[97-04]Galant EAxA/W - Check Engine i silnik gaśnie (4G63)
fergul11 - 13-11-2014, 15:42 Temat postu: Check Engine i silnik gaśnie (4G63) Ja chyba nie umiem z szukajki korzystać ,bo nie znalazłem podobnie brzmiącego tematu .
Miśiek nastraszył mnie dziś tęgo , aura deszczowa wilgotność maksymalna (leje)
Odpaliłem miśka i przejechałem 4km w ruchu miejskim , po czym wysiadłem i po 3-5 min. wróciłem do auta , odpaliłem i ujechałem 10 m !
Zapaliła się żółta kontrolka silnika i zgasł .
Kolejne próby odpalenia - zapala , wszystkie kontrolki gasną, 2-3 sekundy normalnej pracy i zapala się check engine i silnik gaśnie .
Operowanie pedałem gazu , silnik reaguje normalnie , 2-3 sek. pracy po czym żółta kontrolka zapala się i gaśnie silnik.
Silnik rozgrzany choć odcinek drogi krótki , po około 10 nieudanych próbach ,podniosłem maskę i dumam o co caman ?
Pierwsza wtyczka po prawej obok silnika , docisnąłem ją , poruszałem kabelkami które tam dochodzą , obok jest coś na kształt kondensatora ? ( baryłka w metalowej obudowie Fi 15mm)
W sumie to jedyne rzeczy których dotknąłem , zamknąłem maskę i odpaliłem silnik ...działa ,.
Dojechałem do domu , ale straciłem zaufanie do miśka czy nie wywinie mi znów takiego numeru gdzieś w trasie ?
Pytanie - co mogło być przyczyną takiego zachowania silnika ?
Shockwave - 13-11-2014, 16:54
Skoro check engine sie zaświecił to odczytaj sobie błędy i będziesz wiedział co było powodem takiej sytuacji gal według opisu jest z 98r wiec błędy możesz odczytać sam, jak to zrobić jest opisane na forum
szawel - 13-11-2014, 17:01 Temat postu: Re: Check Engine i silnik gaśnie (4G63)
fergul11 napisał/a: | Ja chyba nie umiem z szukajki korzystać ,bo nie znalazłem podobnie brzmiącego tematu .
Miśiek nastraszył mnie dziś tęgo , aura deszczowa wilgotność maksymalna (leje)
Odpaliłem miśka i przejechałem 4km w ruchu miejskim , po czym wysiadłem i po 3-5 min. wróciłem do auta , odpaliłem i ujechałem 10 m !
Zapaliła się żółta kontrolka silnika i zgasł .
Kolejne próby odpalenia - zapala , wszystkie kontrolki gasną, 2-3 sekundy normalnej pracy i zapala się check engine i silnik gaśnie .
Operowanie pedałem gazu , silnik reaguje normalnie , 2-3 sek. pracy po czym żółta kontrolka zapala się i gaśnie silnik.
Silnik rozgrzany choć odcinek drogi krótki , po około 10 nieudanych próbach ,podniosłem maskę i dumam o co caman ?
Pierwsza wtyczka po prawej obok silnika , docisnąłem ją , poruszałem kabelkami które tam dochodzą , obok jest coś na kształt kondensatora ? ( baryłka w metalowej obudowie Fi 15mm)
W sumie to jedyne rzeczy których dotknąłem , zamknąłem maskę i odpaliłem silnik ...działa ,.
Dojechałem do domu , ale straciłem zaufanie do miśka czy nie wywinie mi znów takiego numeru gdzieś w trasie ?
Pytanie - co mogło być przyczyną takiego zachowania silnika ? |
Sprawdź czy nie masz przebicia na cewkach zapłonowych
robertdg - 13-11-2014, 19:56
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
jak wyjdzie bład czujnika położenia wałka rozrządu to masz rozwiazanie jedno z wielu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583
Tez mi sie szukac nie chce, ale jest to w dziale technicznym EA, a moze chcesz RB
fergul11 - 13-11-2014, 20:13
Dzięki za podpowiedź
Za RB dzięki wielkie ale obejdzie się .
Nie wiem jakim logarytmem ta szukajka szpera , ale wpisywałem całe zdanie , kilka słów ,dwa słowa i zawsze pokazywało te same tematy
|
|
|