z tego co dotąd wyczytałem wnioskuję że chyba tylko ładną kierownicę ...
------------------------------------- EDIT
Niestety, samochód został już sprzedany
Jeszcze raz chciałem wszystkim podziękować za pomoc.
Pozostaje mi dalej szukać Galanta V6 w jasnej skórze.
GALANT 2.5 V6_MANUAL_NARDI TORINO
Kod: |
WITAM. MAM DO ZAOFEROWANIA PIĘKNEGO MITSUBISHI GALANTA Z NAJBARDZIEJ POSZUKIWANYM SILNIKIEM W SWOJEJ KLASIE 2.5 V6 O MOCY 163KM!!! SAMOCHÓD SPROWADZONY Z NIEMIEC GDZIE UŻYTKOWANY BYŁ PRZEZ PIERWSZEGO I JEDYNEGO WŁAŚCICIELA, 2 DNI W KRAJU, 100% BEZWYPADKOWY!!! WSZYSTKIE SZYBY SĄ ORGINALNE, STAN TECHNICZNY I WIZUALNY PERFEKCYJNY!!! NIE WYMAGA ŻADNEGO WKŁADU FINANSOWEGO, UDOKUMENTOWANY PRZEBIEG!!! POSIADA KSIĄŻKĘ SERWISOWĄ!!! SILNIK SUCHY I BEZ NAJMNIEJSZYCH WYCIEKÓW, PRACUJE BARDZO ŁADNIE I CICHUTKO, WNĘTRZE W SUPER STANIE, JEST CZYSTE I PACHNĄCE BEZ JAKICHKOLWIEK PRZETARĆ I PRZEPALEŃ!!! ZAWIESZENIE SZTYWNE I NIEWYBITE, PROWADZI SIĘ IDEALNIE!!! AUTO NAPRAWDE GODNE UWAGI!!! POLECAM
|
Kod: |
Dane techniczne:
Rok produkcji: 1999
Przebieg: 212.000km
Skrzynia biegów: manualna
Pojemność skokowa: 2500 cm3
Moc silnika: 163km
Rodzaj paliwa: benzyna
Typ nadwozia: sedan/limuzyna
Liczba dzrzwi: 4/5
Kraj pochodzenia: Niemcy
|
Kod: |
WYPOSAŻENIE:
SKÓRZANA TAPICERKA
DREWNIANA KIEROWNICA NARDI TORINO
KLIMATRONIC
TEMPOMAT
ALUFELGI 17"
EL. SZYBERDACH
EL. REG. FOTELI
PODGRZEWANE FOTELE
CZUJNIKI PARKOWANIA
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
4X AIR BAG
ABS
4x EL. SZYBY
EL. LUSTERKA
EL. REG. ŚWIATEŁ
CENTRALNY ZAMEK
PODGRZEWANE LUSTERKA
IMMOBILISER
RADIO
HALOGENY
REG. WYS. KIEROWNICY
2x PODŁOKIETNIK
ALARM
LAKIER PERŁA
KPL. DOKUMENTÓW
STAN PERFEKCYJNY
|
Paweł84 - 28-05-2014, 22:49
Gal raczej z 98 a nie z z 99 bo przed fejsem. Ładnie wyszykowany ,polerka zrobiona bo świeci się ja ta lala. Po opłatach wyjdzie 11 tysi może więcej nawet. Plus oleje, filtry, rozrząd- kolejny tysiak .
[ Dodano: 28-05-2014, 22:50 ]
jak dla mnie drogo
[ Dodano: 28-05-2014, 22:54 ]
silnik myty i ten dziwny nalot na kielichach
Bartekkita - 29-05-2014, 00:03
Creinar, 99 to może być co najwyżej data pierwszej rejestracji.
Nie jestem znawcą od Nardi sprzed liftu, ale jak dla mnie to tu jest tylko przełożona kierownica. U mnie wersja po I lifcie, dodatkowo podłokietnik obity beżową pseudo skóra, nakładki drewniane na dźwigni od ręcznego i na drążku zmiany biegów(at).
Patrząc po fotelach przebieg może być realny. Przydałby się zdjęcia nadkoli tylnych i informacja czy były już robione, zdjęcia podłogi bagażnika. Warto byłoby też przyjrzeć się tym kielichom na żywo. Może to być tylko konserwacja, albo maskowanie rudej Warto by sprawdzić czy nie były one już robione.
Moim zdaniem, jeżeli auto trzyma się kupy mechanicznie, nie jest zlepione z trzech i nie zardzewiało, aż nad to(nie licząc nadkoli tylnych i kielichów, bo to prędzej czy później wyjdzie w każdym Galancie) to warto. Popatrz na mobile.de po ile tam stoją takie Galanty dolicz koszt sprowadzenie i zarobek handlarza oraz to, że zawsze coś urwiesz i sam oceń czy to drogo.
Mógł np wyglądać tak: http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
albo tak: http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
robertdg - 29-05-2014, 06:39
Nardi Torino w Galancie to głownie dodatki typu kierownica, lewarek zmiany biegów, dźwignia ręcznego, etc
Jak wcześniej wspomniane, rocznik co najwyżej 1998
Kielichy pod maską sa spryskane konserwacją, w jakim celu to trzeba sie przekonac na miejscu.
