Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Zna ktoś z Was to Legnum
Hugo - 28-01-2015, 22:43 Temat postu: Zna ktoś z Was to Legnum Witam, jak wyżej, widzę naklejkę na tylnej szybie z klubu VR-4 w Anglii, więc pewnie jakiś klubowicz. Bardzo proszę o szczere info jeśli ktoś zna to auto i właściciela, bo jak dostałem fotki podwozia to mi piórka nieco opadły, a wstępnie już je kupiłem, że tak powiem, choć mogę się jeszcze wycofać...
http://www.ebay.co.uk/itm...=p2047675.l2557
Marcino - 28-01-2015, 23:37
zgnite?
Szukaj dwóch szt ja wezmę drugie:)
swinks_UK - 29-01-2015, 20:59
Auto użytkownika joetheeskimo z CVR4.
Jak w większości vr4 z UK ruda czai się pod panelami
Hugo - 30-01-2015, 08:07
swinks_UK napisał/a: | Auto użytkownika joetheeskimo z CVR4. | Dbał o niego? Pisze, ze tak. Warto go wziąć? Jak mozesz i wiesz coś więcej o tym aucie to napisz proszę. W niedzielę ma być odebrany. swinks_UK napisał/a: | Jak w większości vr4 z UK ruda czai się pod panelami | Pod jakimi panelami?
Takie fotki podwozia przesłał:
Najbardziej martwi mnie ten próg. Reszta to w sumie standard, bo to przecież wciąż "Galant", no i auto ma 18 lat.
robertdg - 30-01-2015, 21:08
Tłumik do wymiany bo widać kilka przedmuchów na krótkim odcinku, blacha pognita jak to w galancie, prawe podproże dośc obficie, no ale koło 9 lat na wyspie w bliskim otoczeniu kanału, cudów nei ma co oczekiwac z blacharką - kroiłes Galanta nie jednego to wiesz jak to potrafi wyglądac od środka
kabar - 31-01-2015, 09:48
Nie jest tak źle. Trochę nalotów. Osłona od pompy AYC zawsze tak wygląda ale można ją zdjąć, wypiaskować, prysnąć i jak nowa Najwięcej na łączeniach progów ale jak się przepiaskuje to może nie będzie dziur.
Wygląda na doinwestowany. Kabelki zapłonowe Magnecor (tak wygląda), widać poduszki mcpersona też świeże. Zasilanie audio też widać Ładne kółka i najlepszy możliwy kolor
Tylko nie wiem co to za śruba z żółtym koło dolotu do IC. Jakiś MBC czy coś... robertdg napisał/a: | Tłumik do wymiany bo widać kilka przedmuchów na krótkim odcinku, |
Tego nie widzę, ale widzę że kata nie ma już, wstawiona rurka.
Kiedy jedziesz po niego?
piotrkor1 - 31-01-2015, 09:57
Huber gratuluję zakupu.Uporasz się ze wszystkim zresztą masz większe doświadczenie niż ja bo ja kompletnie byłem zielony i też ogarnąłem temat.Zresztą ta płyta ode mnie ci pomoże.
Jakby co to pytaj zawsze ktoś ci pomoże i doradzi.
swinks_UK - 31-01-2015, 11:58
Hugo napisał/a: | swinks_UK napisał/a: | Auto użytkownika joetheeskimo z CVR4. | Dbał o niego? Pisze, ze tak. Warto go wziąć? Jak mozesz i wiesz coś więcej o tym aucie to napisz proszę. |
Noo... powiedzmy, że chciał dbać...
Generalnie, zakupił tego vr4 w zeszłym roku w lipcu z nadziejami że to będzie super szybka rakieta, evo dla biedniejszych, itd.
Obecnie z jego postów wynika wielkie rozczarowanie i że jest to skarbonka bez dna, bo co chwila coś trzeba robić, a vr4 jakoś tak powoli się odpycha. I w ten deseń.
Ostatnio miał nie rozwiązany problem z elektryką (oświetlenie tylnych lamp itd, plus central i coś tam jeszcze).
Ma założone Teiny (coilovery) ale to nie były nówki, i chyba już słabo dają radę.
Magnecory były założone bo oryginalne przewody miały przebicie. BTW, przewody Magnecora, to nie żaden upgrade, tylko konieczność jak oryginały padną, wcale nie są lepsze Upgrade to np. NGK Power Cable
Co do rudej, to akurat tam gdzie zazwyczaj jest tragedia to nie ma na zdjęciach, np pod progami, pod tylną dokładką (spats), kileichy, zagłębienie koła zapasowego, pod błotnikami. Ostatnio giblet wziął na warsztat swojego vr4 (też biały i z tego samego rocznika) i pod panelami po prostu był durszlak, a rzekomo jego auto było w lepszym stanie od tego, o którym tu mowa.
Cóż, stara dobra praktyka "cut and paste" jeśli masz drugiego Gala wyjdzie tylko na dobre.
IMO, cena z ogłoszenia eBay za wysoka o ok. 600 GBP
kabar - 31-01-2015, 12:39
swinks_UK napisał/a: | BTW, przewody Magnecora, to nie żaden upgrade, tylko konieczność jak oryginały padną, wcale nie są lepsze Upgrade to np. NGK Power Cable |
Z tego co kojarzę Magnecor też ma ze 2 linie produktów.
Czyli ja blacharsko trafiłem na igłę
Poza jedna dziurką w lewym puklu reszta to były delikatne naloty.
swinks_UK - 31-01-2015, 15:31
kabar napisał/a: |
Z tego co kojarzę Magnecor też ma ze 2 linie produktów. |
Ma nawet 3 wersje, topowa to KV-85, ale i tak wypada to blado przy dobrych stockowych kablach, sprawdzone przez Eurospec, MADevelopments i Dynotech. A że stockowe kable sypią się po 100k mil, więc jest to tania alternatywa na zastępstwo.
kabar napisał/a: | Czyli ja blacharsko trafiłem na igłę
Poza jedna dziurką w lewym puklu reszta to były delikatne naloty. |
Zdarza się. Na szczęście
Tragedia polega na tym, że nabywcy wersji oficjalnej Ralliarta na rynek UK, wierzą, że te auta były zabezpieczone antykorozyjnie, nawet jest o tym notka w serwisówce. W rzeczywistości było to takie sobie maźnięcie pędzlem po podwoziu i tyle. No i teraz polifty z UK gniją na potęgę. A kto sprowadził vr4 z JDM'u i od razu konserwował po ludzku co 2 lata, ten z rudą nie ma problemów.
Buda mojego Farta nie miała ani jednego purchla
kabar - 31-01-2015, 16:46
Ja mam jeszcze ori kabelki więc pewnie przydałoby się zmienić. Można w PL kupić jakiś porządny zamiennik lub coś lepszego?
Hugo - 31-01-2015, 23:06
Dzięki za informacje. Jutro miałem go odbierać... swinks_UK, możesz mi podać na maila h.nowak@op.pl swojego maila albo numer telefonu. Proszę, bardzo pilne.
swinks_UK - 01-02-2015, 17:04
Sorry Hugo, ale cały weekend jestem w pracy, słaby akces do sieci no i menadżer patrzy ci przez ramię co robisz, więc raczej wyszła kicha z tej mojej pomocy.
Hugo - 08-02-2015, 10:14
kabar, mógłbyś odezwać się do mnie na maila: h.nowak@op.pl Proszę!
|
|
|