To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Chyba ssanie szwankuje

Anonymous - 14-02-2007, 07:50
Temat postu: [1G 90-94] Chyba ssanie szwankuje
Jestem tu nowy, mam 1g 2.0 dohc, na ssaniu pływa na obrotach 1 500 2000 cały cas, nie schodzi niżej 1 500, zapala sie ce, ,zaden mechanior nie może sczytać kodów usterek ,za stara bryka.
Ludze "POMÓŻTA"

piotruś - 24-02-2007, 13:52
Temat postu: Re: Chyba ssanie szwankuje
Ludze "POMÓŻTA"[/quote]
to ten mechanior musi być niezły KUBUŚ sam zrób to bez jego pomocy na poczatek kup diodę led 12V i dwa konektorki najmniejsze (matka) w elektrycznym , zaciśnij je na diodzie . Pod kierownicą przy bezpiecznikach znajdziesz przewód z gniazdem diagnostycznym zdejm osłonkę gumowa z niego i podłącz pierwszy i ostatni pin (ojciec) po przekątnej w kostce (najdalej odsunięte od siebie) z diodą . Przekreć stacyjkę (bez odpalania) dioda zacznie migać -jeśli nie - wyjmij ją i odwruć bieguny diody . cały opis czytania kodów błędów znajdziesz na str. Krzyżaka klikając na jego stronę .pod każdym jego postem . życzę powodzenia rozumię że ci jakoś pomogłęm i sobie poradzisz . :|

Bartek - 24-02-2007, 19:06

A jak sobie nie poradzisz - podjadę z palmem i zdiagnozuję problem ;) - mam jednego takiego Kliperka w Podkowie Leśnej z którym walczę ;)
Anonymous - 28-02-2007, 08:08

Dzieki, wykonałem zestaw, zapetlona 9, jest ok.
Ale po czysczeniu przepustnicy dalej 'pływa', no raczej gaśnie (500rpm)
Jeszcze jedno, wczoraj wymrugało czujnik temp. silnika, to dam radę.
Juz wiem gdze jest pin 10 i złącze zapłonu (wg. wskazówek mam je zmasować) , ale jak? tak poprostu kabelki mam do karoserii przyczepić?

Krzyzak - 28-02-2007, 09:16

pawulec napisał/a:
tak poprostu kabelki mam do karoserii przyczepić?

lepiej do minusa akumulator
jak masz problem z obrotami, to silniczek krokowy do sprawdzenia
kondensatory w ECU zmieniles?
IPS ustawiles? - to taki jednostykowy czujnik na przepustnicy od strony sciany grodziowej

Anonymous - 01-03-2007, 20:19

Nie mogę go zlokalizować, znajomy mechanik mi powiediał że krokowego na pełnym wtrysku nie ma (mechanikom nie wierzę). Gdzie on może być?
ECU pokazuje poprawnie, wykonałem zestaw według Twojej instrukcji i mryga prawidlowo. Kondensatory nie ruszane.
IPS (ja mam stykowy przy śrubie do regulacji obrotów, czy to to?)
Jeszcze jedno, złącze zapłonu, który pin masować.

Dzięki

Krzyzak - 01-03-2007, 20:34

Silnik krokowy masz pod przepustnica - w jej obudowie. Bedzie wtyczka na 6 pinow.
IPS masz po drugiej stronie srubki regulacyjnej - przy lince gazu i sprezynie.
Z zlaczu zaplonu masz tylko 1 pin.

Kondensatory i tak zmien - koszt 2 zl za caly komplet.

Anonymous - 01-03-2007, 21:50

Muchos grasias Mechor
(pisownia bez znaczenia)

Adaho_krak - 02-03-2007, 00:05

pawulec napisał/a:
mechanik mi powiediał że krokowego na pełnym wtrysku nie ma


Krzyzak napisał/a:
Kondensatory i tak zmien


i mechanika też

Anonymous - 02-03-2007, 07:28

e-gen podesłał mi już fotki, miałem już wcześniej kawałek skurczybyka w rękach ale nie zacziłem że to on (porostu wyglądał inaczej niz te które widziałem wcześniej)
Teraz jak go zprawdzić, żeby go nie zepsuć

e-gen - 02-03-2007, 10:07

1. Wykręcasz krokowca z przepustnicy - przytwierdzony jest dwiema śrubami ( potrzebny będzie porządny śrubokręt krzyżakowy lub przedłużka z nasadką - chyba nr 8 )
2. Mając gada w ręku odkręcasz plastikowy dekiel - przykręcony jest trzema śrubami ( znowu przyda się porządny śrubokręt krzyżakowy )
3. Po otwarciu silniczka sprawdzasz jego mechanike - łożysko powinno pracować bez oporów.
4. Następnie omomierzem sprawdzasz opór cewek - patrząc od strony złącza: są dwa rzędy pinów, w każdym rzędzie są trzy piny. Oporność mierzysz w rzędach mniej więcej tak:

a --- 30 --- b ---30 --- c

x --- 30 --- y--- 30 --- z

czyli między "a" a "b" oraz "b" a "c" oraz między "x" a "y" oraz "y" a "z" powinno być ok. 30 Ohm.
Mierzysz jeszcze opór między "a" a "c" oraz między "x" a "z" i powinno Ci wskazać po 60 Ohm.

That is all.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group