Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] walki balansowe turbo
woojas25 - 03-01-2015, 17:14 Temat postu: [I 2.0T] walki balansowe turbo witam koledzy wymieniłem rozrzad wszystko sie na znaki zgadza , ale bardzo cos rezonansuje , podobno jest jeszcze jakis jeden walek ktorego nie widać , jak sie go ustawia?
krzychu - 03-01-2015, 18:37
Może tak trochę wysiłku?
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=89855
http://forum.mitsumaniaki...t=88728&start=0
http://forum.mitsumaniaki...t=87345&start=0
http://forum.mitsumaniaki...t=76710&start=0
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=72089
Zajęło mi to mniej czasu niż pisanie przez Ciebie nowego tematu.
Masz 2 drogi:
- wykręcić śrubę z bloku pod kolektorem dolotowym, wsadzić coś na 60-80mm (zamontować rozrząd i na końcu wyciągnąć), niestety w nowszych modelach z poliftowym 4G63 jest utrudniony dostęp.
- metoda grawitacyjna -> https://www.youtube.com/watch?v=N_VyXb12MBA
Jest jeszcze metoda dla tych co jeszcze nie spieprzyli: Ustawić rozrząd przed demontażem, ściągnąć pasek bez ruszania, zamontować bez obracania kołami...
W@sio - 04-01-2015, 02:29
Krzychu, sam chcialdm to napisać alllle czekałem na reakcję góry
Sadziprz77 - 04-01-2015, 17:48
wiem że to trudne ale czy mógł byś bardziej sprecyzować to drżenie tzn przy jakich obrotach występuje, czy na wolnych tak około 900 jest wyczuwalne, czy przy prędkości ok. 130km/h jest intensywne. bo może to być zawieszenie silnika a nie wałek?
Pozdrawiam.
elektryk - 04-01-2015, 20:04
Wibracja przy 800-900 obrotach nie musi wynikać z zawieszenia silnika, a problemy z ustawieniem wałka balansowego są przy 3000 i 5000 obr.
|
|
|