Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zna ktoś z Was to Legnum
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-01-2015, 22:43   Zna ktoś z Was to Legnum

Witam, jak wyżej, widzę naklejkę na tylnej szybie z klubu VR-4 w Anglii, więc pewnie jakiś klubowicz. Bardzo proszę o szczere info jeśli ktoś zna to auto i właściciela, bo jak dostałem fotki podwozia to mi piórka nieco opadły, a wstępnie już je kupiłem, że tak powiem, choć mogę się jeszcze wycofać...
http://www.ebay.co.uk/itm...=p2047675.l2557
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10651
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-01-2015, 23:37   

zgnite?
Szukaj dwóch szt ja wezmę drugie:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-01-2015, 20:59   

Auto użytkownika joetheeskimo z CVR4.
Jak w większości vr4 z UK ruda czai się pod panelami :mrgreen:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-01-2015, 08:07   

swinks_UK napisał/a:
Auto użytkownika joetheeskimo z CVR4.
Dbał o niego? Pisze, ze tak. Warto go wziąć? Jak mozesz i wiesz coś więcej o tym aucie to napisz proszę. W niedzielę ma być odebrany.
swinks_UK napisał/a:
Jak w większości vr4 z UK ruda czai się pod panelami
Pod jakimi panelami?
Takie fotki podwozia przesłał:








Najbardziej martwi mnie ten próg. Reszta to w sumie standard, bo to przecież wciąż "Galant", no i auto ma 18 lat.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-01-2015, 21:08   

Tłumik do wymiany bo widać kilka przedmuchów na krótkim odcinku, blacha pognita jak to w galancie, prawe podproże dośc obficie, no ale koło 9 lat na wyspie w bliskim otoczeniu kanału, cudów nei ma co oczekiwac z blacharką - kroiłes Galanta nie jednego to wiesz jak to potrafi wyglądac od środka ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 31-01-2015, 09:48   

Nie jest tak źle. Trochę nalotów. Osłona od pompy AYC zawsze tak wygląda ale można ją zdjąć, wypiaskować, prysnąć i jak nowa :) Najwięcej na łączeniach progów ale jak się przepiaskuje to może nie będzie dziur.

Wygląda na doinwestowany. Kabelki zapłonowe Magnecor (tak wygląda), widać poduszki mcpersona też świeże. Zasilanie audio też widać :) Ładne kółka i najlepszy możliwy kolor :)

Tylko nie wiem co to za śruba z żółtym koło dolotu do IC. Jakiś MBC czy coś...
robertdg napisał/a:
Tłumik do wymiany bo widać kilka przedmuchów na krótkim odcinku,

Tego nie widzę, ale widzę że kata nie ma już, wstawiona rurka.

Kiedy jedziesz po niego? :)
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 31-01-2015, 09:57   

Huber gratuluję zakupu.Uporasz się ze wszystkim zresztą masz większe doświadczenie niż ja bo ja kompletnie byłem zielony i też ogarnąłem temat.Zresztą ta płyta ode mnie ci pomoże.
Jakby co to pytaj zawsze ktoś ci pomoże i doradzi.
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-01-2015, 11:58   

Hugo napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Auto użytkownika joetheeskimo z CVR4.
Dbał o niego? Pisze, ze tak. Warto go wziąć? Jak mozesz i wiesz coś więcej o tym aucie to napisz proszę.

Noo... powiedzmy, że chciał dbać... :mrgreen:
Generalnie, zakupił tego vr4 w zeszłym roku w lipcu z nadziejami że to będzie super szybka rakieta, evo dla biedniejszych, itd.
Obecnie z jego postów wynika wielkie rozczarowanie i że jest to skarbonka bez dna, bo co chwila coś trzeba robić, a vr4 jakoś tak powoli się odpycha. I w ten deseń.
Ostatnio miał nie rozwiązany problem z elektryką (oświetlenie tylnych lamp itd, plus central i coś tam jeszcze).
Ma założone Teiny (coilovery) ale to nie były nówki, i chyba już słabo dają radę.
Magnecory były założone bo oryginalne przewody miały przebicie. BTW, przewody Magnecora, to nie żaden upgrade, tylko konieczność jak oryginały padną, wcale nie są lepsze :mrgreen: Upgrade to np. NGK Power Cable :wink:

Co do rudej, to akurat tam gdzie zazwyczaj jest tragedia to nie ma na zdjęciach, np pod progami, pod tylną dokładką (spats), kileichy, zagłębienie koła zapasowego, pod błotnikami. Ostatnio giblet wziął na warsztat swojego vr4 (też biały i z tego samego rocznika) i pod panelami po prostu był durszlak, a rzekomo jego auto było w lepszym stanie od tego, o którym tu mowa.
Cóż, stara dobra praktyka "cut and paste" jeśli masz drugiego Gala wyjdzie tylko na dobre. :mrgreen:

IMO, cena z ogłoszenia eBay za wysoka o ok. 600 GBP
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 31-01-2015, 12:39   

swinks_UK napisał/a:
BTW, przewody Magnecora, to nie żaden upgrade, tylko konieczność jak oryginały padną, wcale nie są lepsze :mrgreen: Upgrade to np. NGK Power Cable :wink:


Z tego co kojarzę Magnecor też ma ze 2 linie produktów.

Czyli ja blacharsko trafiłem na igłę ;)
Poza jedna dziurką w lewym puklu reszta to były delikatne naloty.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 31-01-2015, 15:31   

kabar napisał/a:


Z tego co kojarzę Magnecor też ma ze 2 linie produktów.

Ma nawet 3 wersje, topowa to KV-85, ale i tak wypada to blado przy dobrych stockowych kablach, sprawdzone przez Eurospec, MADevelopments i Dynotech. A że stockowe kable sypią się po 100k mil, więc jest to tania alternatywa na zastępstwo.

kabar napisał/a:
Czyli ja blacharsko trafiłem na igłę ;)
Poza jedna dziurką w lewym puklu reszta to były delikatne naloty.

Zdarza się. Na szczęście :mrgreen:
Tragedia polega na tym, że nabywcy wersji oficjalnej Ralliarta na rynek UK, wierzą, że te auta były zabezpieczone antykorozyjnie, nawet jest o tym notka w serwisówce. W rzeczywistości było to takie sobie maźnięcie pędzlem po podwoziu i tyle. No i teraz polifty z UK gniją na potęgę. A kto sprowadził vr4 z JDM'u i od razu konserwował po ludzku co 2 lata, ten z rudą nie ma problemów.
Buda mojego Farta nie miała ani jednego purchla
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 31-01-2015, 16:46   

Ja mam jeszcze ori kabelki więc pewnie przydałoby się zmienić. Można w PL kupić jakiś porządny zamiennik lub coś lepszego?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-01-2015, 23:06   

Dzięki za informacje. Jutro miałem go odbierać... swinks_UK, możesz mi podać na maila h.nowak@op.pl swojego maila albo numer telefonu. Proszę, bardzo pilne.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-02-2015, 17:04   

Sorry Hugo, ale cały weekend jestem w pracy, słaby akces do sieci no i menadżer patrzy ci przez ramię co robisz, więc raczej wyszła kicha z tej mojej pomocy.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-02-2015, 10:14   

kabar, mógłbyś odezwać się do mnie na maila: h.nowak@op.pl Proszę!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.