To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] szarpie i jakby słabszy

woojas25 - 22-11-2014, 09:06
Temat postu: [I 2.0T] szarpie i jakby słabszy
witam koledzy mam pytanko jak w temacie , podczas jazdy czasami szarpie , lub podczas hamowania silnikiem , i potem jak dodam gazu to tez szarpie, i wydaje mi sie jakby troche osłabł, wiem ze bez kompa ciezko bedzie , ale moze cos podpowiecie wymieniłem swiece , i dalej tak samo , jak go kupiłem 2 tyg temu wszystko bylo ok , jest tam jakis filtr paliwa? , moze cewki , czek sie nie swieci
miron - 22-11-2014, 12:32

Masz gaz?
woojas25 - 22-11-2014, 12:35

nie mam jeszcze
elektryk - 22-11-2014, 13:59

Jakby tylko szarpie to może być wina silniczka krokowego w przepustnicy, ale jak jeszcze osłabł to w sumie może być wina każdego elementu silnika.
W@sio - 22-11-2014, 14:39

Osłabienie silnika może być efektem lania kiepskiej benzyny (silnik przechodzi w tryb serwisowy) - miałem to u siebie po zalaniu Pb98 na stacji Tesco... odepnij na chwilę klemę i zobacz czy się poprawi. Jeśli chodzi o szarpanie to polecam zmniejszyć na świecach przerwę z 1.1mm na 0.8 - 0.7
woojas25 - 23-11-2014, 10:00

zmniejszyłem przerwe faktycznie przestał szarpac , ale dalej mi sie wydaje ze jest slabszy wyjezdze paliwo , odepne kleme i zobacze, wydaje mi sie ze cewki ida na spacer , da sie jakos sprawdzic czy on jest w trybie serwisowym?
W@sio - 23-11-2014, 12:23

Podpinasz sie pod Obd i patrzysz cisnienie doladowania. Jesli nie bedzie chcial pompowac wiecej niz 0.6 bara to masz tryb serwisowy
woojas25 - 23-11-2014, 20:28

wlasnie sie czek zapalił , silnik kreci tylko do 5 tys , i jednak szarpie , jutro jade na kompa , gdzie jest zlacze diag, i ew gdzie jest filtr paliwa , ma ktos jakies pomysły?co pada w tych silnikach, jeszcze w momencie jak sie check zapalił samochód ma b.niskie obroty biegu jał.
W@sio - 23-11-2014, 21:20

Daj znać co wyjdzie, bo sam jestem zainteresowany, u mnie podobne objawy pojawiły się ostatnio
woojas25 - 24-11-2014, 09:31

dziwna sprawa blad chyba p1000 przeplywka , wykasowane zobaczymy ,ale przeplywka w japońcu?, wymieniłem jeszcze cewki profilaktyczne dla potomnych pasują z janmora jm5121,po 100pln u mnie w sklepie , tylko trezba fajki przelozyc , i na jedna srube przykrecic
Bizi78 - 24-11-2014, 12:02

woojas25 napisał/a:
ale przeplywka w japońcu?

A co w tym dziwnego, u ciebie też powinna być:
http://www.mitsubishi-mot...sub_group%3D010

woojas25 - 24-11-2014, 12:09

tzn chodzi mi o to ze przeplywki w japoncach nie padają
Bizi78 - 24-11-2014, 12:11

W carismach częsta usterka :wink: .
woojas25 - 24-11-2014, 12:56

ciekawe jak w otutku , blad sie pojawił jednorazowo , ale skąd?
heer75 - 24-11-2014, 13:02

woojas25 napisał/a:
dziwna sprawa blad chyba p1000 przeplywka , wykasowane zobaczymy ,ale przeplywka w japońcu?, wymieniłem jeszcze cewki profilaktyczne dla potomnych pasują z janmora jm5121,po 100pln u mnie w sklepie , tylko trezba fajki przelozyc , i na jedna srube przykrecic



hej, i jak te cewki? napisz cos jak juz chwile pojezdzisz? ja z kolei mam problem z wypadajacym zaplonem.. tyle, ze w O1 bez turbo.
Kiedys do carismy kupilem cewki zamienniki Mobiletron i byly krotsze od oryg wogole:/

O Janmorze tez roznie pisza- daj znac.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group