 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I 2.0T] walki balansowe turbo |
Autor |
Wiadomość |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 03-01-2015, 17:14 [I 2.0T] walki balansowe turbo
|
|
|
witam koledzy wymieniłem rozrzad wszystko sie na znaki zgadza , ale bardzo cos rezonansuje , podobno jest jeszcze jakis jeden walek ktorego nie widać , jak sie go ustawia? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 04-01-2015, 02:29
|
|
|
Krzychu, sam chcialdm to napisać alllle czekałem na reakcję góry |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Sadziprz77
Nowy Forumowicz Sadziprz
Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 04-01-2015, 17:48
|
|
|
wiem że to trudne ale czy mógł byś bardziej sprecyzować to drżenie tzn przy jakich obrotach występuje, czy na wolnych tak około 900 jest wyczuwalne, czy przy prędkości ok. 130km/h jest intensywne. bo może to być zawieszenie silnika a nie wałek?
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 04-01-2015, 20:04
|
|
|
Wibracja przy 800-900 obrotach nie musi wynikać z zawieszenia silnika, a problemy z ustawieniem wałka balansowego są przy 3000 i 5000 obr. |
|
|
|
 |
|
|