Przesunięty przez: glina 29-09-2014, 09:57 |
Dwie Carismy 1.6 do oceny |
Autor |
Wiadomość |
jarekm95
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 08-07-2014, 23:37 Dwie Carismy 1.6 do oceny
|
|
|
Witajcie. Jak w temacie.
Ceny są niskie, ale nie kierowałem się nimi, a tym, że są najbliżej.
1. http://olx.pl/oferta/sprz...html#a699e2d834
cóż, dzwoniłem, gaz 10-letni, za dużo pewnie nie pomożecie bo mało zdjęć, przebieg z pewnością nie ten, ale za tą cenę mogę podjechać tym bardziej, że mam blisko
2. http://sprzedajemy.pl/mit...offers&offset=0
też tania, ale wygląda w porządku, przebieg pewnie kręcony. zechcę ją zagazować to już wyjdzie konkretniejsza sumka (jak na ten model i rok) |
Ostatnio zmieniony przez glina 09-07-2014, 09:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2309 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 08-07-2014, 23:53
|
|
|
1. 10-letni gaz, to znaczy zbiornik do legalizacji a raczej do wymiany, tak samo cała instalacja gazowa.
Brak zdjęć silnika, kabiny... auto raczej będzie dość zajechane. Do tego tablice LHR (Hrubieszów), a sprzedawca z Biłgoraja... |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-07-2014, 00:06
|
|
|
W tej pierwszej jak na 10 lat przebieg na gazie raczej na pewno nie realny. Po 10 latach kończy się legalizacja butli więc butla raczej do wymiany lub do ponownej legalizacji jeśli znajdziesz taki punkt. Raczej reszta instalacji też będzie pozostawiała wiele do życzenia. Ciekawe jak to auto było eksploatowane na gazie i jak była wyregulowana sama instalacja. W tym aucie zawory reguluje się ręcznie, jeśli nie były regulowane i jeśli instalacja była źle ustawiona to być może głowica będzie do roboty. Obejrzyj ją i sprawdź jak chodzi na wolnych obrotach, jeśli nie będą równe to być może jest problem z zaworami. Dużo bezpieczniej jest kupić nawet droższe auto bez LPG i dopiero zamontować nową instalację niż ładować się w auto z zamontowaną tak dawno instalacją LPG. |
|
|
|
 |
jarekm95
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 09-07-2014, 12:06
|
|
|
Oki. toteż skupiam się bardziej na tej drugiej, ale tą pierwszą też obejrzę, bo mam do niej rzut beretem. A zbiornik już zalegalizowany (pytałem), więc jeszcze ponad 4 lata.
Powiedzcie coś o tej drugiej, tu macie większe pole do popisu |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-07-2014, 14:09
|
|
|
Jak będziesz oglądał te auta to sprawdź czy w komputerze silnika nie ma błędów, tu masz opisane jak to zrobić w kilka minut za pomocą spinacza biurowego czy jakiegoś kabelka http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981 |
|
|
|
 |
jarekm95
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 10-07-2014, 13:01
|
|
|
A czy to nie jest przypadkiem tylko do cari sprzed liftu? Poza tym to jest opis jeśli świeci się check engine - jeśli się nie świeci to chyba nie ma potrzeby kombinowania? Poza tym wygasł link spinacza i nie wiem jak wygląda to złącze. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-07-2014, 15:42
|
|
|
Ten sposób nie działa w autach po 2001, w autkach z 2000 jeszcze spokojnie sprawdzisz. Kontrolka może się nie świecić ale w pamięci błędy mogą być co może trochę powiedzieć o przeszłości auta.
http://www.swaptastic.net...D-II_Pinout.jpg
Takie sprawdzenie podczas zakupu także może się przydać ale każdy kupuje na swój sposób, niektórzy zwracają uwagę tylko na kolor |
|
|
|
 |
jarekm95
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 10-07-2014, 18:02
|
|
|
Ok, a czy jest może spis kiedy przeprowadzono jakie zmiany? Bo niby lift był w 99, a okazuje się, że niemal w każdym roku coś zmieniano - a to taki komputer (czy złącze czy nie wiem co), a to kolor lusterek, dymione reflektory, klamki chromowane, są też wersje carismy ze spojlerem i bez - jak to poznawać i jakie dokładnie wyposażenie posiadały poszczególne wersje cari? |
|
|
|
 |
robert78
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 1171 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 10-07-2014, 18:19
|
|
|
jarekm95, co do dodatkwo to byly rozne wyposazenia oto wersje classic ,dynamic, avance , elegance |
_________________ Eclipse 4g 07r
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-07-2014, 21:47
|
|
|
Główne zmiany to pierwszy lift w którym wchodzi Carisma II a drugi w 2001 kiedy wchodzą silniki 103 konne i protokół komunikacyjny EOBD i błędy da się sprawdzić już tylko komputerem. Wtedy też znaczek zmienia kolor z czerwonego na srebrny. Silniki 103 konne mają już hydrauliczną regulację luzu zaworowego gdzie w starszych regulacja jest na śrubkę i reguluje się co 100 tys km. |
|
|
|
 |
jarekm95
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 11-07-2014, 13:02
|
|
|
robert78, że takie są wersje to ja wiem - chodzi mi konkretniej, czym dokładnie się różnią, co zawierają.
Ok, czyli jak zewrę pin 1 i 4 oraz włącze zapłon to jak powinna ta kontrolka się zachowywać?
Oraz gdzie dokładnie jest to złącze, bo nie ma żadnych zdjęć? Na innym forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2477691.html w ogóle nie wskazują miejsca pod kolanem kierowcy jak w tym temacie... |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 11-07-2014, 13:17
|
|
|
przed liftem po prawej stronie przy pedale gazu a po lifcie przy lewej nodze pasażera w analogicznym miejscu tunelu srodkowego.
jak nie ma bledow to bedzie mrygac jednostajnie a gdy beda bledy to mrygac bedzie w pewnych sekwencjach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jarekm95
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 8 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 11-07-2014, 14:15
|
|
|
Ok czyli tam gdzie kolo na elektrodzie pokazal w 5 poscie. Tam jest jakas sruba czy tylko zatrzask? |
|
|
|
 |
robert78
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 1171 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11-07-2014, 18:08
|
|
|
po lifcie przy lewej stopie pasarzera |
_________________ Eclipse 4g 07r
 |
|
|
|
 |
|