To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Check Engine i silnik gaśnie (4G63)

fergul11 - 13-11-2014, 15:42
Temat postu: Check Engine i silnik gaśnie (4G63)
Ja chyba nie umiem z szukajki korzystać ,bo nie znalazłem podobnie brzmiącego tematu .

Miśiek nastraszył mnie dziś tęgo , aura deszczowa wilgotność maksymalna (leje)
Odpaliłem miśka i przejechałem 4km w ruchu miejskim , po czym wysiadłem i po 3-5 min. wróciłem do auta , odpaliłem i ujechałem 10 m !
Zapaliła się żółta kontrolka silnika i zgasł .
Kolejne próby odpalenia - zapala , wszystkie kontrolki gasną, 2-3 sekundy normalnej pracy i zapala się check engine i silnik gaśnie .
Operowanie pedałem gazu , silnik reaguje normalnie , 2-3 sek. pracy po czym żółta kontrolka zapala się i gaśnie silnik.
Silnik rozgrzany choć odcinek drogi krótki , po około 10 nieudanych próbach ,podniosłem maskę i dumam o co caman ?
Pierwsza wtyczka po prawej obok silnika , docisnąłem ją , poruszałem kabelkami które tam dochodzą , obok jest coś na kształt kondensatora ? ( baryłka w metalowej obudowie Fi 15mm)
W sumie to jedyne rzeczy których dotknąłem , zamknąłem maskę i odpaliłem silnik ...działa ,.
Dojechałem do domu , ale straciłem zaufanie do miśka czy nie wywinie mi znów takiego numeru gdzieś w trasie ?
Pytanie - co mogło być przyczyną takiego zachowania silnika ?

Shockwave - 13-11-2014, 16:54

Skoro check engine sie zaświecił to odczytaj sobie błędy i będziesz wiedział co było powodem takiej sytuacji ;) gal według opisu jest z 98r wiec błędy możesz odczytać sam, jak to zrobić jest opisane na forum
szawel - 13-11-2014, 17:01
Temat postu: Re: Check Engine i silnik gaśnie (4G63)
fergul11 napisał/a:
Ja chyba nie umiem z szukajki korzystać ,bo nie znalazłem podobnie brzmiącego tematu .

Miśiek nastraszył mnie dziś tęgo , aura deszczowa wilgotność maksymalna (leje)
Odpaliłem miśka i przejechałem 4km w ruchu miejskim , po czym wysiadłem i po 3-5 min. wróciłem do auta , odpaliłem i ujechałem 10 m !
Zapaliła się żółta kontrolka silnika i zgasł .
Kolejne próby odpalenia - zapala , wszystkie kontrolki gasną, 2-3 sekundy normalnej pracy i zapala się check engine i silnik gaśnie .
Operowanie pedałem gazu , silnik reaguje normalnie , 2-3 sek. pracy po czym żółta kontrolka zapala się i gaśnie silnik.
Silnik rozgrzany choć odcinek drogi krótki , po około 10 nieudanych próbach ,podniosłem maskę i dumam o co caman ?
Pierwsza wtyczka po prawej obok silnika , docisnąłem ją , poruszałem kabelkami które tam dochodzą , obok jest coś na kształt kondensatora ? ( baryłka w metalowej obudowie Fi 15mm)
W sumie to jedyne rzeczy których dotknąłem , zamknąłem maskę i odpaliłem silnik ...działa ,.
Dojechałem do domu , ale straciłem zaufanie do miśka czy nie wywinie mi znów takiego numeru gdzieś w trasie ?
Pytanie - co mogło być przyczyną takiego zachowania silnika ?


Sprawdź czy nie masz przebicia na cewkach zapłonowych

robertdg - 13-11-2014, 19:56

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
jak wyjdzie bład czujnika położenia wałka rozrządu to masz rozwiazanie jedno z wielu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=73583
Tez mi sie szukac nie chce, ale jest to w dziale technicznym EA, a moze chcesz RB :twisted: :?:

fergul11 - 13-11-2014, 20:13

Dzięki za podpowiedź :mrgreen:
Za RB dzięki wielkie ale obejdzie się :p .
Nie wiem jakim logarytmem ta szukajka szpera , ale wpisywałem całe zdanie , kilka słów ,dwa słowa i zawsze pokazywało te same tematy :!:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group