Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-09-2014, 09:57
Dwie Carismy 1.6 do oceny
Autor Wiadomość
jarekm95 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: lubelskie
Wysłany: 08-07-2014, 23:37   Dwie Carismy 1.6 do oceny

Witajcie. Jak w temacie.
Ceny są niskie, ale nie kierowałem się nimi, a tym, że są najbliżej.
1. http://olx.pl/oferta/sprz...html#a699e2d834
cóż, dzwoniłem, gaz 10-letni, za dużo pewnie nie pomożecie bo mało zdjęć, przebieg z pewnością nie ten, ale za tą cenę mogę podjechać tym bardziej, że mam blisko

2. http://sprzedajemy.pl/mit...offers&offset=0
też tania, ale wygląda w porządku, przebieg pewnie kręcony. zechcę ją zagazować to już wyjdzie konkretniejsza sumka (jak na ten model i rok)
Ostatnio zmieniony przez glina 09-07-2014, 09:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2309
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-07-2014, 23:53   

1. 10-letni gaz, to znaczy zbiornik do legalizacji a raczej do wymiany, tak samo cała instalacja gazowa.
Brak zdjęć silnika, kabiny... auto raczej będzie dość zajechane. Do tego tablice LHR (Hrubieszów), a sprzedawca z Biłgoraja...
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-07-2014, 00:06   

W tej pierwszej jak na 10 lat przebieg na gazie raczej na pewno nie realny. Po 10 latach kończy się legalizacja butli więc butla raczej do wymiany lub do ponownej legalizacji jeśli znajdziesz taki punkt. Raczej reszta instalacji też będzie pozostawiała wiele do życzenia. Ciekawe jak to auto było eksploatowane na gazie i jak była wyregulowana sama instalacja. W tym aucie zawory reguluje się ręcznie, jeśli nie były regulowane i jeśli instalacja była źle ustawiona to być może głowica będzie do roboty. Obejrzyj ją i sprawdź jak chodzi na wolnych obrotach, jeśli nie będą równe to być może jest problem z zaworami. Dużo bezpieczniej jest kupić nawet droższe auto bez LPG i dopiero zamontować nową instalację niż ładować się w auto z zamontowaną tak dawno instalacją LPG.
 
 
jarekm95 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: lubelskie
Wysłany: 09-07-2014, 12:06   

Oki. toteż skupiam się bardziej na tej drugiej, ale tą pierwszą też obejrzę, bo mam do niej rzut beretem. A zbiornik już zalegalizowany (pytałem), więc jeszcze ponad 4 lata.
Powiedzcie coś o tej drugiej, tu macie większe pole do popisu :)
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 09-07-2014, 12:42   

II - zdjecia w kiepskiej rozdzielczości
- przebieg wątpliwy
- silnik myty i wypucowany pod sprzedaż
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-07-2014, 14:09   

Jak będziesz oglądał te auta to sprawdź czy w komputerze silnika nie ma błędów, tu masz opisane jak to zrobić w kilka minut za pomocą spinacza biurowego czy jakiegoś kabelka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 
 
jarekm95 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: lubelskie
Wysłany: 10-07-2014, 13:01   

A czy to nie jest przypadkiem tylko do cari sprzed liftu? Poza tym to jest opis jeśli świeci się check engine - jeśli się nie świeci to chyba nie ma potrzeby kombinowania? Poza tym wygasł link spinacza i nie wiem jak wygląda to złącze.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2014, 15:42   

Ten sposób nie działa w autach po 2001, w autkach z 2000 jeszcze spokojnie sprawdzisz. Kontrolka może się nie świecić ale w pamięci błędy mogą być co może trochę powiedzieć o przeszłości auta.
http://www.swaptastic.net...D-II_Pinout.jpg
Takie sprawdzenie podczas zakupu także może się przydać ale każdy kupuje na swój sposób, niektórzy zwracają uwagę tylko na kolor :)
 
 
jarekm95 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: lubelskie
Wysłany: 10-07-2014, 18:02   

Ok, a czy jest może spis kiedy przeprowadzono jakie zmiany? Bo niby lift był w 99, a okazuje się, że niemal w każdym roku coś zmieniano - a to taki komputer (czy złącze czy nie wiem co), a to kolor lusterek, dymione reflektory, klamki chromowane, są też wersje carismy ze spojlerem i bez - jak to poznawać i jakie dokładnie wyposażenie posiadały poszczególne wersje cari?
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 10-07-2014, 18:19   

jarekm95, co do dodatkwo to byly rozne wyposazenia oto wersje classic ,dynamic, avance , elegance
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2014, 21:47   

Główne zmiany to pierwszy lift w którym wchodzi Carisma II a drugi w 2001 kiedy wchodzą silniki 103 konne i protokół komunikacyjny EOBD i błędy da się sprawdzić już tylko komputerem. Wtedy też znaczek zmienia kolor z czerwonego na srebrny. Silniki 103 konne mają już hydrauliczną regulację luzu zaworowego gdzie w starszych regulacja jest na śrubkę i reguluje się co 100 tys km.
 
 
jarekm95 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: lubelskie
Wysłany: 11-07-2014, 13:02   

robert78, że takie są wersje to ja wiem - chodzi mi konkretniej, czym dokładnie się różnią, co zawierają.
Ok, czyli jak zewrę pin 1 i 4 oraz włącze zapłon to jak powinna ta kontrolka się zachowywać?
Oraz gdzie dokładnie jest to złącze, bo nie ma żadnych zdjęć? Na innym forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2477691.html w ogóle nie wskazują miejsca pod kolanem kierowcy jak w tym temacie...
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 11-07-2014, 13:17   

przed liftem po prawej stronie przy pedale gazu a po lifcie przy lewej nodze pasażera w analogicznym miejscu tunelu srodkowego.
jak nie ma bledow to bedzie mrygac jednostajnie a gdy beda bledy to mrygac bedzie w pewnych sekwencjach.
_________________

 
 
jarekm95 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 8
Skąd: lubelskie
Wysłany: 11-07-2014, 14:15   

Ok czyli tam gdzie kolo na elektrodzie pokazal w 5 poscie. Tam jest jakas sruba czy tylko zatrzask?
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-07-2014, 18:08   

po lifcie przy lewej stopie pasarzera :mrgreen:
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.