 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Chyba ssanie szwankuje |
Autor |
Wiadomość |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 14-02-2007, 07:50 [1G 90-94] Chyba ssanie szwankuje
|
|
|
Jestem tu nowy, mam 1g 2.0 dohc, na ssaniu pływa na obrotach 1 500 2000 cały cas, nie schodzi niżej 1 500, zapala sie ce, ,zaden mechanior nie może sczytać kodów usterek ,za stara bryka.
Ludze "POMÓŻTA" |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 24-02-2007, 13:52 Re: Chyba ssanie szwankuje
|
|
|
Ludze "POMÓŻTA"[/quote]
to ten mechanior musi być niezły KUBUŚ sam zrób to bez jego pomocy na poczatek kup diodę led 12V i dwa konektorki najmniejsze (matka) w elektrycznym , zaciśnij je na diodzie . Pod kierownicą przy bezpiecznikach znajdziesz przewód z gniazdem diagnostycznym zdejm osłonkę gumowa z niego i podłącz pierwszy i ostatni pin (ojciec) po przekątnej w kostce (najdalej odsunięte od siebie) z diodą . Przekreć stacyjkę (bez odpalania) dioda zacznie migać -jeśli nie - wyjmij ją i odwruć bieguny diody . cały opis czytania kodów błędów znajdziesz na str. Krzyżaka klikając na jego stronę .pod każdym jego postem . życzę powodzenia rozumię że ci jakoś pomogłęm i sobie poradzisz . |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 24-02-2007, 19:06
|
|
|
A jak sobie nie poradzisz - podjadę z palmem i zdiagnozuję problem - mam jednego takiego Kliperka w Podkowie Leśnej z którym walczę |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 08:08
|
|
|
Dzieki, wykonałem zestaw, zapetlona 9, jest ok.
Ale po czysczeniu przepustnicy dalej 'pływa', no raczej gaśnie (500rpm)
Jeszcze jedno, wczoraj wymrugało czujnik temp. silnika, to dam radę.
Juz wiem gdze jest pin 10 i złącze zapłonu (wg. wskazówek mam je zmasować) , ale jak? tak poprostu kabelki mam do karoserii przyczepić? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-02-2007, 09:16
|
|
|
pawulec napisał/a: | tak poprostu kabelki mam do karoserii przyczepić? |
lepiej do minusa akumulator
jak masz problem z obrotami, to silniczek krokowy do sprawdzenia
kondensatory w ECU zmieniles?
IPS ustawiles? - to taki jednostykowy czujnik na przepustnicy od strony sciany grodziowej |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2007, 20:19
|
|
|
Nie mogę go zlokalizować, znajomy mechanik mi powiediał że krokowego na pełnym wtrysku nie ma (mechanikom nie wierzę). Gdzie on może być?
ECU pokazuje poprawnie, wykonałem zestaw według Twojej instrukcji i mryga prawidlowo. Kondensatory nie ruszane.
IPS (ja mam stykowy przy śrubie do regulacji obrotów, czy to to?)
Jeszcze jedno, złącze zapłonu, który pin masować.
Dzięki |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2007, 20:34
|
|
|
Silnik krokowy masz pod przepustnica - w jej obudowie. Bedzie wtyczka na 6 pinow.
IPS masz po drugiej stronie srubki regulacyjnej - przy lince gazu i sprezynie.
Z zlaczu zaplonu masz tylko 1 pin.
Kondensatory i tak zmien - koszt 2 zl za caly komplet. |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2007, 21:50
|
|
|
Muchos grasias Mechor
(pisownia bez znaczenia) |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-03-2007, 00:05
|
|
|
pawulec napisał/a: | mechanik mi powiediał że krokowego na pełnym wtrysku nie ma |
Krzyzak napisał/a: | Kondensatory i tak zmien |
i mechanika też |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
pawulec [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 07:28
|
|
|
e-gen podesłał mi już fotki, miałem już wcześniej kawałek skurczybyka w rękach ale nie zacziłem że to on (porostu wyglądał inaczej niz te które widziałem wcześniej)
Teraz jak go zprawdzić, żeby go nie zepsuć |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 02-03-2007, 10:07
|
|
|
1. Wykręcasz krokowca z przepustnicy - przytwierdzony jest dwiema śrubami ( potrzebny będzie porządny śrubokręt krzyżakowy lub przedłużka z nasadką - chyba nr 8 )
2. Mając gada w ręku odkręcasz plastikowy dekiel - przykręcony jest trzema śrubami ( znowu przyda się porządny śrubokręt krzyżakowy )
3. Po otwarciu silniczka sprawdzasz jego mechanike - łożysko powinno pracować bez oporów.
4. Następnie omomierzem sprawdzasz opór cewek - patrząc od strony złącza: są dwa rzędy pinów, w każdym rzędzie są trzy piny. Oporność mierzysz w rzędach mniej więcej tak:
a --- 30 --- b ---30 --- c
x --- 30 --- y--- 30 --- z
czyli między "a" a "b" oraz "b" a "c" oraz między "x" a "y" oraz "y" a "z" powinno być ok. 30 Ohm.
Mierzysz jeszcze opór między "a" a "c" oraz między "x" a "z" i powinno Ci wskazać po 60 Ohm.
That is all. |
|
|
|
 |
|
|