Problemy techniczne - [COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach
eddie19 - 17-07-2014, 23:16 Temat postu: [COLT CJ4A]Zblokowany immobiliser,brak napięcia na wtryskach Witam, mam olbrzymi problem już od tygodnia. Mój 4G92 nie odpala, zablokował się immobiliser. Wszystko jest, iskra, pompa działa, rozrusznik kręci, ale nie ma napięcia na wtryskach. Wie ktoś może jak skasować ten błąd bez pomocy drogiego ASO lub jak ominąć/wywalić immo? Odpinanie klem nic nie daje.
robertdg - 17-07-2014, 23:39
Albo dobry zakład elektroniczny i wykasowanie immo z ECU (w okolicy Michał Dróżdż powinien ogarnąc temat), albo kupić używany komplet ECU z IMO, wkładkami, stacyjka, kluczykami (mozliwie tańsza opcja)
eddie19 - 18-07-2014, 00:33
Michał Dróżdż? Skąd on jest? Bo znam osobę o tym imieniu i nazwisku O.o
apg2312 - 18-07-2014, 03:16
Stąd :
Auto-elektronika
eve1988 - 18-07-2014, 16:20
a antene od immo sprawdzales? znaczna czesc problemow z immo spowodowana jest wlasnie nia.
FTOrek - 18-07-2014, 20:30
Ciekawe jest to co mówisz. Gdzie się znajduje ta antena?
eve1988 - 18-07-2014, 21:07
w stacyjce a raczej w okolo niej. czasami kostka nie łaczy, w escorcie tez chcialem juz wywalac caly komplet immo, ale ruszylem kostka i dzialalo, styki mi zasniadzialy.
w dziale carismy widzialem ze bywaja z nia problemy wiec to moze byc trop.
FTOrek - 18-07-2014, 21:23
Dzieki za info.
eddie19 - 18-07-2014, 22:38
U mnie niestety antenka jest sprawna ;/
Mam za to taką zmianę, że jak rano chciałem jeszcze raz sprawdzić błędy to był tylko błąd ABS... a auto dalej kręci i nie odpala;/
Majster do którego powyżej namiar mi daliście chyba zmienił numery, bo te dwa są nieaktywne...
FTOrek - 19-07-2014, 13:05
Jesli zestaw kluczyk,stacyjka ,moduł immo i ECU masz z tego samego auta to problem możesz mieć w połączeniach.Wiązki masz ori czy przerabiane ?
eddie19 - 20-07-2014, 11:23
FTOrek, wiązkę silnika mam z 1.6, a pod deską to co było wczesniej, bo nie widzę różnic i nikt mi o takowych nie wspominał.
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz... przed włożeniem silnika był wymieniany rozrząd, czy jest opcja, że jeśli osoba która to robiła nie ustawiła go idealnie aby on blokował rozruch i paliwo ?
eve1988 - 20-07-2014, 11:43
wspomniales o swapie. miales wczesniej silnik 1.3 jak w profilu? czy ecu zostalo z 1.3 czy wlozyles z 1.6?
eddie19 - 20-07-2014, 20:09
Aktualnie ECU jest z 1.6
Próbowałem potem podpiąć ecu 1.3, paliwo dostawał, ale wiadomo inne mapy itp i gasł od razu...
eve1988 - 20-07-2014, 20:19
eddie19 napisał/a: | Aktualnie ECU jest z 1.6 |
a immo z 1.3 czy z 1.6?
eddie19 - 21-07-2014, 10:29
Immo też z 1.6.
Pisałem wcześniej, że został tylko błąd ABS. Wiecie dlaczego? Przetarły mi się kabelki zasilające ecu i kontrolka CE zgasła na zawsze. Podpiąłem to w nocy na krótko i znów wymrugało błąd immo. Kumpel mi przed chwilą doradził, abym dał plusa na krótko do wtrysków, bo plus jest tam stały, a minus jest podawany impulsywnie...
[ Dodano: 22-07-2014, 16:22 ]
Byłem u elektryka, który za stówę stwierdził, że kabelki jednak nie przetarte, ale jakiś błąd w instalacji jest, że CE się nie świeci...
|
|
|