To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Dwie Carismy 1.6 do oceny

jarekm95 - 08-07-2014, 23:37
Temat postu: Dwie Carismy 1.6 do oceny
Witajcie. Jak w temacie.
Ceny są niskie, ale nie kierowałem się nimi, a tym, że są najbliżej.
1. http://olx.pl/oferta/sprz...html#a699e2d834
cóż, dzwoniłem, gaz 10-letni, za dużo pewnie nie pomożecie bo mało zdjęć, przebieg z pewnością nie ten, ale za tą cenę mogę podjechać tym bardziej, że mam blisko

2. http://sprzedajemy.pl/mit...offers&offset=0
też tania, ale wygląda w porządku, przebieg pewnie kręcony. zechcę ją zagazować to już wyjdzie konkretniejsza sumka (jak na ten model i rok)

apg2312 - 08-07-2014, 23:53

1. 10-letni gaz, to znaczy zbiornik do legalizacji a raczej do wymiany, tak samo cała instalacja gazowa.
Brak zdjęć silnika, kabiny... auto raczej będzie dość zajechane. Do tego tablice LHR (Hrubieszów), a sprzedawca z Biłgoraja...

plecho1 - 09-07-2014, 00:06

W tej pierwszej jak na 10 lat przebieg na gazie raczej na pewno nie realny. Po 10 latach kończy się legalizacja butli więc butla raczej do wymiany lub do ponownej legalizacji jeśli znajdziesz taki punkt. Raczej reszta instalacji też będzie pozostawiała wiele do życzenia. Ciekawe jak to auto było eksploatowane na gazie i jak była wyregulowana sama instalacja. W tym aucie zawory reguluje się ręcznie, jeśli nie były regulowane i jeśli instalacja była źle ustawiona to być może głowica będzie do roboty. Obejrzyj ją i sprawdź jak chodzi na wolnych obrotach, jeśli nie będą równe to być może jest problem z zaworami. Dużo bezpieczniej jest kupić nawet droższe auto bez LPG i dopiero zamontować nową instalację niż ładować się w auto z zamontowaną tak dawno instalacją LPG.
jarekm95 - 09-07-2014, 12:06

Oki. toteż skupiam się bardziej na tej drugiej, ale tą pierwszą też obejrzę, bo mam do niej rzut beretem. A zbiornik już zalegalizowany (pytałem), więc jeszcze ponad 4 lata.
Powiedzcie coś o tej drugiej, tu macie większe pole do popisu :)

gulgulq - 09-07-2014, 12:42

II - zdjecia w kiepskiej rozdzielczości
- przebieg wątpliwy
- silnik myty i wypucowany pod sprzedaż

plecho1 - 09-07-2014, 14:09

Jak będziesz oglądał te auta to sprawdź czy w komputerze silnika nie ma błędów, tu masz opisane jak to zrobić w kilka minut za pomocą spinacza biurowego czy jakiegoś kabelka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
jarekm95 - 10-07-2014, 13:01

A czy to nie jest przypadkiem tylko do cari sprzed liftu? Poza tym to jest opis jeśli świeci się check engine - jeśli się nie świeci to chyba nie ma potrzeby kombinowania? Poza tym wygasł link spinacza i nie wiem jak wygląda to złącze.
plecho1 - 10-07-2014, 15:42

Ten sposób nie działa w autach po 2001, w autkach z 2000 jeszcze spokojnie sprawdzisz. Kontrolka może się nie świecić ale w pamięci błędy mogą być co może trochę powiedzieć o przeszłości auta.
http://www.swaptastic.net...D-II_Pinout.jpg
Takie sprawdzenie podczas zakupu także może się przydać ale każdy kupuje na swój sposób, niektórzy zwracają uwagę tylko na kolor :)

jarekm95 - 10-07-2014, 18:02

Ok, a czy jest może spis kiedy przeprowadzono jakie zmiany? Bo niby lift był w 99, a okazuje się, że niemal w każdym roku coś zmieniano - a to taki komputer (czy złącze czy nie wiem co), a to kolor lusterek, dymione reflektory, klamki chromowane, są też wersje carismy ze spojlerem i bez - jak to poznawać i jakie dokładnie wyposażenie posiadały poszczególne wersje cari?
robert78 - 10-07-2014, 18:19

jarekm95, co do dodatkwo to byly rozne wyposazenia oto wersje classic ,dynamic, avance , elegance
plecho1 - 10-07-2014, 21:47

Główne zmiany to pierwszy lift w którym wchodzi Carisma II a drugi w 2001 kiedy wchodzą silniki 103 konne i protokół komunikacyjny EOBD i błędy da się sprawdzić już tylko komputerem. Wtedy też znaczek zmienia kolor z czerwonego na srebrny. Silniki 103 konne mają już hydrauliczną regulację luzu zaworowego gdzie w starszych regulacja jest na śrubkę i reguluje się co 100 tys km.
jarekm95 - 11-07-2014, 13:02

robert78, że takie są wersje to ja wiem - chodzi mi konkretniej, czym dokładnie się różnią, co zawierają.
Ok, czyli jak zewrę pin 1 i 4 oraz włącze zapłon to jak powinna ta kontrolka się zachowywać?
Oraz gdzie dokładnie jest to złącze, bo nie ma żadnych zdjęć? Na innym forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2477691.html w ogóle nie wskazują miejsca pod kolanem kierowcy jak w tym temacie...

eve1988 - 11-07-2014, 13:17

przed liftem po prawej stronie przy pedale gazu a po lifcie przy lewej nodze pasażera w analogicznym miejscu tunelu srodkowego.
jak nie ma bledow to bedzie mrygac jednostajnie a gdy beda bledy to mrygac bedzie w pewnych sekwencjach.

jarekm95 - 11-07-2014, 14:15

Ok czyli tam gdzie kolo na elektrodzie pokazal w 5 poscie. Tam jest jakas sruba czy tylko zatrzask?
robert78 - 11-07-2014, 18:08

po lifcie przy lewej stopie pasarzera :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group