Problemy techniczne - Czy to pompa padła?
sznaps78 - 18-08-2014, 13:45 Temat postu: Czy to pompa padła? Witam. Jakie są objawy uszkodzenia pompy w zbiorniku paliwa.
Czy:
1. jadąc ze stałą prędkością auto czasem zachowywało się jakby mu ktoś "przyczepkę dopinał i dopinał" czyli lekko szarpało.
2. dzisiaj brakło mi paliwa, tzn jak dodawałem gazu to się dusił, ale na wolnych obrotach pracował.
3. dolałem paliwa do połowy baku i ujechałem 300m od stacji bez problemu, po czym auto najpierw szarpnęło 2 razy a potem zgasło.
plecho1 - 18-08-2014, 17:30
Podstawa to sprawdzenie błędów silnika. Jeśli masz auto starsze niż 2001 to możesz spróbować je wymrugać w sposób opisany tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Jak jednak młodsze, to tylko podłączenie pod komputer.
Poszukaj też u siebie w regionie kogoś z kablem VAG KKL i programem Evoscan. Ten zestaw świetnie współpracuje z tym silnikiem.
Poczytaj też ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
robertdg - 18-08-2014, 22:57
sznaps78 napisał/a: | Jakie są objawy uszkodzenia pompy w zbiorniku paliwa. | Nie odpala, brak paliwa w układzie paliwowym
eve1988 - 18-08-2014, 23:19
sznaps78, A czy wiesz ze masz 2 pompy paliwa, w zbiorniku i przy silniku. o ktorej mowisz?
sznaps78 - 19-08-2014, 17:08
Wiem, że mam dwie. mówię o tej w zbiorniku.
Wymrugało mi 2 błędy: 25 i 62. co to jest ten 62?
robertdg - 19-08-2014, 23:10
Manual nie deifniuje takiego kodu błedu dla GDI
plecho1 - 19-08-2014, 23:20
Wrzuć może link z filmem z odczytu to dojdziemy jakie to błędy.
sznaps78 - 20-08-2014, 21:11
dziwne... po wymianie pompy zaczęło wywalać błąd 22. Czy to czujnik położenia wału czy wałka rozrządu?
robertdg - 21-08-2014, 07:16
Czujnik obrotu wału korbowego
plecho1 - 21-08-2014, 17:29
W Galancie da się go reanimować poprawiając zimne luty. Może w Carismie też się da tak zrobić. Z zamiennikami różnie bywa a oryginał pewnie będzie drogi.
sznaps78 - 22-08-2014, 00:05
Dobra... temat do zamknięcia. Jakiś partacz (czytaj poprzedni właściciel) poprowadził wiązkę od czujnika prędkości wału koło kolektora wydechowego i jego osłony i to spowodowało przetopienie izolacji, a co za tym idzie "zespawanie" trzech przewodów idących we wiązce. Po wycięciu 20cm przewodów auto śmiga jak nowe. Dziekuję robertdg za naprowadzenie na właściwy czujnik.
|
|
|