[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Jak wyjąć przekładnie (maglownice) z wersji 2.5
twister47 - 23-05-2015, 12:29 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Jak wyjąć przekładnie (maglownice) z wersji 2.5 Witam wszystkich. Szukałem ale niestety nie udało mi się znaleźć jak wyjąć maglownice. Ktoś wie jak to zrobić? Z góry dzięki za pomoc
carbon11 - 23-05-2015, 15:42
Zależy jaką masz belkę aluminiową czy metalową
twister47 - 23-05-2015, 21:34
W temacie napisałem że 2001 ale musiało uciąć, nie wiem dlaczego
robertdg - 23-05-2015, 23:22
Zaglądałeś pod auto albo pod maske, czy może masz jakieś wątpliwości
Demontaż maglownicy wymaga zblokowania kierownicy w pozycij środkowej (ryzyko uszkodzenia taśmy przy zamontowaniu niewyśrodkowanej listwy),
spuszczenia płynu wspomagania,
odkręceniu rurek wspomagania od rozdzielacza - dostęp pod maską po ówczesnym demontażu komory filtra powietrza orac filtra oparów paliwa
odkręceniu krzyżaka kolumny kierowniczej
odkeceniu końcówek drązków od zwrotnic
odkręceniu obejm listwy kierowniczej i demontaż listwy
twister47 - 24-05-2015, 08:30
No super, tylko jak wyjąć przekładnie z auta jak się już zrobi to wszystko co napisałes? Bo to największy problem jest.
robertdg - 24-05-2015, 13:11
Nie wiem czy dobrze rozumiem problem z jakim się zmierzasz, jezeli nie jesteś w stanie wymanewrować listwy musisz opuścić wózek zawieszenia
twister47 - 24-05-2015, 13:55
Niestety tego się obawiałem, bo w żadną inną stronę nie chce wyjść. Mam jeszcze skrzynie do wyjścia, może wyjdzie jak skrzyni nie będzie.
Gielar - 08-10-2015, 18:29
Jaka taśmę można uszkodzić ??
polaff - 08-10-2015, 18:38
Gielar, od poduszki air bag
Gielar - 08-10-2015, 21:08
ok dzieki wielkie mam jeszcze jedno pytanie w takim razie jak odkrecic ta miedziana rurke wchodzaca do przekladni od kolyski ? bo meczylem sie i meczylem i sposobu nie znalazlem jest w ogole jakis ?
marecki - 30-07-2017, 00:33
Odkopałem czy żeby wyjąć przekładnie trzeba demontować wózek? Mam metalowe sanki.
szwagierr - 30-07-2017, 07:45
Nie.
Oprócz tego co pisał robertdg wyżej, ja odkręciłem jeszcze dwa wsporniki od strony kierowcy (jeden który 'zamyka' belkę od dołu i ten obejmujący tuleję dolnego wahacza) i wyjąłem stabilizator. Zdemontowałem też osłonę wałka kierowniczego (tą w grodzi), bo przewód powrotny z rozdzielacza najwygodniej odkręcić z kabiny.
PS. Aluminium to też metal
marecki - 30-07-2017, 11:34
Dzięki szwagierr, a czasowo to jak to wygląda mniej więcej?
ps. miało być stalowe
szwagierr - 30-07-2017, 13:42
Jakieś 2 godziny na wyjęcie, może mniej jak masz kanał/najazd (ja wyjmowałem na kobyłkach).
Zakładając że wszystkie śruby będą chciały współpracować.
Przygotuj sobie dobrą 6-kątną nasadkę 14.
I jeszcze lepszą płaską 17.
|
|
|