Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Chyba ssanie szwankuje
Autor Wiadomość
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 07:50   [1G 90-94] Chyba ssanie szwankuje

Jestem tu nowy, mam 1g 2.0 dohc, na ssaniu pływa na obrotach 1 500 2000 cały cas, nie schodzi niżej 1 500, zapala sie ce, ,zaden mechanior nie może sczytać kodów usterek ,za stara bryka.
Ludze "POMÓŻTA"
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 24-02-2007, 13:52   Re: Chyba ssanie szwankuje

Ludze "POMÓŻTA"[/quote]
to ten mechanior musi być niezły KUBUŚ sam zrób to bez jego pomocy na poczatek kup diodę led 12V i dwa konektorki najmniejsze (matka) w elektrycznym , zaciśnij je na diodzie . Pod kierownicą przy bezpiecznikach znajdziesz przewód z gniazdem diagnostycznym zdejm osłonkę gumowa z niego i podłącz pierwszy i ostatni pin (ojciec) po przekątnej w kostce (najdalej odsunięte od siebie) z diodą . Przekreć stacyjkę (bez odpalania) dioda zacznie migać -jeśli nie - wyjmij ją i odwruć bieguny diody . cały opis czytania kodów błędów znajdziesz na str. Krzyżaka klikając na jego stronę .pod każdym jego postem . życzę powodzenia rozumię że ci jakoś pomogłęm i sobie poradzisz . :|
 
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-02-2007, 19:06   

A jak sobie nie poradzisz - podjadę z palmem i zdiagnozuję problem ;) - mam jednego takiego Kliperka w Podkowie Leśnej z którym walczę ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 08:08   

Dzieki, wykonałem zestaw, zapetlona 9, jest ok.
Ale po czysczeniu przepustnicy dalej 'pływa', no raczej gaśnie (500rpm)
Jeszcze jedno, wczoraj wymrugało czujnik temp. silnika, to dam radę.
Juz wiem gdze jest pin 10 i złącze zapłonu (wg. wskazówek mam je zmasować) , ale jak? tak poprostu kabelki mam do karoserii przyczepić?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 09:16   

pawulec napisał/a:
tak poprostu kabelki mam do karoserii przyczepić?

lepiej do minusa akumulator
jak masz problem z obrotami, to silniczek krokowy do sprawdzenia
kondensatory w ECU zmieniles?
IPS ustawiles? - to taki jednostykowy czujnik na przepustnicy od strony sciany grodziowej
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2007, 20:19   

Nie mogę go zlokalizować, znajomy mechanik mi powiediał że krokowego na pełnym wtrysku nie ma (mechanikom nie wierzę). Gdzie on może być?
ECU pokazuje poprawnie, wykonałem zestaw według Twojej instrukcji i mryga prawidlowo. Kondensatory nie ruszane.
IPS (ja mam stykowy przy śrubie do regulacji obrotów, czy to to?)
Jeszcze jedno, złącze zapłonu, który pin masować.

Dzięki
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-03-2007, 20:34   

Silnik krokowy masz pod przepustnica - w jej obudowie. Bedzie wtyczka na 6 pinow.
IPS masz po drugiej stronie srubki regulacyjnej - przy lince gazu i sprezynie.
Z zlaczu zaplonu masz tylko 1 pin.

Kondensatory i tak zmien - koszt 2 zl za caly komplet.
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2007, 21:50   

Muchos grasias Mechor
(pisownia bez znaczenia)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-03-2007, 00:05   

pawulec napisał/a:
mechanik mi powiediał że krokowego na pełnym wtrysku nie ma


Krzyzak napisał/a:
Kondensatory i tak zmien


i mechanika też
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
pawulec
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2007, 07:28   

e-gen podesłał mi już fotki, miałem już wcześniej kawałek skurczybyka w rękach ale nie zacziłem że to on (porostu wyglądał inaczej niz te które widziałem wcześniej)
Teraz jak go zprawdzić, żeby go nie zepsuć
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 02-03-2007, 10:07   

1. Wykręcasz krokowca z przepustnicy - przytwierdzony jest dwiema śrubami ( potrzebny będzie porządny śrubokręt krzyżakowy lub przedłużka z nasadką - chyba nr 8 )
2. Mając gada w ręku odkręcasz plastikowy dekiel - przykręcony jest trzema śrubami ( znowu przyda się porządny śrubokręt krzyżakowy )
3. Po otwarciu silniczka sprawdzasz jego mechanike - łożysko powinno pracować bez oporów.
4. Następnie omomierzem sprawdzasz opór cewek - patrząc od strony złącza: są dwa rzędy pinów, w każdym rzędzie są trzy piny. Oporność mierzysz w rzędach mniej więcej tak:

a --- 30 --- b ---30 --- c

x --- 30 --- y--- 30 --- z

czyli między "a" a "b" oraz "b" a "c" oraz między "x" a "y" oraz "y" a "z" powinno być ok. 30 Ohm.
Mierzysz jeszcze opór między "a" a "c" oraz między "x" a "z" i powinno Ci wskazać po 60 Ohm.

That is all.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.