Carisma - Techniczne - Naprawa skorodowanych tylnych nadkoli!
Kamacz - 22-03-2015, 11:22 Temat postu: Naprawa skorodowanych tylnych nadkoli! Siemka!:) Mam do was kilka pytań, ruda zaatakowała mi tylne nadkola x2 i są bąble. Chcę zapobiec rozprzestrzenianiu się jej dalej i naprawę okolic łączenia blachy z błotnikiem. Jakie koszta mogę ponieść?
robertdg - 22-03-2015, 11:51
Zależy jak bardzo zaatakowała i jakich zabiegów będzie to wymagało oraz od sposobu naprawy, wrzuć zdjęcia.
Cobra84 - 22-03-2015, 14:40
to i ja się dołącze do pytania... chodzi mi o cenę
Mam (a raczej miałem tylko) do naprawy rdzę na nadkolu. Niestety jakiś idiota, abym miał więcej roboty dorobił mi rysę
Tylna ćwiara
Fotki
opłaca się prostować?
Czy wyciąć i wspawać ćwiartkę?
rasiak1980 - 22-03-2015, 15:15
Oczywiście będą ciebie namawiać do wymiany całej ćwiartki łącznie z malowaniem całego samochodu żeby wydoić twój portwel do ostatniego grosza takie uszkodzenia idzie naprawić bez spawania nie wiem jak głęboka to jest rysa jeżeli sięga podkładu to trzeba by tam zaczarować z odpowiednio dobranym lakierem ale samo wgniecenie to dla dobrego blacharza naprawa bez spawania, cięcia, i nakładania kilogramów szpachli, musisz znaleźć np takiego magika wiem bo kiedyś szukałem na YT że jest kilku Polaków którzy to potrafią nie jest to tania usługa ale zdecydowanie tańsza od wymiany całej ćwiartki
Cobra84 - 22-03-2015, 15:20
no ok.. ale ile mniej więcej taka zabawa kosztuje??
wiadomo, że nie chciałbym tam nawet grama szpachli... a o dobrego BlachMana też ciężko... niby jest kilku ale nie oddałbym im samochodu do naprawy, bez mojej obecności
robertdg - 22-03-2015, 15:34
To zalezne od warsztatu ale conajmniej 300zł, uważam, że w górnej granicy rzędu 500-600zł powinienes znależć rzeczowego blacharza który to starannie wyciagnie element i tak samo go pomaluje, konserwując element po naprawie blachrskiej, wymiana ćwiartki przy takim uszkodzeniu to gruby przerost formy nad treścią.
|
|
|