Na pokrywie silnika widac jakieś stróżki, czy ktos wpadł na pomysł jej konserwowania czy też to sa wycieki, trzeba to zweryfikować
Na prawym boku możliwe, że było coś malowane albo zmieniane bo na zdjęciu widac gre odcieni koloru, a może zdjęcie kłamie
Lakier nie jest perłowy a metaliczny
Na lewym reflektorze jest jakaś mgiełka, może prauje od środka
Antena sie nei chowa do końca
Po lewej stronie coś wisi pod zderzakiem (może być oberwana osłona boczna skrzyni)
Tylne prawe przwi najprawdopodobniej wgniotki nad listwą ozdobną
Przednie prawe drzwi mozliwe zagniecenia parkingowe na linii klamki
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzacego pusty
Trzeba obejrzeć na zywo i zweryfikować stan faktyczny, wziąśc ze sobą zaprzyjaznionego blacharza lub mechanika i targować się jeżeli auto będzie odpowiadało
Paweł84 - 29-05-2014, 10:36
jak dla mnie drogo bo jakiś czas temu chłopaki z Czapli mieli Avance kolor jakiś ciemny (granat lub czarny) w skórach rok 99 lub 00 do roboty były reperaturki za takie same pieniądze a oni raczej parchow nie wystawiają.
misza116 - 29-05-2014, 11:29
Fotel kierowcy całkiem ładnie wygląda, ale zastanawia mnie na ile łatwo przekłada się w galu poszycie fotela, gdyby np handlarz przełożył z pasażera jakiegoś angola. Bo cały przełożony fotel od angola miałby mniej regulacji - da się od razu poznać.
Pytam o poszycie tez dlatego, że chętnie bym swoje zdjął i obszył częściowo skórą, ale to już na inny wątek
Creinar - 29-05-2014, 12:05
Dzięki za wszystkie opinie, wysłałem już zapytanie do sprzedającego z prośbą o zdjęcia i więcej informacji odnośnie kielichów i nadkoli.
Jak tylko coś dostanę to dodam do tematu.
------------------------------------- EDIT
Niestety, samochód został już sprzedany
Jeszcze raz chciałem wszystkim podziękować za pomoc.
Pozostaje mi dalej szukać Galanta V6 w jasnej skórze.
Tomek - 29-05-2014, 12:22
Cytat: |
Fotel kierowcy całkiem ładnie wygląda, ale zastanawia mnie na ile łatwo przekłada się w galu poszycie fotela, gdyby np handlarz przełożył z pasażera jakiegoś angola. Bo cały przełożony fotel od angola miałby mniej regulacji - da się od razu poznać. |
przełożenie siedziska od anglika to 10 minut roboty
wiem, bo robiłem
misza116 - 29-05-2014, 14:02
Siedzisko ok, ale zazwyczaj jak ta "skóra" pęka, to i siedzisko i boczek oparcia, dlatego pytam o przekładkę poszycia, bo oparcie pasazera nie ma regulacji lędźwiowej.
Paweł84 - 29-05-2014, 14:36
Creinar
na allegro wyszedł Nadri w jasnych papach i gazem sobie sprawdź
Tomek - 29-05-2014, 15:49
misza116 napisał/a: |
Siedzisko ok, ale zazwyczaj jak ta "skóra" pęka, to i siedzisko i boczek oparcia, dlatego pytam o przekładkę poszycia, bo oparcie pasazera nie ma regulacji lędźwiowej. |
tożto mówię, przekładasz siedzisko całe
robisz 2 dodatkowe dziury na regulację wysokości fotela (poza tymi dziurami jest takie samo)
w oparciu robisz 1 dziurę na wajchę od regulacji odcinka lędźwiowego i gotowe
no i jeśli mowa o skórach, to przekładasz cały fotel anglika, bo ten ma pełną regulację w fotelu pasażera (mowa o sterowanych elektrycznie)
wszystkie fotele niesterowane elektrycznie są symetryczne poza regulacją, ale to jest tylko 3 dodatkowe nacięcia i już masz siedzisko i oparcie przystosowane do europejskiego stelaża
Bartekkita - 30-05-2014, 18:17
tomek84, znalezienie jednego siedziska wcale nie jest takie proste, wiem bo ostatnio szukałem, choć nie twierdzę, że niemożliwe. Przełożenie to tak jak mówiłeś 10 minut roboty. Jeżeli to był ten przypadek za 250 ojro to może komuś by się chciało bawić, natomiast jeżeli kosztował ponad tysiaka to szczerze w to wątpię. Tym bardziej, że te fotele są naprawdę wytrzymałe.
misza116 - 01-06-2014, 09:29
tomek84 napisał/a: | misza116 napisał/a: |
Siedzisko ok, ale zazwyczaj jak ta "skóra" pęka, to i siedzisko i boczek oparcia, dlatego pytam o przekładkę poszycia, bo oparcie pasazera nie ma regulacji lędźwiowej. |
tożto mówię, przekładasz siedzisko całe
robisz 2 dodatkowe dziury na regulację wysokości fotela (poza tymi dziurami jest takie samo)
w oparciu robisz 1 dziurę na wajchę od regulacji odcinka lędźwiowego i gotowe
no i jeśli mowa o skórach, to przekładasz cały fotel anglika, bo ten ma pełną regulację w fotelu pasażera (mowa o sterowanych elektrycznie)
wszystkie fotele niesterowane elektrycznie są symetryczne poza regulacją, ale to jest tylko 3 dodatkowe nacięcia i już masz siedzisko i oparcie przystosowane do europejskiego stelaża |
To się nie zrozumieliśmy, bo dla mnie siedzisko = samo siedzisko, bez oparcia, a Ty pisałeś o całym siedzisku = cały fotel. Wszystko teraz jasne
Są wytrzymałe? Bardzo ciężko już teraz znaleźć nie popękany fotel, chociaż w porównaniu z taką półskórą w Volvo np to faktycznie gal jest pancerny.
Bartekkita - 03-06-2014, 14:41
misza116, sam sobie odpowiedziałeś Jak są dobrze traktowane te fotele są w stanie wytrzymać >300k i dalej wyglądać nieźle. To chyba niezły wynik patrząc, że mają 15 lat
|
|
|